PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 23/2003 • Povezivanjem će oba poduzetnika na tržištu djelovati zajednički i time će ostvariti jači i bolji tržišni položaj.
NN 23/2003 • Naime, razvojna strategija Leka d.d. je usmjerena na stvaranje novih i dodatnih vrijednosti za potrošače. U tu svrhu, Lek d.d. je već do sada razvio nove razvojne sisteme i procese. Dodatne vrijednosti se ponajprije nalaze u proizvodima i uslugama koje proizlaze kao rezultat istraživanja, proizvodnje, reklamiranja i prodaje. Lek d.d. je također ostvario nove i dodatne vrijednosti inovativnim rješenjima unutar svake poslovne i organizacijske jedinice.
NN 23/2003 • Treba napomenuti da Lek d.d. već sada djeluje sukladno ISO 14000 standardima, s time da će Novartis ujedno primijeniti sisteme i razvojnu politiku programa zaštite okoliša prema Leku d.d.
NN 23/2003 • Upravo zbog svega gore navedenog, prednost za potrošače jest kvalitetnija ponuda proizvoda zbog njihove dodatne vrijednosti, zajedničko nastupanje na tržištu oba poduzetnika te u vezi s time i jednostavnije prepoznavnje zajedničkih proizvoda prema potrošačima.
NN 23/2003 • Razmatrajući sve činjenice i dokaze vezane uz ocjenjivanje prijavljene koncentracije poduzetnika, Savjet je, sukladno ovlastima iz članka 30. stavka 2. točka 3. ZZTN, na 67. sjednici, održanoj 21. siječnja 2003. ocijenio da je u konkretnom slučaju riječ o dopuštenoj koncentraciji.
NN 23/2003 • Pri donošenju ovakve odluke Savjet je osobito uzeo u obzir činjenicu da je riječ o ekstrateritorijalnoj koncentraciji koju je dopuštenom ocijenio Ured Republike Slovenije za zaštitu tržišnog natjecanja, a koja na hrvatskom tržištu ima relativno mali učinak.
NN 23/2003 • Provedbom predmetne koncentracije, neće doći od promjene tržišnih udjela na mjerodavnom tržištu.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 23/2003 • Naime, iz ostvarenih tržišnih udjela poduzetnika sudionika koncentracije, a izračunatih prema kriterijima ukupnog prihoda ostvarenog na mjerodavnom tržištu, i prema prihodima od prodaje farmaceutskih proizvoda (u kategoriji razreda ATC 3), proizlazi da se na mjerodavnom tržištu ne stvara novi niti jača postojeći monopolistički ili vladajući tržišni položaj tih poduzetnika, osobito ne na način da bi se provođenjem ove koncentracije znatno ili trajno ograničilo ili ukinulo slobodno tržišno natjecanje.
NN 23/2003 • Pri donošenju ocjene ove koncentracije Savjet je uzeo u obzir i pogodnosti za potrošače koje proizlaze iz ove koncentracije. Sudionici predmetne koncentracije će se na ovaj način usmjeriti na razvoj i distribuciju proizvoda koji će najbolje poslužiti interesima i potrebama potrošača i pacijenata kojima su namjenjeni.
NN 23/2003 • Stoga je koncentracija ocjenjena dopuštenom kako je odlučeno u točki 1. izreke ovog rješenja.
NN 23/2003 • V. Podnositelj prijave, poduzetnik Servipharm obveznik je uplate upravne pristojbe.
NN 23/2003 • Upravna pristojba iz točke III izreke ovog rješenja određena je temeljem članka 14., Tarifnog broja 106. točke 1. Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o upravnim pristojbama (»Narodne novine«, broj 131/97) koji za prijavu za upis u Upisnik o koncentracijama propisuje upravnu pristojbu u iznosu od 5.000,00 kn, te Tarifnog broja 107. točke 1. Uredbe o izmjeni tarife Zakona o upravnim pristojbama (»Narodne novine«, broj 116/2000) koji za rješenje o upisu u Upisnik o koncentracijama, u razmjeru s temeljnim kapitalom Podnositelja prijave, propisuje upravnu pristojbu u iznosu od 250.000,00 kn; u ukupnom iznosu od 255.000,00 kn.
NN 23/2003 • Ukoliko se iznos iz točke III. uplaćuje u kunama, posebnom uplatnicom u korist Državnog proračuna Republike Hrvatske u roku od osam (8) dana od dana dostave ovog rješenja na račun broj: 1001005-1863000160, u »poziv na broj odobrenja« upisati u pretpolje model »24«, a u polje podatak prvi: 5002- (navesti matični broj subjekta).
NN 23/2003 • Pristojbeni obveznik dužan je dokaz o izvršenoj uplati upravne pristojbe dostaviti Agenciji bez odgode, a najkasnije u roku od osam (8) dana od izvršene uplate, pozivom na broj klasa: UP/I-030-02/02-01/130. U protivnom će Agencija, primjenom članka 10. stavak 2. Zakona o upravnim pristojbama, pokrenuti postupak prisilne naplate upravne pristojbe.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 138/99, Broj 101/09,
Broj 94/06, Broj 53/07,
Broj 34/92, Broj 89/08
LINK - INFORMACIJE ZA PODUZETNIKE, POSLOVNE INFORMACIJE, PONUDA