PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 136/2003 • Stručno teorijski dio ispita obuhvaća teorijska znanja neophodna za obavljanje praktičnih radnji u zanimanju koja su propisana nastavnim planom i programom za stručno-teorijski dio naukovanja. Pitanja i zadaci trebaju obuhvatiti sljedeće razine znanja i sposobnosti:
NN 136/2003 • Poželjno je da svaka od ovih razina znanja sudjeluje sa 20 do 30 % od ukupnog broja bodova.
NN 136/2003 • Na pismenoj provjeri stručno-teorijskih znanja pitanja i zadaci trebaju u najvećoj mjeri biti objektivnoga tipa: učenik treba izračunavati, crtati sheme, pročitati podatke iz sheme ili tablice, pronaći određenu grešku na shemi, izvesti zaključke iz zadanih podataka, shema, nabrojiti sastavne dijelove i drugo. Treba izbjegavati pitanja esejskog tipa poput opisivanja nekog posla. Ako postoji potreba za opisivanjem nekog posla ili uređaja ili sustava, onda je najbolje i takva pitanja pretvoriti u pitanje objektivnog tipa tako da se sugerira nabrajanje po stavkama: materijala, redoslijeda operacija, potrebnog alata i pribora. To se može postići na taj način da se prostor za odgovore tako oblikuje u tablicu. Time se učeniku olakšava da bolje pokaže stvarno znanje, postiže se veća preglednost odgovora i objektivnost ocjenjivanja.
NN 136/2003 • Općenito, treba nastojati da pitanja i zadaci sadrže tablice, sheme, skice i crteže na kojima učenik treba pronaći, obraditi i interpretirati podatke. Crteži i fotografije su dobrodošli i onda kada se od učenika traži da opiše građu nekog uređaja ili nabroji njegove dijelove. Tada se na ilustraciji mogu označiti pozicije brojevima ili slovima što olakšava snalaženje učenika i poboljšava komunikaciju učenika i ocjenjivača. Od učenika također treba tražiti grafičko izražavanje: crtanje shema i skica. Ako treba provjeriti znanje spajanja, shema ili skica može biti djelomično nacrtana, a spojeve treba dodati učenik. Time se pomaže učeniku da organizira prostor za crtanje, štedi na vremenu, a provjerava se bitno, tj. znanje spajanja.
NN 136/2003 • Na usmenom ispitu u pravilu se provjeravaju znanja iz onih područja iz kojih naučnik nije pokazao dostatna znanja na pismenom dijelu ispita. I u ovom dijelu ispita treba što više koristiti sheme, crteže i fotografije, primjere projekata, tablice i kataloge proizvođača opreme te materijalne primjere i modele različitih uređaja i sustava koji su predmet ispitivanja. Zato je poželjno da se usmeni ispit održava u specijaliziranoj učionici gdje su dostupna sva navedena sredstva.
NN 136/2003 • Okvirni sadržaji praktičnog uratka i ispitnih proba razinom moraju odgovarati zadacima i ciljevima obrazovnog programa za frizere, a utemeljeni su na praktičnoj nastavi u školi i praktičnoj nastavi kod obrtnika. Ispitni uradak je provedba kemijskog procesa na kosi ili izrada vlasuljarskog umetka u trajanju 3,5-4 sata. Ispitne probe učenik izrađuje tijekom trajanja ispitnog uratka. To su osnovni frizerski postupci koje svaki učenik mora naučiti tijekom obrazovanja-šišanje kose, frizura i uvijanje kose za HTO.
NN 136/2003 • Zbog ujednačenosti kriterija polaganja završnog ispita učenici i članovi komisija trebaju se upoznati s pravilima polaganja ispita, kako bi se izbjegle event. nejasnoće te ispit održao regularno. Tjedan dana prije polaganja praktičnog dijela završnog ispita učenik mora u dogovoru s nastavnikom odabrati temu praktičnog uratka, kako bi na vrijeme osigurao potrebnu frizersku opremu i model na kojem će polagati ispit. Zbog raznovrsnosti rada na praktičnom dijelu ispita više učenika iz istog razreda ne može birati isti praktični uradak.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 136/2003 • 1.) Kod ispitnog uratka ocjenjuje se tehnika, preciznost i urednost rada.
NN 136/2003 • 2.) Svaki učenik mora dobiti ocjenu iz najmanje tri probe od ponuđenih: šišanje kose, izrada vodenih valova, uvijanje kose za HTO, frizura. Cilj ove probe je ocjenjivanje vještine i znanja učenika u rukovanju alatom za šišanje, odjeljivanju kose pri šiš
NN 136/2003 • Učenik je položio praktični dio pomoćničkog ispita ako je dobio pozitivnu ocjenu iz praktičnog uratka i ako je zadovoljio na najmanje tri ispitne probe. U slučaju da učenik ne zadovolji na ispitnim probama ili članovi komisije nisu potpuno suglasni o ocjeni, mogu mu se dati dodatne ispitne probe (do dvije), kako bi se objektivnije i lakše mogla dati konačna ocjena. Ako i nakon dodatnih proba učenik nije zadovoljio, upućuje se na ponovno polaganje završnog ispita.
NN 136/2003 • Sadržaj-teme ispitnog uratkaZnanja i vještineNastavna i radna sredstva
NN 136/2003 • 1.Izrada klasične HTO i oblikovanje frizure vodenom ondulacijom
NN 136/2003 • 5. Izrada klasične HTO i oblikovanje večernje frizure- znati zaštitu u HTO
NN 136/2003 • 2. Izrada moderne HTO i oblikovanje frizure sušenjem kose infra-zrakama
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 146/09, Broj 63/09,
Broj 147/02, Broj 136/03,
Broj 134/07, Broj 47/95
LINK - POSLOVNI SAVJETI, PRAVNA POMOĆ, IDEJE ZA NOVI POSAO