PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 139/2004 • Ministarstvo je dužno razmotriti sve dostupne podatke o raspodjeli troškova, uključujući i podatke koje izvoznik ili proizvođač stavi na raspolaganje tijekom ispitnog postupka.
NN 139/2004 • Usporedba izvozne cijene i stvarne vrijednosti provodi se na istoj razini trgovine u istovjetnom ili što bližem vremenskom razdoblju, pri čemu se u obzir uzimaju razlike koje utječu na usporedivost cijena.
NN 139/2004 • Ako izvozna cijena i stvarna vrijednost nisu usporedive potrebno ih je prilagoditi za svaki pojedini slučaj na temelju kriterija iz članka 2. Sporazuma o primjeni članka VI. Općeg sporazuma o carinama i trgovini iz 1994. godine.
NN 139/2004 • Dampinška marža utvrđuje se na temelju usporedbe vaganog prosjeka stvarne cijene s vaganim prosjekom cijena svih uvoznih transakcija robe koja se ispituje ili usporedbom pojedinačno utvrđenih stvarnih vrijednosti s izvoznim cijenama pojedine transakcije.
NN 139/2004 • 1. a) postoji financijska pomoć davatelja subvencije u zemlji podrijetla ili zemlji izvoza, posebice:
NN 139/2004 • I. pomoć uključuje izravan prijenos sredstava (bespovratna novčana sredstva, zajmovi ili dokapitalizacija), potencijalne izravne prijenose sredstava ili druge obveze (državna jamstva),
NN 139/2004 • II. davatelj subvencije se odriče prihoda koji bi inače bili plaćeni (fiskalne mjere),
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 139/2004 • IV. davatelj subvencije izvršava plaćanja u fondove ili zadužuje privatnu osobu da obavi jednu ili više vrsta djelatnosti navedenih pod i. do iii., a koje bi uobičajeno bile u nadležnosti davatelja subvencije, te da se takva djelatnost koju obavlja privatna osoba ne razlikuje bitno od uobičajene prakse davatelja subvencije, ili
NN 139/2004 • b) postoji bilo koji vid dohodovne ili cjenovne potpore u smislu članka XVI. GATT-a 1994.,
NN 139/2004 • Mjere se mogu poduzeti isključivo protiv subvencija koje su specifične u skladu s odredbama članaka 15. do 17. ove Uredbe.
NN 139/2004 • Procjena da li su subvencije specifične u smislu ove Uredbe temelji se na načelima:
NN 139/2004 • – subvencije se smatraju specifičnim ako davatelj subvencije ili propisi po kojima se subvencije dodjeljuju ograniče pristup subvencijama samo na određene subjekte;
NN 139/2004 • Iznimno od načela iz stavka 1. ovog članka, ako činjenice ukazuju na specifičnost, pri procjeni se uzimaju u obzir ostali dostupni kriteriji koji uključuju: korištenje subvencija od strane malog broja subjekata, pretežito korištenje subvencija od strane određenih subjekata, dodjeljivanje neproporcionalno velikih iznosa subvencija određenim subjektima, te diskrecijsko pravo pri dodjeli subvencija.
NN 139/2004 • Subvencije su specifične i ako su ograničene na određene subjekte unutar određenog zemljopisnog područja.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 55/92, Broj 115/06,
Broj 12/00, Broj 12/05,
Broj 36/91, Broj 53/08
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA