PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 112/2004 • Cilj nastave izbornog predmeta dijagnostička oprema i održavanje je da učenici usvoje i ona temeljna znanja koja ne mogu naći u drugim strukovnim predmetima, a povezana su s lakšim svladavanjem dijagnoze kvarova iz autoelektrike. Kako je za najnoviju autoelektriku razvijena posebna oprema, koja je svakim danom sve složenija za uporabu, ukazala se nužna potreba da se i taj dio struke iz autoelektrike pokrije odgovarajućim sadržajem.
NN 112/2004 • Znati koristiti dodatne dijelove dijagnostičke opreme. Autotester
NN 112/2004 • (indukcijske stezaljke, pomoćni dijelovi sondi, šiljate sonde).
NN 112/2004 • 2. Mjerenja dijagnostičkom opremom Znati primijeniti klasične mjerne metode uz pomoć dijagnostičke opreme.
NN 112/2004 • Opisati i primijeniti postupak rada pri serijskoj dijagnostici vozil.a
NN 112/2004 • Očitati i izbrisati pogreške iz memorije pogrešaka.Mjerenja autotesterom u funkciji osciloskopa.
NN 112/2004 • (napon, električna struja, električni otpor, na indukcijskom svitku).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 112/2004 • Poznavati i primijeniti propise o održavanju dijagnostičke opreme.Kvarovi i održavanje autotestera.
NN 112/2004 • 4. Različite izvedbe autotesteraRazlikovati različite vrste autotestera po načinu rada s njima.
NN 112/2004 • Dio nastave se izvodi s cijelim razredom, a dio (32 sata) sa skupinama ne većim od 10 učenika (praktične/laboratorijske vježbe). Pri izradi izvedbenog programa treba planirati vrijeme za ponavljanje i kraće provjere usvojenosti znanja (kraći zadaci, nekoliko pitanja ili zadaci objektivnog tipa) nakon svake cjeline. U tijeku svakog polugodišta treba planirati do dvije cjelosatne provjere znanja (školska zadaća). Zadaci i pitanja trebaju obuhvatiti područje od jednostavnijih pitanja i zadataka na razini poznavanja osnovnih pojava i zakonitosti do zadataka koji trebaju pokazati sposobnost primjene znanja u složenijim i novim situacijama.
NN 112/2004 • Učenici na nastavu trebaju doći teorijski i praktično pripremljeni. Obujam i oblik pripreme ovisi o tome je li riječ o gradivu koje je obrađeno nekim drugim oblikom nastave ili pak vježbi koje su predstavljale prvi susret s ovim gradivom. Po potrebi, od učenika se može zahtijevati da ponovi pojedina mjerenja (ako napravi grube previde, donese pogrešne zaključke ili je pokazao izraziti nesamostalni rad). Sadržaj rada treba biti jedinstven za sve učenike uz korištenje različitih vrijednosnih elemenata pri ocjenjivanju.
NN 112/2004 • - kraći zadaci i pitanja nakon svake nastavne cjeline (pisani rad, usmeni odgovori),,
NN 112/2004 • Cilj nastave predmeta primjena mikrokupravljača je usvajanje osnovnih teorijskih i praktičnih znanja iz područja upravljanja s pomoću mikrokoupravljača (mikrokontrolera), te povezivanje i primjena ovih znanja sa znanjem iz područja autoelektrike
NN 112/2004 • - objasniti osnovne razlike između mikroprocesora, računala i mikroupravljača
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 107/06, Broj 154/08,
Broj 178/04, Broj 109/08,
Broj 147/04, Broj 64/97
LINK - POSLOVNI SAVJETI, PRAVNA POMOĆ, IDEJE ZA NOVI POSAO