PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-pobijanim-rjesenjem-propusteno-je-zvik NN 103/2001

• Slijedom iznijetog tužitelj predlaže da se osporeno rješenje poništi.


Stranica 2001-11-103-1712 NN 103/2001

• Iz odredbe članka 8. Zakona o izboru članova predstavničkih tijela jedinica lokalne i područne samouprave, proizlazi da zamjenika člana predstavničkog tijela kojem je prestao mandat ili je nastupilo njegovo mirovanje, može odrediti samo politička stranka koja je predlagatelj liste. Ako politička stranka to ne bi učinila, ne postoji ovlast ni mogućnost da predstavničko tijelo to samo učini (kooptira člana), a niti da to samoinicijativno učini bilo koji od neizabranih kandidata s dotične liste. U tom slučaju predstavničko tijelo nastavlja rad sa smanjenim brojem članova, pod uvjetom da još uvijek ima dovoljan broj članova potreban za rad i odlučivanje u smislu odredbe članka 36. Zakona o lokalnoj i područnoj samoupravi. U konkretnom slučaju, nakon podnošenja ostavki članova Općinskog vijeća općine Ražanac koji su na tu dužnost bili izabrani, odnosno određeni s liste HDZ-a, njihove zamjenike mogao je odrediti jedino HDZ. Pri tome je irelevantno što su svi neizabrani kandidati s liste HDZ-a osim Nikole Dundovića, također podnijeli ostavke i što je time Nikola Dundović ostao jedini potencijalni zamjenik, jer je on mogao postati zamjenik i steći mandat vijećnika Općinskog vijeća samo ako ga izrekom odredi politička stranka na čijoj se listi nalazi tj. HDZ. Kako je u konkretnom slučaju više od polovine članova Općinskog vijeća općine Ražanac podnijelo ostavke, a HDZ se kao politička stranka s čije liste su oni bili izabrani i koja je jedina ovlaštena odrediti njihove zamjenike, izričito izjasnila da to neće učiniti, stekli su se uvjeti za donošenje osporenog rješenja.


Internet NN 103/2001

• Slijedom iznijetog tuženo tijelo predlaže da se tužba kao neosnovana odbije.


Internet stranice NN 103/2001

• Iz spisa predmeta je razvidno da je tuženo tijelo donijelo osporeno rješenje od 12. listopada 2001. godine kojim je raspušteno Općinsko vijeće općine Ražanac, s obrazloženjem da su se stekle pretpostavke za primjenu odredbe članka 84. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine«, broj 33/01 i 60/01).


Internet stranice NN 103/2001
• Odredbom članka 84. stavak 1. točka 5. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi propisano je da na prijedlog središnjeg tijela državne uprave nadležnog za lokalnu i područnu samoupravu, Vlada Republike Hrvatske će raspustiti predstavničko tijelo ako iz bilo kojih razloga trajno ostane bez minimalnog broja članova potrebnih za rad i donošenje odluka.

Internet stranice NN 103/2001
• Slijedom toga, Sud ocjenjuje da je pravilno postupilo tuženo tijelo kada je raspustilo Općinsko vijeće Općine Ražanac zato što je osam članova vijeća, s liste HDZ-a, podnijelo neopozive ostavke s danom 31. 7. 2001. godine. Kako Općinsko vijeće tužitelja broji ukupno 15 članova, znači da je isto ostalo bez minimalnog broja članova potrebnih za rad i donošenje odluka, jer taj broj u konkretnom slučaju iznosi osam članova. Dakle, podnošenjem ostavki osam članova Općinskog vijeća, Vijeće je ostalo bez minimalnog broja članova, te je tuženo tijelo postupilo pravilno kada je donijelo rješenje o raspuštanju temeljem cit. odredbe Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.

Internet stranice NN 103/2001 • Prigovori u tužbi da je činjenično stanje ostalo pogrešno i nepotpuno utvrđeno tj. da je pogrešno primijenjeno materijalno pravo nisu osnovani. Ovo iz razloga što je odredbom članka 8. Zakona o izboru članova predstavničkih tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave (»Narodne novine«, broj 33/01) propisano da članovi predstavničkih tijela imaju zamjenike koji obnašaju tu dužnost ukoliko članu predstavničkog tijela mandat miruje ili prestane prije isteka vremena na koje je izabran. Stavkom 2. istog članka propisano je da člana predstavničkog tijela izabranog na stranačkoj listi zamjenjuje neizabrani kandidat s dotične liste s koje je izabran član, a kojeg odredi politička stranka koja je predlagatelj liste.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 103/2001 • Stoga je prigovore u tužbi kao neosnovane valjalo odbiti, jer osporenim rješenjem tuženog tijela nije povrijeđen zakon na štetu tužitelja.
Poslovne stranice NN 103/2001 • Temeljem izloženoga primjenom odredbe članka 42. stavak 2. Zakona o upravnim sporovima (»Narodne novine«, broj 53/91, 9/92 i 77/92) valjalo je tužbu kao neosnovanu odbiti.
Pregledi NN 103/2001 • Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu Smiljko Sokol, predsjednik Suda te suci Marijan Hranjski, Petar Klarić, Mario Kos, Jurica Malčić, Ivan Matija, Ivan Mrkonjić, Jasna Omejec, Željko Potočnjak, Agata Račan, Emilija Rajić, Vice Vukojević i Milan Vuković, odlučujući u povodu prijedloga za pokretanja postupka za ocjenu suglasnosti drugog propisa s Ustavom i zakonom, na sjednici održanoj 14. studenoga 2001. godine, donio je
Glasnik NN 103/2001 • 1. Boris Ružić iz Pule podnio je prijedlog (i njegovu dopunu) za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom i zakonom u izreci navedenih odredbi Pravilnika o dodjeli stanova i stambenih kredita, u svezi sa stanovima povjerenim na upravljanje Ministarstvu obrane.
Novo NN 103/2001 • 2. Pravilnik je donio ministar obrane, na temelju članka 22. stavka 4. Zakona o obrani (»Narodne novine«, broj 74/93, 57/96, odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske u 31/98, članak 264. Carinskog zakona u 78/99) i točke III. Odluke o davanju ovlaštenja Ministarstvu obrane za upravljanje stanovima, garažama i poslovnim prostorom u vlasništvu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 56/92).
Poslovi NN 103/2001 • Prema navodima podnositelja, umirovljene vojne osobe koje su podnijele zahtjev za rješavanje stambenog pitanja dok su još imale status djelatne vojne osobe, diskriminirane su time što, kada steknu status umirovljenika, više nisu obuhvaćene krugom osoba koje temeljem članka 4. Pravilnika mogu ostvariti pravo na stan ili stambeni kredit.
Poticaji NN 103/2001 • U svezi osporavanja članka 18. stavka 4. Pravilnika, podnositelj smatra kako su propisivanjem da djelatne vojne osobe ne mogu otkupiti stan koji dobiju na korištenje, odnosno u najam, te osobe stavljene u neravnopravan položaj u odnosu na stradalnike Domovinskog rata i hrvatske ratne vojne invalide (osobe iz članka 3. Pravilnika), koji stan temeljem Pravilnika mogu otkupiti.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 84/08, Broj 4/02, Broj 10/94, Broj 14/06, Broj 39/07, Broj 2/97


LINK - INFORMACIJE ZA PODUZETNIKE, POSLOVNE INFORMACIJE, PONUDA Pregled