PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-pokazati-dijelove-etikete-vazne-nnqm NN 112/2004

• Definiranje adekvatne boje vina te ocjenjivanje vina na osnovi boje i prozirnosti.


Stranica 2004-08-112-2154 NN 112/2004

• Utvrditi i donijeti sud o svim prethodnim elementima organoleptičkog ispitivanja vina.


Internet NN 112/2004

• Prepoznati ulogu vinskog podruma u ugostiteljskim objektima različite vrste i kategorije.


Internet stranice NN 112/2004

• Nabrojiti ulogu vinskog podruma u skladištenju i očuvanju vina.


Internet stranice NN 112/2004
• Izraditi adekvatnu vinsku kartu za različite vrste ugostiteljskih poslovnih jedinica.

Internet stranice NN 112/2004
• Naučiti i primijeniti pravila slaganje jela i vina različitim varijantama uz poštivanje tradicije i lokalnih običaja.

Internet stranice NN 112/2004 • Cilj: stjecanje osnovnih znanja, vještina i navika koje će omogućiti učeniku samostalno vođenje i organizaciju poslovanja restorana.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 112/2004 • Upoznati privredne sektore i pronaći ulogu i mjesto ugostiteljstva u cjelokupnom gospodarstvu.
Poslovne stranice NN 112/2004 • Pronaći međusobnu povezanost ugostiteljske djelatnosti sa drugim uslužnim djelatnostima
Pregledi NN 112/2004 • Upoznati razvojni put ugostiteljstva kroz različita vremenska razdoblja i povijesne periode.
Glasnik NN 112/2004 • Nabrojiti ugostiteljske objekte za smještaj iz skupine hotelijerstva.
Novo NN 112/2004 • Navesti pojam ugostiteljskih usluga i prepoznati njihove specifičnosti.
Poslovi NN 112/2004 • Navedene uvjete primijeniti na ugostiteljske objekte iz skupine restauraterstva.
Poticaji NN 112/2004 • Objasniti razlike u kvaliteti ugostiteljskih objekata iz skupine restorana (restauraterstvo).
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 91/02, Broj 11/91, Broj 36/99, Broj 148/05, Broj 14/06, Broj 112/04


LINK - POSLOVNI SAVJETI, PRAVNA POMOĆ, IDEJE ZA NOVI POSAO Pregled