PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 21/1995 • Rashodi utvrđeni u visini i na način uređen ovim Pravilnikom knjiže se na temelju knjigovodstvene isprave kao troškovi poslovanja u skladu s odredbama Zakona o računovodstvu. Na vrijednost rashoda utvrđenog i knjiženog na način uređen ovim Pravilnikom pravna osoba, temeljem odredbe članka 6. stavka 2. točke 5. Zakona o porezu na promet proizvoda i usluga, ne obračunava i ne plača porez na promet proizvoda i usluga.
NN 21/1995 • Posljedicama prirodnih utjecaja smatraju se gubici nastali na proizvodima zbog isušivanja, isparavanja, shupljanja, smrzavanja, topljenja i kvarenja. Posljedicama poduzimanja neophodnih radnji u prodaji proizvoda u trgovini na malo smatraju se gubici nastali na proizvodima razbijanjem, oštećenjem, rasipanjem ili mrvljenjem.
NN 21/1995 • Na ime kala, rasipa,kvara i loma utvrđuje se dopušteni normativ gubitaka izražen u postocima od količine proizvoda koje su u obračunskom razdoblju prodane. Dopušteni normativ gubitaka utvrđuje se na temelju iskustva struke do iznosa od:
NN 21/1995 • 27. Ulje jestivo u bačvama i drugim pakovanjima za prodaju od litre na više 1,0
NN 21/1995 • 7. Slanina svježa, loj, svinjsko salo, maslo (topljeno) 1,0
NN 21/1995 • Dopuštena visina rashoda utvrđena ovim Pravilnikom može se utvrđivati na sljedeći način: - neposredno nakon nastajanja pojedinog rashoda; - izvanrednim popisom robe u prodavaonici ili skladištu prodavaonice; - redovitim popisom robe, odnosno na drugi način utvrđen općim aktom pravne osobe,
NN 21/1995 • Utvrđivanje rashoda obavlja komisija, odnosno ovlaštena osoba imenovana od organa upravljanja pravne osobe u kojoj se rashod utvrđuje. O izvršenom popisu obvezno se sastavlja zapisnik. Zapisnik, odnosno ovjereni izvod iz zapisnika, smatra se knjigovodstvenom ispravom temeljem odredbe članka 2. ovog Pravilnika.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 21/1995 • Za tumačenje odredaba ovog Pravilnika ovlašteno je Vijeće udruženja trgovine Hrvatske gospodarske komore.
NN 21/1995 • Danom stupanja na snagu ovoga Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o dopuštenoj visini kala, rasipa kvara i loma na proizvodima u trgovini robom na malo ("Narodne novine" br. 96/94).
NN 21/1995 • Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u "Narodnim novinama".
NN 21/1995 • 2. Ukida se rješenje Upravnog suda Republike Hrvatske od 3. studenoga 1994. godine broj: Us-4865/94
NN 21/1995 • 3. Ukida se akt nazvan mišljenje Ministarstva kulture i prosvjete Republike Hrvatske od 1. srpnja 1994. godine,
NN 21/1995 • Ustavni sud Republike Hrvatske u sastavu predsjednik Jadranko Crnić, te suci Zdravko Bartovčak, dr. Velimir Belajec, dr: Nikola Filipović, Ante Jelavić Mitrović, mr. Vojislav Kučeković, mr. Hrvoje Momčinović, Ivan Marijan Severinac i Mladen Žuvela, odlučujući o prijedlogu Fadila Zejnića iz Zagreba, za pokretanje postupka za ocjenu ustavnosti odredbe članka 8. stavka 1. točka 3. Zakona o hrvatskom državljanstvu ("Narodne novine", broj 53/1991; 29/1992), na sjadnici održanoj dana 15. ožujka 1995. godine, donio je
NN 21/1995 • Obrazloženje: Fadil Zejnić iz Zagreba podnio je prijedlog za ocjenu suglasnosti s Ustavom Republike Hrvatske odredbe članka 8. stavka 1. točka 3. Zakona o hrvatskom državljanstvu ("Narodne novine", broj 53/1991; 29/1992). Osporenom odredbom utvrđena je kao jedna od kumulativno zahtijevanih zakonskih pretpostavki za stjecanje hrvatskog državljanstva prirođenjem prijavljeni boravak na teritoriju Republike Hrvatske najmanje pet godina prije podnošenja zahtjeva za primitak u hrvatsko državljanstvo. Podnositelj prijedloga smatra da se tako postavljenim uvjetom zanemaruje činjenica da je Zakon o hrvatskom državljanstvu na snazi manje od pet godina pa njegova primjena dovodi do povrede ustavnih prava osoba koje stvarno, ali bez prijavljivanja, borave na teritoriju Republike Hrvatske duže od pet godina. Iz sadržaja prijedloga proizlazi da podnositelj osporenu odredbu smatra suprotnom članku 14. Ustava Republike Hrvatske.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 30/98, Broj 79/05,
Broj 71/07, Broj 113/08,
Broj 46/02, Broj 12/00
LINK - POSLOVNI PROGRAMI, INVESTICIJE, POTICAJI, KREDITI, UGOVORI