PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 19/2001 • Prvi dio programa realizirat će Hrvatska uprava za ceste (odnosno nakon preoblikovanje kroz »Hrvatske ceste« d.o.o) i županijske uprave za ceste, a drugi dio programa realizirat će »Hrvatske autoceste« d.o.o. i koncesijska društva. Od 2002. godine će se cjelokupni program realizirati putem vlastitih izvornih prihoda i kreditnih sredstava, tako da će dosadašnji sustav proračunskog financiranja otpasti.
NN 19/2001 • IX. PREUSTROJ ORGANIZACIJSKE STRUKTURE GOSPODARENJA CESTAMA U HRVATSKOJ
NN 19/2001 • – državne ceste, uključivo ceste visoke razine usluga (autoceste, poluautocesta i brze ceste)
NN 19/2001 • Temeljem Zakona o javnim cestama upravljanje javnim cestama povjereno je:
NN 19/2001 • – županijskim upravama za ceste u čijoj su nadležnosti gospodarenje županijskim i lokalnim cestama,
NN 19/2001 • – koncesijskim društvima za financiranje, građenje i održavanje pojedine autoceste,
NN 19/2001 • a izvođenje radova redovnog održavanja svih javnih cesta obavljaju za to specijalizirana društva kapitala osnovana tijekom 1997. godine preoblikovanjem javnog poduzeća »Hrvatske ceste«.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 19/2001 • Broj županijskih uprava za ceste vezan je na broj županija u Republici Hrvatskoj. S eventualnim izmjenama političkog ustroja, broja i područja županija prilagodit će se i organizacija ovih subjekata.
NN 19/2001 • Značajnijem zahvatu treba pribjeći kod organizacije gospodarenja autocestama, što obuhvaća financiranje, gradnju i održavanje autocesta i drugih objekata s naplatom. Poseban položaj ove mreže cesta, čije se poslovanje mora maksimalno prebaciti na komercijalnu osnovu, od ostale mreže cesta, nužno je učiniti iz više razloga. Upravljanje mrežom državnih cesta bez naplate, te županijskih i lokalnih cesta ima sasvim različit karakter od gospodarenja autocestama i drugim objektima s naplatom. Ovdje se radi u pravilu o ogromnim projektima čije pripreme zahtijevaju veoma precizan i stručan pristup. Svaki se projekt mora precizno definirati, koji će činiti zaokruženu ekonomsku, prometnu i tehnološku cjelinu.
NN 19/2001 • Dosadašnja praksa, u kojoj su se isprepletale nadležnosti investitora, projektanta i izvođača radova, gdje je jedan subjekt gospodario ukupnom mrežom cesta od lokalnih, županijskih, državnih i autocestama, često je bila uzrokom mnogim neracionalnostima, koje su se na ovom području desile u zadnjih desetak godina. Svaki zahvat u organizaciju gospodarenja cestama mora biti izvršen sa preciznim ciljem, na osnovi detaljno urađene analize iz koje proizlaze pozitivni i negativni efekti postojeće organizacije, a ne radi zaštite određenih uskih cehovskih ili regionalnih interesa.
NN 19/2001 • Na »Hrvatske autoceste« d.o.o. (HAC) prenijet će se svi operativni poslovi koncedenta za one projekte koji će se realizirati na osnovi projektnog financiranja, odnosno izravnog investitora za projekte koje će realizirati iz vlastitih izvora i uz dodatna kreditna sredstva.
NN 19/2001 • Program gradnje i održavanja javnih cesta za razdoblje od 2001. do 2004. godine je dokument kojim se integralno rješavaju pitanja budućeg razvoja i održavanja ukupne mreže javnih cesta (održavanje, rekonstrukcija i gradnja državnih, županijskih i lokalnih cesta, te cesta visoke razine usluga – autocesta, poluautocesta i brzih cesta). Ovaj Program čini osnovicu za daljnju razradu i ostvarenje osnovnih ciljeva utvrđenih strategijom prometnog razvitka Republike Hrvatske.
NN 19/2001 • 1. Vlada Republike Hrvatske ocjenjuje program razvoja cestovne infrastrukture od izuzetne važnosti za naš cjelokupni razvitak. Zbog toga se nalaže svim subjektima, koji sudjeluju u realizaciji ovog programa, maksimalna odgovornost u pravovremenom izvršenju svih priprema, kao i realizaciji samog programa u zadanim okvirima i dinamici.
NN 19/2001 • 2. Vlada Republike Hrvatske ocjenjuje da su sa ovako definiranim programom gradnje autocesta i sa predloženim modelom financiranja, stvoreni preduvjeti, s jedne strane, za ulaz stranog kapitala i samim time daleko bržu realizaciju strateških projekata u cestovnoj infrastrukturi, a s druge strane, za trenutačno aktiviranje građevinske operative, što povlači novo zapošljavanje i gospodarsko oživljavanje niza pratećih privrednih grana.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 52/08, Broj 93/07,
Broj 70/01, Broj 24/06,
Broj 65/09, Broj 11/90
LINK - INFORMACIJE ZA PODUZETNIKE, POSLOVNE INFORMACIJE, PONUDA