PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 112/2004 • - sintezu, vrednovanje i prijedloge novih ili zamjenskih rješenja.
NN 112/2004 • Na pismenoj provjeri stručno-teorijskih znanja pitanja i zadaci trebaju u najvećoj mjeri biti objektivnoga tipa: učenik treba izračunavati, crtati sheme, pročitati podatke iz sheme ili tablice, pronaći određenu pogrešku na shemi, izvesti zaključke iz zadanih podataka, shema, nabrojiti sastavne dijelove i drugo. Treba izbjegavati pitanja esejskog tipa poput opisivanja nekog posla. Ako postoji potreba za opisivanjem nekog posla ili uređaja ili sustava, onda je najbolje i takva pitanja pretvoriti u pitanje objektivnog tipa, tako da se sugerira nabrajanje po stavkama: materijala, redoslijeda operacija, potrebnog alata i pribora. To se može postići na taj način da se prostor za odgovore tako oblikuje u tablicu. Time se učeniku olakšava da bolje pokaže stvarno znanje, postiže se veća preglednost odgovora i objektivnost ocjenjivanja.
NN 112/2004 • Općenito, treba nastojati da pitanja i zadaci sadrže tablice, sheme, skice i crteže na kojima učenik treba pronaći, obraditi i interpretirati podatke. Crteži i fotografije su dobrodošli i onda kada se od učenika traži da opiše građu nekog uređaja ili nabroji njegove dijelove. Tada se na ilustraciji mogu označiti pozicije brojevima ili slovima, što olakšava snalaženje učenika i poboljšava komunikaciju učenika i ocjenjivača. Od učenika također treba tražiti grafičko izražavanje: crtanje shema i skica. Ako treba provjeriti znanje spajanja, shema ili skica može biti djelomično nacrtana, a spojeve treba dodati učenik. Time se pomaže učeniku da organizira prostor za crtanje, štedi na vremenu, a provjerava se bitno, tj. znanje spajanja.
NN 112/2004 • Za rješavanje pitanja i zadaća ispitanik ima na raspolaganju četiri sata uz uporabu dopuštenoga pribora za pisanje, brisanje, crtanje i računanje te priručnika i ostalih pisanih materijala.
NN 112/2004 • Provjera stečenog znanja, vještina i sposobnosti koje su potrebne za stjecanje zanimanja obućar.
NN 112/2004 • Praktični dio ispita sastoji se od izrade praktičnog uratka (1 par obuće), a vrijeme izrade je maksimalno 21 sat.
NN 112/2004 • Učenik je položio praktični dio pomoćnićkog ispita, ako je dobio pozitivne ocjene iz praktičnog uratka.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 112/2004 • Znanja i umijeća koja se provjeravaju i ocjenjuju na završnom/pomoćničkom ispitu
NN 112/2004 • Odabrati i primijeniti sredstva zaštite na radu (zaštitne rukavice i zaštitne naočale)
NN 112/2004 • Izraditi lijepljenu obuću koristeći tehnološku dokumentaciju
NN 112/2004 • IZRADA FLEKSIBIL OBUĆEOdabrati konac za šivanje upusta gornjišta za međupotplat
NN 112/2004 • Izraditi fleksibl obuću po redoslijedu operacijaCrtež modela sa šablonama za rad
NN 112/2004 • Izraditi brizganu obuću po tehničko – tehnološkoj dokumentacijiSkica modela
NN 112/2004 • Obuhvaća teorijska znanja, nužna za obavljanje poslova u zanimanju obućar.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 56/06, Broj 50/09,
Broj 153/09, Broj 143/08,
Broj 16/08, Broj 123/05
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA