PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-prostorije-koje-se-izdaju-rwgt NN 87/1993

• 1. Krevet ležajne površine za jednu osobu 200 x 90, a za dvije osobe krevet ležajne površine 200x 160 cm. Iznimno u ugostiteljskim objektima koji poslirju za dan stupanja na snagu ovog pravilnika, ležajna površina kreveta za jednu osobu može iznositi 190 x 90 cm, a ležajna površina kreveta za dvije osobe 190 x 140 cm ;


Stranica 1993-09-87-1696 NN 87/1993

• 7. Ormar s policama i odjeljkom za vješanje odječe s najmanje 4 vješalice po svakom krevetu:


Internet NN 87/1993

• 8. Stalak,za odlaganje prtljage (kofera) ukoliko nije smješten u pomočnoj prostoriji


Internet stranice NN 87/1993

• U sobama koje nemaju vlastitu kupaonicu osim opreme iz stavka 1. ovog članka mora biti:


Internet stranice NN 87/1993
• 4. Pepeljara, osim u sobama, u kojima je postavljena oznaka zabrane pušenja;

Internet stranice NN 87/1993
• U blagovaonicama, prostorijama i na prostorima za usluživanje stalno mora biti dovoljan broj jelovnika i vinskih karti.

Internet stranice NN 87/1993 • U ugostiteljskim objektima za prehranu jelovnici i vinske karte moraju se izložiti unutar i izvan objekta na pogodnom mjestu i na način uočljiv gostu.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 87/1993 • Jelovnici i vinske karte ispisuju se na hrvatskom i najmanje na jednom stranom jeziku.
Poslovne stranice NN 87/1993 • Na jelovnicima i vinskim kartama mora biti vidljivo istaknuto napisano da su u cijenu uključeni servis (usluga) i porezi
Pregledi NN 87/1993 • Jelovnici i vinske karte obvezno se stavljaju na uvid gostu kod preuzimanja narudžbe.
Glasnik NN 87/1993 • Odnos osoblja prema gostima u ugostiteljskim objektima mora biti gostoljubiv, profesionalan, stručan i korektan.
Propis NN 87/1993 • Osoblje zaposleno na poslovima usluživanja i komuniciranja s gostima mora poznavati najmanje jedan strani jezik (njemački, engleski, talijanski, francuski, španjolski i ruski), ako ovim pravilnikom nije drugačije propisano.
Propis NN 87/1993 • Svo osoblje mora biti utedno i čisto, te propisno, lijepo i korektno odjeveno.
Propis NN 87/1993 • Posluživanje gostiju od strane osoblja mora biti brzo i djelotvorno.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 2/98, Broj 74/07, Broj 122/03, Broj 140/05, Broj 10/91, Broj 1/05


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled