PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 49/1990 • Periodični tehnički pregled vozila mora se izvršiti u potpunosti bez obzira na to da li je u toku pregleda utvrđena neka neispravnost, osim ako takva neispravnost onemogućava provođenje daljnjeg procesa tehničkog pregleda.
NN 49/1990 • 1.1. Kotač upravljača(volan) slobodan hod - vizuelno, rukom i
NN 49/1990 • 1.2. Poluga za upravlja nje i rukavci slobodan hod - vizuelno, rukom i
NN 49/1990 • 3. URE?AJI ZA OSVJETLJAVANJE I ZA DAVANJE SVJETLOSNIH ZNAKOVA
NN 49/1990 • 3.2. Uređaji za označavanje vozila aktiviranjem i vizuelnim pregledom
NN 49/1990 • 3.3. Uređaji za davanje svjetlosnih znakova aktiviranjem i vizuelnim pregledom 4. URE?AJI KOJI OMOGUĆUJU NORMALNU VIDLJIVOST
NN 49/1990 • Ispitivanje uređaja navedenih u članu 9. ovog pravilnika obavlja se stručnom ocjenom bez uređaja za ispitivanje.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 49/1990 • Izuzetno od stava 2. ovog člana, ukoliko vožnja traje više dana, dnevni pregled se obavlja svaki dan na način utvrden u članu 9. ovog pravilnika, ali se ponovno ne potvrđuje u putni radni list.
NN 49/1990 • Na periodičnim tehničkim pregledima provjerava se i utvrđuje ispravnost i funkcioniranje uređaja i opreme na ovaj način:
NN 49/1990 • Uređaji za upravljanje ispituju se na kanalu s dizalicnm, a prema potrebi prednji se dio vozila podiže. To ispitivanje na putničkim i drugim lakšim vozilima može se obavljati na posebnoj dizalici. Slobodan hod kotača upravljača provjerava se ručno kod sva
NN 49/1990 • Prilikom provjeravanja uređaja navedenih pod rednim brojevima 11,12,13. i 14. u članu 11. ovog pravilnika, postupa se na ovaj način:
NN 49/1990 • 1. kao osnova za izračunavanje postotka razlike kočenja kotača na istoj osovini (20%) uzima se veća kočna sila, s time što se kod radne kočnice uzimaju sile kočenja koje nastaju neposredno prije blokiranja kotača, a ako na vozilu postoji uređaj protiv blokada uzimaju se maksimalno postignute sile;
NN 49/1990 • 3. sklopove kočnog sistema na donjoj strani vozila pregledava kontrolor koji se nalazi u kanalu;
NN 49/1990 • 4. gumeni vodovi, prijenosne poluge i rukavci, kao i metalna užad mehaničke kočnice ne smiju biti vezani, vareni ili sastavljeni na neki drugi način, niti napuknuti, savijeni ili oštećeni;
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 101/05, Broj 65/91,
Broj 73/05, Broj 33/95,
Broj 166/98, Broj 74/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE