PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-prijedlozi-nisu-osnovani-niti-sozy NN 7/1999

• Usklađivanje mirovina s rastom plaća i rastom troškova života, kao u osporavanom zakonu karakterističan je upravo za socijalne države.


Stranica 1999-01-7-92 NN 7/1999

• Ustavni sud je ocijenio da neutemeljeno prijedlozi navode da je osporavani zakon u cjelini ili njegove pojedinačne odredbe suprotan članaku 1., 3. i 5. Ustava Republike kao jamstvu socijalne pravde i vladavine prava.


Internet NN 7/1999

• Naime, osporenim zakonom, člankom 1., određeno je da će se iz državnog proračuna doznačiti Republičkom fondu mirovinskog i invalidskog osiguranja radnika Hrvatske, Republičkom fondu mirovinskog i invalidskog osiguranja samostalnih privrednika Hrvatske i


Internet stranice NN 7/1999

• U osporavanom stavku 3. članka 1. nije točno određen način podjele tih sredstava nego su dani osnovni parametri fondovima koji će općim aktima propisati način podjele tih sredstava.


Internet stranice NN 7/1999
• Prema ocjeni Ustavnog suda određivanje vraćanja sredstava fondovima te osnovne upute o podjeli tih sredstava kako je to propisano u osporenom zakonu nije suprotno temeljnim odredbama Ustava kao što su vladavina prava te socijalna pravda. Iz istih razloga članak 1. u cjelini nije suprotan odredbama članka 14., 35. i 56. Ustava, kako je navedeno u prijedlozima.

Internet stranice NN 7/1999
• Predlagatelji nadalje navode da način usklađivanja mirovina kako to određuje članak 2. Zakona o prenošenju nije usklađen s člankom 30. ZOPIMIO kao i drugim odredbama tog zakona koje propisuju način usklađivanja. Međutim Ustavni sud nema, prema članku 125. Ustava nadležnost ocjenjivati međusobnu sukladnost zakonskih odredaba različitih zakona.

Internet stranice NN 7/1999 • Prema sadržaju te odredbe proizlazi da je zakonodavac propisao način koji bi omogućavao usklađivanje mirovina po dva osnova što će biti na snazi do primjene Zakona o mirovinskom osiguranju.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 7/1999 • Nisu osnovani navodi prijedloga da je članak 2. stavak 4. Zakona o prenošenju suprotan temeljnim odredbama Ustava Republike Hrvatske te članka 14., 16., 56. i 62. Ustava.
Poslovne stranice NN 7/1999 • Osporenim zakonom nije propisan način izračuna osnovice za lipanj 1998. nego je određeno stavkom 4. što je osnovica za usklađivanje mirovina. Osnovica koja se u citiranoj odredbi navodi izračunata je po Zakonu o usklađivanju mirovina i drugih novčanih primanja iz mirovinskog i invalidskog osiguranja, te upravljanju fondovima mirovinskog i invalidskog osiguranja ("Narodne novine", broj 20/97) čija ustavnost je ocjenjivana pred Ustavnim sudom te je donijeta odluka broj: U-I-283/1997 od 12. svibnja 1998. objavljena u "Narodnim novinama", broj 69/98, a kojom su pojedine odredbe tog zakona ukinute pa i odredba na temelju koje je izračunata osnovica za mjesec lipanj 1998.
Pregledi NN 7/1999 • Dakle, osporenim Zakonom o prenošenju određeno je u članku 2. stavak 4. da osnovica za usklađivanje mirovina iz članka 2. je mirovina isplaćena za mjesec lipanj. Tim Zakonom a niti tim člankom nije navedeno kako će se izračunati ta osnovica nego je samo određeno koja će ranije već utvrđena osnovica biti polazište izračuna usklađivanju mirovina.
Glasnik NN 7/1999 • Iz istih razloga Ustavni sud ocjenjuje da odredba članka 3. Zakona o prenošenju nije suprotna gore navedenim razlozima.
Novo NN 7/1999 • S obzirom na naprijed izneseno, Zakon o prenošenju sredstava državnog proračuna Fondovima mirovinskog i invalidskog osiguranja te usklađivanju mirovina nije ni u cjelini u suprotnosti s navedenim odredbama Ustava Republike Hrvatske.
Poslovi NN 7/1999 • Objava se temelji na članku 20. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske.
Poticaji NN 8/1999 • Na osnovi članka 54. stavka 2. Carinskog zakona ("Narodne novine", br. 53A/91, 33/92, 26/93, 106/93 i 60/98) i točke I. podtočka 6. Odluke o kriterijima za carinski kontingent ("Narodne novine", br. 93/94, 61/95, 85/95, 102/96, 101/98 i 137/98), sukladno prijedlogu Ministarstva gospodarstva i po pribavljenom mišljenju Hrvatske gospodarske komore i Hrvatske obrtničke komore, ministar financija donosi sljedeće
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 107/08, Broj 156/08, Broj 3/02, Broj 21/05, Broj 12/90, Broj 92/05


LINK - TRGOVINA, ZAPOSLENJA, NATJEČAJI, JAVNI SERVISI, UPRAVA Pregled