PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-prostor-za-pranje-i-vxpc NN 51/1994

• Dezinfekciona sredstva s ovih površina moraju otjecati u jamu za upotrebljena dezinfekciona sredstva.


Stranica 1994-07-51-911 NN 51/1994

• Pravne i fizičke osobe koje se bave otkupom ili prometom sirove kože dužne su voditi evidenciju o podrijetlu otkupljenih koža. Evidencija iz stavka 1. ovoga članka vodi se u obliku knjige po obrascu koji je otiskan uz ovaj pravilnik i čini njegov sastavni dio.


Internet NN 51/1994

• Otkupljene i preuzete sirove kože moraju se obilježiti metalnom ili plastičnom markicom na kojoj je vidljivo označen kontrolni broj odobrenog objekta i redni broj markice.


Internet stranice NN 51/1994

• Pravne i fizičke osobe koje se bave otkupom ili prometom sirovih koža moraju utvrditi veterinarsko-sanitarni red u prostorijama za smještaj ili skladištenje sirovih koža i osigurati njegovo provođenje.


Internet stranice NN 51/1994
• Ovaj pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u "Narodnim novinama".

Internet stranice NN 51/1994
• Ustavni sud Republike Hrvatske u sastavu predsjednik Jadranko Crnić te suci Zdravko Bartovčak, dr. Nikola Filipović, Ante Jelavić, mr. Vojislav Kučeković, mr. Hrvoje Momčinović, Ivan Marijan Severinac i Mladen Žuvela, odlučujući o ustavnoj tužbi J. F. iz Z., na sjednici održanoj dana 7. lipnja 1994. godine, donio je ovu

Internet stranice NN 51/1994 • Predmet se vraća Ministarstvu unutarnjih poslova na ponovai postupak.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 51/1994 • Temeljem navedenoga pravnog shvaćanja o sadržaju navedenih ustavnih prava građana i mogućem načinu njihove povrede, Ustavni sud Republike Hrvatske svojom odlukom broj U-I-206/1992 od 8. prosinca 1993. godine, objavljenom u "Narodnim novinama" broj 113/93 ukinuo je odredbu stavka 3. članka 26. Zakona o hrvatskom državljanstvu kao nesuglasnu s navedenim ustavnim odredbama.
Poslovne stranice NN 51/1994 • U pogledu neispunjavanja uvjeta iz točke 5. stavak 1. članka 8. Zakona o hrvatskom državljanstvu, što se kao razlog odbijanja zahtjeva navodi u obrazloženju presude Upravnog suda, treba reći da se zaključak suda temelji na pogrešnoj ocjeni izjave tužitelja iz odredbe članka 5. u vezi s odredbama točke 3. stavka 1. članka 68. Zakona o narodnoj obrani ("Narodne novine" - pročišćeni tekst broj 74/93), naime, proizlazi da strani državljanin nema dužnost štititi braniti neovisnost i teritorijalnu cjelovitost Republike Hrvatske. Tu dužnost u smislu zakonske odredbe iz članka 5. ovoga Zakona imaju državljani Republike Hrvatske, bez obzira na njihovu nacionalnu pripadnost. To je, naime, smisao i odredba stavka 1. članka 47. Ustava Republike Hivatske. Ne može se, stoga, sporna izjava podnositelja ustavne tužbe interpretirati na način da se iz nje zaključi kako on ne poštuje pravni poredak i običaje Republike Hrvatske. Okolnost da je Upravni sud Republike Hrvatske osporenom presudom utvrdio i naveo razloge zbog kojih je odbijen zahtjev podnositelja ustavne tužbe za prijem u hrvatsko državljanstvo (nepoštivanje pravnog poretka Republike Hrvatske - članak 8. stavak 1. točka 5. Zakona o hrvatskom drižavljanstvu) ne može izmijeniti izloženi stav ovoga Suda budući je Upravni sud, prema odredbama članka 39. stavak 1. Zakona o upravnim sporovima, trebao riješiti spor na podlozi činjenica koje su utvrđene u upravnom postupku, a upravo te činjenice nisu u osporenom rješenju navedene. Upravni sud Republike Hrvatske može doduše, i sam utvrditi činjenično stanje ali pod pretpostavkama i u postupku predviđenim odredbama članka 39. stavka 3. i 4. Zakona o upravnim sporovima ("Narodne novine" broj 53/91 i 9/92) - koje u konkretnom slučalu nisu primijenjene.
Pregledi NN 51/1994 • Iz navedenih razloga, kako osporenim upravnim aktom tako i osporenom presudom podnositelju ustavne tužbe povrijeđena su ustavna prava iz odredaba članaka 18., 19., i 26. Ustava Republike Hrvatske. Osporeno rješenje i presuda doneseni su na podlozi zakonske odredbe koja je bila na snazi u času donošenja navedenih akata. Ustavna je tužba podnesena prije odluke ovog Suda o ukidanju neustavne zakonske odredbe. Stoga je ovaj Sud osporene akte ukinuo jer su bili utemeljni na zakonskoj odredbi koja (u času donošenja akta) nije bila skikladna Ustavu Republike Hrvatske. U skladu s iznijetim, ustavna je tužba usvojena, s time da je nadležni organ dužan provesti ponovni postupak.
Glasnik NN 51/1994 • Ustavni sud Republike Hrvatske u sastavu Jadranko Crnić, predsjednik Suda, te suci Zdravko Bartovčak, dr. Nikola Filipović, Ante Jelavić, mr. Vojislav Kučeković, mr Hrvoje Momčinović, Ivan Marijan Severinac i Mladen Žuvela, rješavajući o prijedlogu Srpske narodne stranke za određivanje zastupnika u županijski dom Sabora Republike Hrvatske, Skupštinu grada Zagreba i predstavnička tijela općina, gradova i županija te kotara s posebnim samoupravnim položajem s kandidatima s liste Srpske narodne stranke, na sjednici održanoj dana 7. lipnja 1994. godine donio je
Novo NN 51/1994 • 1. Odbija se prijedlog Srpske narodne stranke za popunu Županijskog doma Sabora Republike Hrvatske i Skupštine grada Zagreba predstavnicima etničke i nacionalne zajednice ili manjine kandidatima s liste Srpske narodne stranke, te raspisivanje dodatnih izbora za druga županijska i kotarska vijeća i skupštine općina.
Poslovi NN 51/1994 • Ako se tražena razmjernost ni na navedeni način ne može postići na temelju članka 65. stavka 1. navedenoga Zakona posebnim će se zakonom za tu jedinicu lokalne samouprave ili uprave utvrditi broj članova njenog predstavničkog tijela, kojima se osigurava razmjernost, a koje će izabrati na dopunskim izborima pripadnici dotične manjine u posebnoj izbornoj jedinici.
Poticaji NN 51/1994 • lz navedenoga slijedi da je potrebno službeno utvrditi zastupljenost Srba (više od 8%) za svaku jedinicu lokalne samouprave ili uprave, a Sabor Republike Hrvatske mora posebnim zakonom urediti pitanja odlučna za ostvarenje prava etničkih i nacionalnih zajednica ili manjina u skladu s odredbama članka 18. i 19. Ustavnog zakona o Ijudskim pravima i slobodama i o pravima etničkih i nacionalnih zajednica ili manjina u Republici Hrvatskoj.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 79/07, Broj 92/05, Broj 132/97, Broj 2/05, Broj 91/94, Broj 19/93


LINK - POSLOVNI PROGRAMI, INVESTICIJE, POTICAJI, KREDITI, UGOVORI Pregled