PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 159/2003 • Ustavni sud je, u konkretnom slučaju, ocijenio da se pravno relevantnim razdobljem za povredu prava na razumnu duljinu trajanja sudskog postupka smatra razdoblje od 5. studenoga 1997. (to jest od dana stupanja na snagu Zakona o potvrđivanju Konvencije) do 10. listopada 2002. godine (to jest do dana podnošenja ustavne tužbe podnositelja), što ukupno iznosi četiri (4) godine, deset (10) mjeseci i pet (5) dana.
NN 159/2003 • 5.3. POSTUPANJE PODNOSITELJA USTAVNE TUŽBE (TUŽENIKA – PROTUTUŽITELJA U SUDSKOM POSTUPKU)
NN 159/2003 • Podnositelj ustavne tužbe, kao tuženik – protutužitelj u sudskom postupku, prema utvrđenju Ustavnog suda, svojim ponašanjem nije pridonio duljini sudskog postupka.
NN 159/2003 • Ustavni sud ocjenjuje da se u konkretnom slučaju ne radi o složenoj sudskoj stvari, uz uvjet pravilne primjene materijalnopravnih zakonskih odredaba, mjerodavnih za konkretan slučaj.
NN 159/2003 • Ustavni sud nije našao drugih okolnosti koje bi bile od utjecaja na duljinu sudskog postupka.
NN 159/2003 • 6. Imajući u vidu navedene činjenice i okolnosti, a posebno važnost sudskog postupka za podnositelja, jednako kao i za tužiteljicu – protutuženicu, a osobito za njihovu djecu (rješenje stambenog pitanja), Ustavni sud je utvrdio da je trajanjem parničnog postupka podnositelju povrijeđeno ustavno pravo da zakonom ustanovljeni neovisni i nepristrani sud u razumnom roku odluči o njegovim pravima ili obvezama, koje je zajamčeno člankom 29. stavkom 1. Ustava Republike Hrvatske.
NN 159/2003 • Stoga je, u smislu odredbe članka 63. stavka 2. Ustavnog zakona, donesena odluka kao pod točkama I. i II. izreke ove odluke.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 159/2003 • Visinu naknade zbog povrede ustavnog prava na donošenje sudske odluke u razumnom roku Ustavni sud u pravilu određuje za razmatrano, pravno relevantno razdoblje, uz iznimnu mogućnost uvažavanja nerazumno dugog razdoblja potpune neaktivnosti suda i prije 5. studenoga 1997. godine, što ovisi o osobitim okolnostima svakog pojedinog slučaja.
NN 159/2003 • Pri utvrđivanju visine naknade, temeljem članka 63. stavka 3. Ustavnog zakona, Ustavni sud uzima u obzir sve okolnosti slučaja, uz istodobno uvažavanje ukupnih gospodarskih i socijalnih prilika u Republici Hrvatskoj.
NN 159/2003 • 8. Odluka o objavi (točka V. izreke) temelji se na odredbi članka 29. Ustavnog zakona.
NN 159/2003 • I. Ne prihvaća se prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom Zakona o Financijskoj agenciji (»Narodne novine«, broj 117/01).
NN 159/2003 • 1. Intercredit Zagreb d.o.o. i Creditreform d.o.o., Zagreb, zastupani po opunomoćeniku mr. sc. Antunu Šagovcu, odvjetniku iz Velike Gorice, podnijeli su prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom Zakona o Financijskoj agenciji (»Narodne novine«, broj 117/01, u daljnjem tekstu: Zakon).
NN 159/2003 • Nesuglasnost navedenih odredbi nalaze i u njihovoj suprotnosti odredbama Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja (»Narodne novine«, broj 48/95, 52/97 i 89/98, prestaje važiti danom 1. listopada 2003. godine, početkom primjene novog Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja, »Narodne novine«, broj 122/03).
NN 159/2003 • 3. Tijekom postupka u povodu ovog prijedloga, Ustavni sud je pribavio stručno mišljenje Ministarstva financija. U dostavljenom mišljenju Ministarstvo financija ističe da je člankom 3. osporenog Zakona FINA ovlaštena prikupljati i objedinjavati podatke, ali isključivo na temelju ugovora s naručiteljima usluga, u skladu s člankom 6. Zakona, što znači da ove poslove mogu obavljati i drugi poslovni subjekti na osnovi svoje registrirane djelatnosti, budući da osporenim Zakonom nije isključen niti jedan poslovni subjekt od obavljanja navedenih poslova. Nadalje, podatke na temelju kojih Financijska agencija izrađuje bonitetne informacije, osiguravaju banke prema vlastitom izboru potpisivanjem ugovora između banke i Financijske agencije i to isključivo na temelju suglasnosti poslovnog subjekta.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 36/95, Broj 48/97,
Broj 61/92, Broj 5/09,
Broj 80/97, Broj 108/05
LINK - POSLOVNI SAVJETI, PRAVNA POMOĆ, IDEJE ZA NOVI POSAO