PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 4/2000 • Š3Ć Regulator tlaka ne smije se pričvrstiti na motor vozila.
NN 4/2000 • Š2Ć Komanda za uključivanje i isključivanje plina mora se nalaziti vozaču na dohvat ruke.
NN 4/2000 • Š3Ć Plinski ventil može biti ugrađen u istom plinotijesnom kućištu s pročišćavačem plina. U tom slučaju ugrađuje se isto kao i ventil plina bez pročišćavača.
NN 4/2000 • Š4Ć Plinski ventil može biti ugrađen u istom plinotijesnom kućištu s isparivačem plina, odnosno regulatorom tlaka. U tom slučaju ugrađuje se isto kao i isparivač plina, odnosno regulator tlaka.
NN 4/2000 • Š2Ć Vodove za plin visokoga tlaka izrađene od čeličnih cijevi treba spajati zavarivanjem ili rastavljivim cijevnim spojevima. Vijčani se spojevi dopuštaju samo ako proizvođač dokaže tlačnim ispitivanjima i jamstvom kakvoće da odgovaraju ovoj namjeni.
NN 4/2000 • Š3Ć Vodovi za plin visokoga tlaka moraju biti tako položeni (po mogućnosti u karoseriji ili zaštićeni okvirom vozila) da ne dolazi do vlastitih vibracija (npr. rezonancije) te da nema uzajamnog trljanja dijelova, posebno na mjestima provlačenja cijevi kroz otvore. Razmak između dva mjesta pričvršćenja smije biti najviše 600 mm; polumjeri savijanja cijevnih vodova moraju biti prilagođeni materijalu i dimenzijama cijevi.
NN 4/2000 • Š4Ć U prostoru za vozača i putnike, uključujući i prtljažnik, cijevni vodovi za plin ugrađuju se samo ako su posebno zaštićeni (cijev u cijevi i sl.), s tim što ta zaštita mora biti otporna na mehanička oštećenja a njeni otvori moraju biti na vanjskoj strani vozila.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 4/2000 • Š6Ć Na vodovima za plin visokoga tlaka ne smije biti vidljivih oštećenja, a korodirane, ispucane ili na drugi način oštećene vodove treba po uočavanju oštećenja obvezatno zamijeniti.
NN 4/2000 • Š1Ć Vodovi za plin niskoga tlaka koji spajaju isparivač, odnosno regulator tlaka s uređajem u kojem se stvara smjesa goriva i zraka za pogon motora ne smiju biti u dodiru s ispušnim uređajem, odnosno motorom, osim s uređajem za napajanje motora gorivom. Izvode se savitljivi a izvana trebaju biti opleteni kovinom.
NN 4/2000 • Š2Ć Vodovi za plin niskoga tlaka spajaju se navojem ili obujmicama. Spojevi moraju biti nepropusni. Obujmice moraju biti samokočne da ne dođe do nekontroliranoga popuštanja.
NN 4/2000 • Š1Ć Vodovi za dovod sredstva za grijanje do isparivača plina, odnosno regulatora tlaka izvode se kao savitljive cijevi koje moraju biti otporne na kemijske utjecaje radne tvari koja kroz njih protječe te moraju izdržati radni tlak i temperaturu radne tvari.
NN 4/2000 • Š2Ć Ovi se vodovi postavljaju tako da najkraćim putem bez oštrih kutova spajaju izvor topline s isparivačem, odnosno regulatorom tlaka. Spojevi tih vodova osiguravaju se obujmicama.
NN 4/2000 • Š1Ć Ventil tekućeg goriva ugrađuje se na vod goriva (benzina, dizelskoga goriva) ispred pojne pumpe.
NN 4/2000 • Š2Ć Ventil tekućega goriva iz prethodnoga stavka neće se ugraditi ako se odabirom plina kao pogonskoga goriva istovremeno isključi iz pogona dobava (dotok) tekućega goriva uređaju za opskrbljivanje motora gorivom.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 23/09, Broj 151/04,
Broj 17/02, Broj 79/07,
Broj 117/09, Broj 202/03
LINK - TRGOVINA, ZAPOSLENJA, NATJEČAJI, JAVNI SERVISI, UPRAVA