PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 136/2003 • Ispitati svojstva stabilizatora mjerenjem ovisnosti izlaznoga napona o promjenama ulaznoga i struji opterećenja.Svojstva i karakteristični parametri stabilizatora.
NN 136/2003 • Objasniti pojmove karakterističnih parametara pojedinih elemenata.
NN 136/2003 • Iz tvorničkih podataka pronaći vrijednosti karakterističnih parametara važnih za praktičnu primjenu tiristora.
NN 136/2003 • Objasniti izvedbe, način rada i primjenu osnovnih spojeva za regulaciju napona i struje tiristorima.
NN 136/2003 • Objasniti pojmove karakterističnih parametara jednospojnog tranzistora.
NN 136/2003 • Objasniti izvedbu i način rada spoja za generiranje impulsa s pomoću jednospojnoga tranzistora.Svojstva i strujno naponske karakteristike tiristora (četveroslojna doda, SCR, dijak trijak).
NN 136/2003 • 10. Sklopovi s optoelektroničkim elementimaOpisati načela izvedbe i rada te svojstva i primjenu optoelektroničkih elemenata (fotootpornik, fotodioda, fototranzistor, svijetleća dioda i fotovezni element).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 136/2003 • Mjerenjem ispitati ispravnost komponenata i sklopova s optoelektroničkim elementima.Svojstva, karakteristični parametri i primjena optoelektroničkih elemenata (fotootpornik, fotodioda, fototranzistor, svijetleća dioda i fotovezni element).
NN 136/2003 • Uz pisano i usmeno provjeravanje postignuća učenika treba uzeti u obzir izvođenje laboratorijskih vježbi i razvijenost vještina. Uspjeh učenika u izvođenju vježbe ocjenjuje se na temelju primjene učenikova znanja u izvođenju vježbe, pokazanih vještina,
NN 136/2003 • Učenici na rad u laboratorij trebaju doći pripremljeni. Obujam i oblik pripreme ovisi o tome je li se riječ o vježbi o gradivu koje je obrađeno nekim drugim oblikom nastave ili pak o vježbi koja predstavlja prvi susret s novim gradivom. O svakoj vježbi učenik treba podnijeti pisano izvješće na kraju sata. Izvješće o radu treba redovito pregledavati i do idućega dolaska učenika u laboratorij dati učeniku povratnu informaciju o rezultatima rada. Po potrebi od učenika se može zahtijevati da ponovi pojedina mjerenja (u slučaju grubih pogrešaka, pogrešnih zaključaka ili nesamostalnog rada). Zadaci za rad u laboratoriju trebaju biti takvi da zahtijevaju mjerenje, obradu rezultata i izvođenje zaključaka. Sadržaj rada u laboratoriju treba biti jedinstven za sve učenike u tijeku rada na pojedinoj vježbi uz različite vrijednosti korištenih elemenata.
NN 136/2003 • Pisana priprava za obavljanje laboratorijske vježbe (odgovori na pitanja i rješenja zadataka vezanih za laboratorijski rad i prikupljanje podataka koji su potrebni za izvođenje vježbe).
NN 136/2003 • - kraći zadaci i pitanja iza svake nastavne cjeline (pisani rad, usmeni odgovori)
NN 136/2003 • - poznavati izvedbe i objasniti rad, svojstva i mogućnosti primjene digitalnih sklopova
NN 136/2003 • - navesti nazive, raspored i funkcije izvoda digitalnih komponenata
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 80/08, Broj 30/08,
Broj 119/05, Broj 8/99,
Broj 79/07, Broj 106/00
LINK - POSLOVNI SAVJETI, PRAVNA POMOĆ, IDEJE ZA NOVI POSAO