PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 114/2004 • Iz tih razloga zalažemo se za definiciju finalnih proizvoda putem carinskih tarifnih brojeva. Posebno se ističe potreba stručnosti izrade podloge pri definiranju strukture pojedinih tarifnih brojeva koja se mora usuglasiti unutar sektora.
NN 114/2004 • 5.1.1. Tržište (marketing, dizajn, razvoj proizvoda i brand)
NN 114/2004 • Predložena strategija fokusira se na stvaranje što veće dodane vrijednosti s orijentacijom na proizvodnju finalnih proizvoda, konkurentnih i izvozno usmjerenih. Da bi se taj cilj ostvario potrebno je osigurati stvaranje pretpostavki za marketing, dizajn, razvoj proizvoda i novi brand.
NN 114/2004 • Na osnovi toga predlaže se realizacija sljedećih pretpostavki:
NN 114/2004 • – Poticat će se hrvatske proizvođače finalnih proizvoda od drva da njihovi proizvodi steknu znakove »Hrvatska kvaliteta« (Croatian Quality) i »Izvorno hrvatsko« (Croatian Creation) koje dodjeljuje HGK proizvodima koji zadovoljavaju visoke svjetske kriterije i rezultat su razvojno-istraživačkog rada, inovacija i invencija.
NN 114/2004 • – Osim Hrvatskih šuma d.o.o. u Hrvatskoj ima 16 certifikata za industrijsku preradu drva (tzv. COC certifikata), a pet ih je u pripremi. Činjenica je da je većina hrvatske drvne sirovine certificirana znatno olakšava i stjecanje COC certifikata za industrijsku preradu drva. To je pogodnost koju naša industrijska prerada drva treba prepoznati i iskoristiti, kao značajnu konkurentnu pogodnost, na europskom tržištu.
NN 114/2004 • – Potrebno je izraditi projekt co-brandinga, koji pokriva više aspekata brandinga, poput združenih projekata, zajedničkog programa suradnje, zajedničkih proizvoda ili promoviranja zajedničke vrijednosti udruženih hrvatskih drvoprerađivača radi izvoza.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 114/2004 • – Budući da mnoga hrvatska drvna poduzeća nemaju direktan pristup vanjskim tržištima, postaju ozbiljan rizik u daljnjim naporima u izvozu. Iz tih razloga potrebno je izabrati nekoliko respektabilnih trgovačkih kuća kao partnere u lancu stvaranja dodane vrijednosti (domaćih ili vanjskih). Kao alternativa mogućnosti predlaže se osnivanje izvoznog konzorcija, koji predstavlja stratešku udrugu više trgovačkih društava, koji se udružuju radi izvoza vlastitih finalnih proizvoda i razvoja izvoznih tržišta.
NN 114/2004 • – Osnivanje dizajn centara za finalne drvne proizvode (poticaji preko Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa). Centar je u osnivanju.
NN 114/2004 • – uspostaviti europske norme u funkciji izvoza i zaštite hrvatskih proizvoda,
NN 114/2004 • – obveza certifikata i atesta (ISO) za proizvode i procese u industrijskoj preradi drva,
NN 114/2004 • – uspostaviti odgovarajuće ustanove za sprovođenje kontrole kvalitete proizvoda, koje su umrežene sa sličnim europskim partnerima.
NN 114/2004 • Postojeći obrazovni sustav u Hrvatskoj od predškolskog, primarnog, sekundarnog, tercijarnog, pa do cijeloživotnog obrazovanja, treba reformirati u smislu potreba tržišta rada.
NN 114/2004 • Fakulteti se moraju kontinuirano podvrgavati unutrašnjoj i vanjskoj evaluaciji. Treba stvarati i razvijati prostorne i kadrovske uvjete te opremu. Posebnu pozornost valja obratiti osuvremenjavanju studijskih programa i osmišljavanju novih, u skladu s interesima promjenjivog tržišta. Također, pri implementaciji Bolognske deklaracije, treba prilagoditi strukturu studijskih programa.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 13/06, Broj 121/07,
Broj 60/92, Broj 24/96,
Broj 33/96, Broj 71/04
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA