PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 30/2001 • Radi se o prioritetnoj strateškoj aktivnosti kontinuiranog karaktera, obzirom da su visoke brzine trajan i najčešći uzrok stradanja u prometu. Za postizanje poštivanja dopuštenih brzina provodit će se stalan preventivno-represivni rad.
NN 30/2001 • Dvije skupine pješaka uvijek će biti predmetom posebne skrbi u prometu, a to su djeca i starije osobe. Preventivno djelovanje, edukacija nastavnika i odgojitelja predškolske i školske djece, te promicanje ispravnog ponašanja u prometu provodit će se kontinuirano, obzirom na stalno obnavljanje ovih skupina novim »članovima«. No, pristup rješavanju problema pješaka proširit će se i na tehničke mjere za osiguranje prometnih površina za njihovo sigurno kretanje.
NN 30/2001 • Kada se radi o biciklistima, treba postići bolju tehničku opremljenost i ispravnost vozila, a samim time povećati i njihovu uočljivost u prometu te se također zauzimati za tehničke mjere i osiguranje posebnih površina za njihovo kretanje.
NN 30/2001 • Kod motoriziranih sudionika u prometu na dva kotača potrebno je u prvom redu poboljšati njihovu pasivnu sigurnost redovnom uporabom kaciga te uskladiti polaganje vozačkog ispita za A kategoriju sa europskim preporukama.
NN 30/2001 • Obrazovanje predškolske i školske djece, mladih i odraslih vozača i građana u prometu
NN 30/2001 • Ova strateška aktivnost odnosi se na obrazovanje predškolske i školske djece u cilju kontinuiranog stjecanja prometnog znanja i prometne kulture, obrazovanja mladih vozača u prihvaćanju osnovnih načela pravilnog ponašanja u prometu i stjecanju prometne kulture. Kako bi poboljšali opće stanje sigurnosti cestovnog prometa te prihvaćanja načela prometne kulture, kontinuirano će se provoditi prometni odgoj svih kategorija građana.
NN 30/2001 • Dosadašnji pristup zadržati, obzirom da se radi o klasičnom pristupu, a sastoji se od identifikacije opasnih mjesta, dijagnoze problema i odabira najbolje protumjere. Iako su se do sada uglavnom obavljali tehnički zahvati zbog nedostataka same ceste, dodatno treba utjecati na ponašanje vozača na određenim lokacijama putem suvremenih zahvata i promjenom vozačke okoline.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 30/2001 • Prvi korak je revizija postojeće stacioniranosti državnih cesta, otklanjanje nedostataka i postizanje jednoznačnosti i jednoobraznosti stacionaža.
NN 30/2001 • Drugi korak je uvođenje GIS-a, osnivanje male skupine vrhunskih stručnjaka u državi koja bi bila odgovorna za odabir najpovoljnijeg ponuđača i opremanje policije za ovaj moderan i efikasan način vođenja podataka.
NN 30/2001 • Nastaviti već započete aktivnosti u cilju podizanja kvalitete redovnih tehničkih pregleda, preventivno-represivne akcije u kontroli prometa prema vlasnicima neregistriranih i neosiguranih vozila, te uspostaviti sustav automatskog pozivanja vlasnika koji nisu produžili registraciju vozila. Ispravnim i stručnim korištenjem modernizirane opreme u stanicama za tehničke preglede vozila osigurati veći stupanj tehničke ispravnosti vozila.
NN 30/2001 • Na kraju, razmotriti pokretanje postupka izmjena i dopuna Zakona o prijevozu opasnih tvari u smislu donošenja odrednica da opasne tvari koje ulaze, odnosno su u tranzitu kroz RH moraju biti najavljene, da se propiše obveza policijske pratnje cijelom dionicom, te da se obveže uvoznik-špediter da mora najaviti dolazak i vrstu opasne tvari.
NN 30/2001 • Praćenje održavanja, modernizacije i gradnje javnih cesta
NN 30/2001 • Radi kvalitetnije analize i statističkog praćenja, postojeće informacijske sustave raznih subjekata koji brinu o sigurnosti na našim cestama unaprijediti i nadograditi, a potom umrežiti. Na taj način dobio bi se jedinstveni sustav praćenja događaja u prometu, koji bi bio sukladan takvim sustavima u zemljama EU.
NN 30/2001 • – Aktivnosti vezane uz mlade vozače, poboljšati obuku vozača do izmjene zakonske regulative u smislu uvođenja privremene vozačke dozvole i još nekih ograničenja za nove vozače.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 71/07, Broj 91/96,
Broj 15/04, Broj 128/99,
Broj 65/09, Broj 86/05
LINK - INFORMACIJE ZA PODUZETNIKE, POSLOVNE INFORMACIJE, PONUDA