PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 122/1999 • Glede tvrdnje podnositelja da turisti u tzv. smještajnim objektima nisu obveznici komunalne naknade, pa slijedom toga manje doprinose razvoju turističkog mjesta od vlasnika kuća i stanova za odmor, za istaknuti je da ni ovaj navod ne dovodi u pitanje osporene odredbe s aspekta ustavnosti jer smještajni objekt plaća komunalnu naknadu, a ona pored ostalih faktora utječe na cijenu usluge smještaja turista u turističkom mjestu.
NN 122/1999 • Člankom 3. Zakona o boravišnoj pristojbi, pojedine kategorije građana oslobođene su obveze plaćanja boravišne pristojbe. Između ostalih, to su i vlasnici izvornih starih obiteljskih kuća koji su te kuće stekli nasljeđivanjem od ostavitelja koji je imao prebivalište u turističkom mjestu.
NN 122/1999 • Dakle, riječ je o osobama koje kuće u turističkim mjestima izvan svog prebivališta koriste za odmor, ali nisu obveznici plaćanja boravišne pristojbe.
NN 122/1999 • Opravdanost navedene iznimke od općeg pravila da boravišnu pristojbu plaća vlasnik kuće ili stana za odmor i sve osobe koje borave u toj kući ili stanu, treba tražiti u razlozima stjecanja i postojanja vlasništva na nekretnini.
NN 122/1999 • Naprotiv, kod nasljeđivanja nekretnine riječ je o povezanosti nasljednika s rodnim krajem, srodnicima, prijateljima i sl. koji imaju prebivalište u turističkom mjestu. Razlog njihovog vlasništva na nekretnini nisu turističke potrebe već srodstvo ili druga povezanost s ostaviteljem i zadovoljavanje drugih potreba - zavičajnih, rodbinskih, prijateljskih i dr.
NN 122/1999 • Osim toga, treba imati u vidu i činjenicu da se najveći broj turističkih mjesta nalazi na jadranskoj obali i na otocima, dakle na područjima s kojih domicilno stanovništvo odlazi, radi čega država poduzima sveobuhvatne mjere u cilju njihova oživljavanja. Jedna od njih je i oslobađanje nasljednika od plaćanja boravišne pristojbe, a što pridonosi osjećaju pripadnosti nasljednika mjestu u kojemu je nekretnina nasljeđena i dodatno ga motivira za povratak u mjesto.
NN 122/1999 • Imajući u vidu razloge zbog kojih Zakon o boravišnoj pristojbi, u pogledu obveze plaćanja boravišne pristojbe, različito tretira vlasnike kuća i stanova za odmor i vlasnike izvornih starih obiteljskih kuća stečenih nasljeđivanjem, kao i činjenicu da vlasnici kuća i stanova za odmor plaćaju boravišnu pristojbu umanjenu za 70%, Ustavni sud je utvrdio da osporene odredbe nisu u suprotnosti s Ustavom zajamčenom jednakosti svih pred zakonom iz članka 14. stavka 2. kao ni s člankom 3. Ustava prema kojemu je jednakost jedna od temeljnih vrednota ustavnog poretka Republike Hrvatske.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 122/1999 • Odluka o objavi rješenja temelji se na odredbi članka 28. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske.
NN 123/1999 • Na temelju članka 80. Ustava Republike Hrvatske, Zastupnički dom Hrvatskoga državnog sabora na sjednici 24. studenoga 1999., donio je
NN 123/1999 • O PROGLAŠENJU USTAVNOG ZAKONA O PRIVREMENOJ SPRIJEČENOSTI PREDSJEDNIKA REPUBLIKE HRVATSKE ZA OBAVLJANJE SVOJIH DUŽNOSTI
NN 123/1999 • O PRIVREMENOJ SPRIJEČENOSTI PREDSJEDNIKA REPUBLIKE HRVATSKE ZA OBAVLJANJE SVOJIH DUŽNOSTI
NN 123/1999 • Predsjednik Hrvatskoga državnog sabora zamjenjuje Predsjednika Republike Hrvatske u slučaju njegove privremene spriječenosti za obavljanje dužnosti.
NN 123/1999 • Vlada Republike Hrvatske dužna je pokrenuti postupak za utvrđivanje privremene spriječenosti, ako Predsjednik Republike Hrvatske ne obavlja svoje dužnosti, najkasnije u roku 30 dana od dana koji je utvrdila kao dan od kojeg je Predsjednik Republike Hrvatske u nemogućnosti obavljati svoje dužnosti.
NN 123/1999 • Ustavni sud Republike Hrvatske dužan je o prijedlogu Vlade Republike Hrvatske za utvrđivanje privremene spriječenosti Predsjednika Republike Hrvatske donijeti odluku u roku od 24 sata od primitka prijedloga Vlade Republike Hrvatske.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 122/07, Broj 66/98,
Broj 20/01, Broj 69/09,
Broj 9/05, Broj 88/09
LINK - TRGOVINA, ZAPOSLENJA, NATJEČAJI, JAVNI SERVISI, UPRAVA