PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 153/1998 • Svrha i cilj naukovanja za stjecanje ovog obrtničkog zanimanja je stjecanje znanja, vještina i navika koje omogućuju polazniku da po završetku naukovanja samostalno obavlja poslove i radne zadaće na razini pomoćničkog zvanja.
NN 153/1998 • - stjecanje osnovnog profesionalnog obrazovanja temeljem kojega je moguć daljnji razvoj,
NN 153/1998 • - stjecanje uvida u odnose unutar svoje profesije i uspostavljanje potrebite komunikacije sa suradnicima kao i društvom u cjelini,
NN 153/1998 • - spoznaja radnih, zakonskih, ekonomskih, političkih i socijalnih odnosa,
NN 153/1998 • - poznavanje svojstava i primjene materijala, alata, pribora i pomagala,
NN 153/1998 • - osnovna znanja o građevinskim konstrukcijama i njihovim zadaćama,
NN 153/1998 • - računske osnove za izračunavanje utroška materijala, vrijeme izvođenja radova, te izradu predračuna za pojedine zidarske radove,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 153/1998 • Nastavni program naukovanja je okvirni, pa će obrtnička škola zajedno s obrtnicima izraditi izvedbene programe. Pri tome se mora voditi računa da zanimanje obuhvaća više obrta (betonirac, montažer, izolater, podopolagač), pa nastaju programske razlike koje je potrebno prevladati radi cjelovitog stjecanja zanimanja. O tome se je vodilo računa i kod izradbe okvirnih programa, a posebno praktičnog dijela naukovanja.
NN 153/1998 • Praktični dio naukovanja, tehnologija zanimanja i stručni račun programirani su tako da čine smisaonu cjelinu u kojoj se sadržaji međusobno nadopunjuju.
NN 153/1998 • U odabiru sadržaja nastavnog programa korišten je princip egzemplarnosti. Pri izradbi izvedbenog programa treba uvažavati posebitosti radionica u školi i obrtničkih radionica ne narušavajući pri tom osnovnu strukturu okvirnog programa. Izvedbeni program mora biti konkretniji, odnosno detaljniji, a sadržaj se raspoređuje sukladno školskom kalendaru.
NN 153/1998 • Preporuča se naučnike podijeliti u skupine i odrediti raspored i boravak svake pojedine skupine u školi s tim da se utvrdi vremenski blok za boravak u školi i kod obrtnika, s kojim naučnik ima sklopljen ugovor o naukovanju. Dimenzija bloka uvjetovana je vremenom potrebnim za ostvarivanje teorijskog dijela naukovanja i vježbi kao i vremenom potrebnim za realizaciju razlike praktičnog dijela programa u školskoj radionici.
NN 153/1998 • Praktični dio programa treba najvećim dijelom realizirati kod obrtnika. Stručni učitelj koji realizira praksu mora imati majstorski ispit ili priznati majstorski status. Na praksi učenik vodi dnevnik rada.
NN 153/1998 • - u području izvođenja temelja ispitanik mora u roku od maksimalno 35 sati izvesti betonski temelj u oplati ili u roku od 8 sati izvesti pojedine bitne operacije,
NN 153/1998 • - u području zidanja zidova i stupova ispitanik mora u roku od maksimalno 35 sati izdati pravokutni sudar, ugao ili stup ili u roku od 8 sati izvesti pojedine bitne operacije,
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 53/94, Broj 54/05,
Broj 72/93, Broj 73/99,
Broj 121/07, Broj 140/05
LINK - TRGOVINA, ZAPOSLENJA, NATJEČAJI, JAVNI SERVISI, UPRAVA