PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-ovaj-pravilnik-stupa-na-qxbo NN 55/2004

• MINISTARSTVO POLJOPRIVREDE, ŠUMARSTVA I VODNOGA GOSPODARSTVA


Stranica 2004-04-55-1246 NN 55/2004

• U članku 86. Pravilnika o uređivanju šuma (»Narodne novine«, broj 11/97, 121/97, 132/97, 52/01, 150/03. i 194/03.) dodaju se stavci 2. i 3. koji glase:


Internet NN 55/2004

• »Prometna vrijednost šumskog zemljišta u građevinskom području koje je namijenjeno za gradnju, jednaka je prometnoj vrijednosti građevinskog zemljišta.


Internet stranice NN 55/2004

• Prilikom utvrđivanja naknade za šumska zemljišta izvan građevinskog područja koriste se prometne vrijednosti iz stavka 1. ovoga članka od 4 kn/m2 na više.«


Internet stranice NN 55/2004
• Općekorisne funkcije ne utvrđuju se ako se zahvat u prostoru obavlja na neplodnom ili neobraslom šumskom tlu.«

Internet stranice NN 55/2004
• Ovaj pravilnik stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.

Internet stranice NN 55/2004 • Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu Petar Klarić, predsjednik Suda, te suci Marijan Hranjski, Petar Klarić, Mario Kos, Ivan Matija, Ivan Mrkonjić, Jasna Omejec, Željko Potočnjak, Agata Račan, Emilija Rajić, Smiljko Sokol, Nevenka Šernhorst, Vice Vukojević i Milan Vuković, odlučujući o zahtjevu za ocjenu suglasnosti zakona s Ustavom, na sjednici održanoj dana 28. travnja 2004. godine, donio je
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 55/2004 • 1. Općinsko vijeće Općine Stupnik iz Gornjeg Stupnika podnijelo je zahtjev za ocjenu suglasnosti s Ustavom članaka 1., 2., 3., 4., 5. i 6. Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o trgovini (»Narodne novine«, broj 170/03., u daljnjem tekstu: ZIDZT), temeljeći ga na članku 36. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99., 20/02., 49/02. - pročišćeni tekst, u daljnjem tekstu: Ustavni zakon).
Poslovne stranice NN 55/2004 • Podnositelj zahtjeva smatra da su osporenim odredbama ZIDZT-a povrijeđena ustavna jamstva propisana člankom 49. stavcima 1. i 2. i člankom 50. stavkom 2. Ustava Republike Hrvatske, te odredbe članka 137. Ustava.
Pregledi NN 55/2004 • U svom zahtjevu podnositelj navodi da je primjena osporenog ZIDZT-a negativno utjecala na financiranje jedinice lokalne samouprave, jer je tim zakonom onemogućeno ostvarivanje prihoda naplatom pripadajućih poreza. Također navodi da su stanovnici njihove jedinice lokalne samouprave dovedeni u neravnopravan položaj zbog nepostojanja dovoljnog broja dežurnih prodavaonica u njihovim naseljima.
Glasnik NN 55/2004 • Predlagatelji smatraju da su osporenim odredbama ZIDZT-a povrijeđena ustavna jamstva propisana člankom 14., člankom 41. stavkom 1., člankom 49. stavcima 1. i 2., te člankom 50. stavkom 2. Ustava.
Novo NN 55/2004 • Predlagatelji u prijedlogu navode da Zakon o trgovini (»Narodne novine«, broj 11/96., 101/98., 75/99., 76/99., 61/01., 109/01., 49/03. - pročišćeni tekst, 103/03.; u daljnjem tekstu: ZT) do donošenja osporenog ZIDZT-a nije ograničavao slobodu određivanja radnog vremena, nego je prepuštao poduzetničkoj inicijativi da putem zahtjeva utječe na radno vrijeme koje će jedinica lokalne samouprave odrediti. Slijedom navedenog, stajalište predlagatelja je da ZT u tom dijelu nije bio u koliziji s radnim zakonodavstvom koje predviđa sve oblike zaštite prava radnika. Stoga razlozi kojima se zakonodavno tijelo vodilo prilikom donošenja ZIDZT-a, smatraju predlagatelji, nisu oni koji bi doveli do učinkovitije zaštite prava radnika u trgovačkom poduzetništvu.
Poslovi NN 55/2004 • Obrazlažući razloge zbog kojih smatraju da je povrijeđeno ustavno jamstvo jednakosti svih pred zakonom, predlagatelji navode da se osporenim ZIDZT-om uvodi diskriminacija među radnicima u trgovini, jer se njime oni dijele u dvije skupine: oni kojima se omogućava da ne rade nedjeljom i one kojima zakon tu mogućnost uskraćuje zbog mjesta na kojem rad obavljaju (tržnice, kolodvori i sl.).
Poticaji NN 55/2004 • Osporenim ZIDZT-om predlagatelji smatraju povrijeđenim i ustavno jamstvo jednakosti svih vjerskih zajednica pred zakonom i njihove odvojenosti od države. Navode svoje mišljenje da je ZIDZT donesen pod utjecajem većinske vjerske zajednice u Republici Hrvatskoj, pri čemu se nije vodilo računa o onim vjerskim zajednicama kojima su drugi dani u tjednu neradni.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 26/94, Broj 15/02, Broj 77/99, Broj 150/05, Broj 153/09, Broj 91/09


LINK - POSLOVNI SAVJETI, PRAVNA POMOĆ, IDEJE ZA NOVI POSAO Pregled