PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 112/2004 • - izraziti glavne brojeve do 1000 Konjunktiv preterita glagola MÖGEN.
NN 112/2004 • Dativ s određenim i neodređenim članom. Modalni glagoli DÜRFEN; KÖNNEN i MÜSSEN:
NN 112/2004 • Moda i odijevanje mladih- usvojiti nazive nekih dijelova glave i tijela, nazive odjevnih predmeta
NN 112/2004 • - koristiti glagole, izraze, pridjeve koji se rabe u vezi s odjećom
NN 112/2004 • Uvesti elemente stručnog jezika i razvijati određene stručne vještine. Nadograditi jezične zakonitosti na gradivo iz prethodne godine i uvježbavati ih u okviru stručnih sadržaja.
NN 112/2004 • Razvijati vještine slušanja i čitanja s razumijevanjem, interpretirati jednostavne sadržaje, govoriti vođeno i samostalno, te pisati jednostavne sadržaje. Upoznati učenike sa specifičnostima strukovnog jezika.
NN 112/2004 • Nastavna cjelina - Očekivani rezultati (znanje, vještine i umijeća)Nastavni sadržaji
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 112/2004 • Prezent glagola tun. Zamjenički prilozi. Zavisne rečenice s veznikom DASS
NN 112/2004 • Ekologija u turizmu- upoznati prehrambene navike pojedinih zemalja
NN 112/2004 • Interdisciplinarno povezati sadržaje s drugim stručnim predmetima i komunikacijski i funkcionalno usmjeriti na strukovna znanja i vještine.
NN 112/2004 • Nastavna cjelina - Očekivani rezultati (znanje, vještine i umijeća)Nastavni sadržaji
NN 112/2004 • Jezične funkcije koje se ostvaruju u nastavi stranih jezika proizlaze iz konkretnih komunikacijskih situacija i svih oblika rada u učionici i ne mogu se oštro izdvajati. One se ostvaruju u dobro definiranom razlikovanju formalnog i neformalnog jezičnog registra u svakodnevnim situacijama i u poslovnom komuniciranju.
NN 112/2004 • Od učenika se očekuje da se osposobi za vođenje kratkog razgovora (varijacije obrađenih dijaloga); opis predočenog predmeta, ljudi, radnji, situacija; prepričavanje oslikanog ili opisanog, događaja s nekoliko vezanih rečenica, sve u okviru obrađenih sadržaja, komunikacijskih uzoraka i gramatičkih struktura.
NN 112/2004 • Od učenika se očekuje pravilan izgovor riječi i glasova, te pravilna intonacija rečenice. Pri tihom čitanju učenik treba doći do informacija na različitim razinama i izvaditi detaljne informacije (pojačano čitanje). On uči uočavati ustroj teksta, podjelu u odlomke i davati im naslove. Uči čitati natuknice u dvojezičnim i jednojezičnim rječnicima i davati prijevod riječi prema opisu u jednojezičnom rječniku.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 39/00, Broj 43/94,
Broj 2/06, Broj 9/98,
Broj 65/08, Broj 3/91
LINK - POSLOVNI SAVJETI, PRAVNA POMOĆ, IDEJE ZA NOVI POSAO