PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 136/1998 • 4. Obvezuje se direktor Centra za vozila Hrvatske d.d., da kao dokaz izvršenja ovog rješenja Agenciji za zaštitu tržišnog natjecanja dostavi:
NN 136/1998 • - Rok izvršenja: Nakon sklapanja Dodatka Ugovoru, bez odgode.
NN 136/1998 • b) Ponudu za sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora u jugoistočnom dijelu glavne zgrade Stanice za tehnički pregled u Šibeniku, upućenu poduzetnicima Euroherc osiguranje d.d. i Jadransko osiguranje d.d., u skladu s točkom 3. izreke ovog rješenja.
NN 136/1998 • c) Obavijest o stvarnom zaposjedanju poslovnih prostorija u jugoistočnom dijelu glavne zgrade od strane poduzetnika Euroherc osiguranje d.d. i Jadransko osiguranje d.d.
NN 136/1998 • 1. Poduzetnik EUROHERC OSIGURANJE d.d., Podružnica Zadar, sa sjedištem u Zadru, Obala kneza Branimira 5, zastupan po direktoru Milenku Rajiću (u daljnjem tekstu: Euroherc), pokrenuo je, dana 22. prosinca 1997., na temelju odredaba članka 33., stavka 1., točke 3. Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja ("Narodne novine", br. 48/95 i 52/97; u daljnjem tekstu: ZZRN), postupak za utvrđivanje narušavanja slobodnoga tržišnog natjecanja od strane poduzetnika CROATIA OSIGURANJE d.d., sa sjedištem u Zagrebu, Savska cesta 41 (u daljnjem tekstu: Croatia), zbog njegovog ponašanja kao suvlasnika Stanice za tehnički pregled u Šibeniku na lokaciji u Ulici V. Škorpika 6 (u daljnjem tekstu: STP).
NN 136/1998 • Poduzetnik JADRANSKO OSIGURANJE d.d., Direkcija, sa sjedištem u Splitu, Put Supavla 1 (u daljnjem tekstu: Jadransko), u vrijeme podnošenja zahtjeva zastupan po Branku Coti, članu Uprave, također je, dana 2. siječnja 1998., na temelju odredaba članka 33., stavka 1., točke 3. Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja ("Narodne novine", br. 48/95 i 52/97; u daljnjem tekstu: ZZTN), pokrenuo postupak za utvrđivanje narušavanja slobodnoga tržišnog natjecanja od strane poduzetnika CROATIA OSIGURANJE d.d., sa sjedištem u Zagrebu, Savska cesta 41, zbog njegovog ponašanja kao suvlasnika Stanice za tehnički pregled u Šibeniku, na lokaciji u Ulici V. Škorpika 6.
NN 136/1998 • a) da na području Županije šibensko-kninske postoji samo jedna stanica za tehnički pregled vozila i to Stanica za tehnički pregled u Šibeniku, na lokaciji u Ulici V. Škorpika 6;
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 136/1998 • c) da su poduzetnici Croatia, Autotransport i Centar za vozila Hrvatske d.d., sa sjedištem u Zagrebu, Ilica 15/1 (u daljnjem tekstu: CVH), dana 29. listopada 1997., sklopili Ugovor o ortakluku (u daljnjem tekstu: Ugovor), te da su uz taj Ugovor istog dana sklopili i Dodatak ugovoru o ortakluku, oznaka I/1, broj: 975-2/97 (u daljnjem tekstu: Dodatak);
NN 136/1998 • d) da poduzetnik Croatia na području STP Šibenik ima monopolistički, odnosno vladajući položaj, budući da je od mogućih 18.000 polica osiguranja od automobilske odgovornosti taj poduzetnik zaključio oko 8.000 polica, tako da tržišni udjel tog poduzetnika iznosi oko 40%.
NN 136/1998 • e) da poduzetnik Croatia, na temelju navedenog Ugovora i Dodatka, zlouporablja svoj monopolistički, odnosno vladajući položaj:
NN 136/1998 • bb) na način da su zaposlenici CVH zaposleni u STP Šibenik, obvezni naglašavati isključivo pravo Croatije na prodaju osiguranja u toj stanici, te da ih se u protivnom može pozivati na stegovnu odgovornost.
NN 136/1998 • f) da poduzetnik Croatia, na temelju navedenog Ugovora i Dodatka, podnositeljima zahtjeva onemogućava pristup tržištu polica osiguranja od automobilske odgovornosti u STP Šibenik:
NN 136/1998 • bb) na način što taj poduzetnik posebno novčano stimulira zaposlenike STP (inače zaposlenike CVH) ako broj vozila osiguranih kod Croatije prijeđe 50%.
NN 136/1998 • Prema navodima podnositelja zahtjeva, iz svega navedenog proizlazi da je poduzetnik Croatia osiguranje d.d. svojim djelovanjem povrijedio odredbe članka 7., stavka 1., točke 3. i točke 6., članka 15., stavka 2., članka 16., članka 20., točke 8. i točke 9. Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 87/09, Broj 34/95,
Broj 20/07, Broj 53/07,
Broj 40/07, Broj 28/02
LINK - TRGOVINA, ZAPOSLENJA, NATJEČAJI, JAVNI SERVISI, UPRAVA