PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 121/2004 • HH indeks, koji je u tom razdoblju iznosio 1,175,76 bodova, pokazuje da je riječ o umjereno koncentriranom tržištu.
NN 121/2004 • Provedbom ove koncentracije Konzum d.d. preuzeo je 34,48 posto tržišnog udjela Mediatora d.o.o., te sada, sa 38,13 posto tržišnog udjela ima vodeći položaj na mjerodavnom tržištu trgovine na malo mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo, na području Dubrovačko-neretvanske županije.
NN 121/2004 • Tržišni udjeli poduzetnika na mjerodavnom tržištu, nakon provedbe koncentracije, prikazani su u Tablici 3:
NN 121/2004 • Izvor: dopisi poduzetnika; obrada: Agencija, Odjel za ekonomski sustav i analize
NN 121/2004 • CR 2 za prva dva poduzetnika s najvećim tržišnim udjelima, Mediator d.o.o., i Kerum d.o.o., sada iznosi 60,36, dok istovremeno, CR4 iznosi 90,01, iz čega zaključno proizlazi da ovo tržište nije dovoljno konkurentno.
NN 121/2004 • Na području Republike Hrvatske, nakon provedbe predmetne koncentracije, tržišni udjeli poduzetnika – sudionika koncentracije, te njihovih konkurenata na mjerodavnom tržištu trgovine na malo mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo, prikazani u Tablici 4, nisu se značajnije promijenili.
NN 121/2004 • Poduzetnik Konzum d.d., uz povećanje od 1,26 posto udjela, koliko je iznosio udjel Mediatora d.o.o., i dalje ima dvostruko veći tržišni udjel od prvog sljedećeg konkurenta. Udjeli konkurenata ostali su isti.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 121/2004 • Nakon provedbe koncentracije HH indeks neznatno se povećao, te iznosi 1.234 bodova. S obzirom da je i nadalje manji od 1.800 bodova, riječ je o umjereno koncentriranom tržištu.
NN 121/2004 • CR 2 za prva dva poduzetnika s najvećim tržišnim udjelima iznosi 40,95, dok CR4, za prva četiri poduzetnika iznosi 58,64, što upućuje da se isto tržište ne može smatrati vrlo konkurentnim.
NN 121/2004 • Izvješće Uprave kojim se koncentracija pravno i gospodarski obrazlaže
NN 121/2004 • Sa stanovišta interesa potrošača, obrazložio je Konzum d.d., predmetna je koncentracija provedena radi unapređenja distribucije robe, skraćivanja tijekova distribucije robe, kao i poboljšanja opskrbe tržišta i proširenja asortimana, u maloprodaji i veleprodaji, što će se postići objedinjavanjem nabave roba putem suvremenog distribucijskog centra Konzuma d.d. u Zagrebu, te daljnjim tehnološkim razvitkom distribucije. Kupci će, na taj način, imati kvalitetniju i bržu uslugu, te pogodnosti snižavanja cijena proizvoda.
NN 121/2004 • Ovom koncentracijom, navodi Konzum d.d., povećat će se natjecateljska snaga tog poduzetnika, jer će se okrupnjavanjem poduzetnika čija je djelatnost trgovina na malo mješovitom robom pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo, stvoriti uvjeti za opstanak na tržištu na koje sve više ulaze inozemni poduzetnici.
NN 121/2004 • Iako se provedbom ove koncentracije stvara novi položaj poduzetnika Konzum d.d. na mjerodavnom tržištu Dubrovačko-neretvanske županije, stjecatelj, »stupanjem u čizme« Mediatora d.o.o., samo preuzima 34,48 posto tržišnog udjela tog poduzetnika, koji je ovaj imao u godini koja prethodi provedbi koncentracije. Tržišni udjel Konzuma d.d. povećao se, s dotadašnjih 3,65 posto, te sada iznosi 38,13 posto.
NN 121/2004 • Po ocjeni Vijeća, takav tržišni udjel stjecatelja na mjerodavnom tržištu neće utjecati na sprječavanje, ograničavanje ili narušavanje tržišnog natjecanja.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 113/93, Broj 101/05,
Broj 159/04, Broj 142/04,
Broj 59/06, Broj 22/08
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA