PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-tehnicki-podaci-o-vozilu-lrpi NN 9/1993

• Tehničkom pregledu vozila može se pristupiti samo ako je vozilo čisto i uredno obojeno, ako su mu svi sklopovi podmazani i ako nije bitnije oštećeno. Tehnički pregled obavlja se na praznom vozilu. Tehnički pregled vozila mora se izvršiti u potpunosti bez obzira na to je li tijekom pregleda utvrđena neka neispravnost.


Stranica 1993-01-9-112 NN 9/1993

• Kontrolor će pregledati a prema potrebi i zahvatima ruke utvrditi ima li vozilo sve propisne oznake, jesu li one pravilno postavljene, dobro pričvršćene i ispravne, odnosno nisu li oštećene i prljave u tolikoj mjeri da je narušen njihov funkcionalni i estetski izgled. Za registarske pločice provjerava se i jesu li originalne.


Internet NN 9/1993

• Na tehničkom pregledu vozila, osim motocikla i mopeda, kontrolori provjeravaju:


Internet stranice NN 9/1993

• 1. kotač upravljača stanje, pričvršćenost jezgra na stup upravljača, slobodni hod


Internet stranice NN 9/1993
• 4. poluge za upravljanje i rukavci stanje, pričvršćenost, zazor u zglobovima, elastične spojke stupa upravljača

Internet stranice NN 9/1993
• 5. servo-upravljač stanje raznih elemenata (gipke cijevi, crpka, remen itd.); funkcioniranje

Internet stranice NN 9/1993 • 7. utjecaj ovjesa na upravljanje postoji li utjecaj ovjesa na upravljanje, odnosno je li osigurano vraćanje prednjih kotača u položaj za pravocrtno kretanje
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 9/1993 • Uređaji za upravljanje ispituju se na kanalu s dizalicom i prednji dio vozila se podiže. Slobodni hod upravljača provjerava se kutomjerom po potrebi. Ispitivanje osobnih automobila može se obavljati i na dodatnoj dizalici za podizanje cijelog vozila.
Poslovne stranice NN 9/1993 • 1. radna kočnica stanje, efikasnost, razlika sila kočenja na kotačima iste osovine
Pregledi NN 9/1993 • 2. pomoćna kočnica stanje, efikasnost, držanje, razlika sila kočenja na kotačima iste osovine
Glasnik NN 9/1993 • 7. mehanička transmisija kočnica stanje, pričvršćenost, zazori
Propis NN 9/1993 • 8. hidraulični i pneumatski stanje, pričvršćenost, gubici (propuštanje tekućine i plinova, rezervoari i transmisije točka isparavanja tekućine za kočenje)
Propis NN 9/1993 • 11. dvovodni pneumatični prijenosni stanje, funkcioniranje mehanizam sustava za kočenje i usporač zadugotrajno usporavanje vozila
Propis NN 9/1993 • Učinkovitost kočnica provjerava se na uređaju za ispitivanje kočnica iz članka 10. stavak 1. točka 1. ovoga pravilnika. Prije početka ispitivanja kočnica osobnih automobila obvezatno se utvrđuje stanje pritiska u gumama koji mora biti u granicama tehničkih normativa. Vozilima koja imaju tri ili više osovina postavljenih tako da se ispitivanjem ne mogu dobiti mjerodavni rezultati ispitivanja, zatim vozilima koja se zbog mase vozila ne smiju ispitivati na uređaju za ispitivanje kočnica, kao i vozilima koja zbog svojih dimenzija ne mogu ući u objekt stanice za tehnički pregled vozila, ispitivanje sustava za kočenje obavlja se na način propisan za ispitivanje vozila u pokretu i uz pomoć uređaja iz članka 11. stavak 1. točka 15. ovoga Pravilnika. Neravnomjernost kočenja u ovim slučajevima utvrđuje se stručnom ocjenom kontrolora (zanošenje vozila, tragovi kočenja i sl.). Za osnovu izračunavanja postotka razlike kočenja kotača na istoj osovini (20%) uzima se veća sila kočenja. Kod radne kočnice uzimaju se sile kočenja koje nastanu neposredno prije blokiranja kotača. Prilikom pregleda sustava za kočenje kontrolor se nalazi u vozilu, pritišće komande kočnica i, prema potrebi, preko dinamometra provjerava silu pritiskanja. Sklopove sustava za kočenje na donjoj strani vozila pregledava kontrolor koji se nalazi u kanalu. Gumeni vodovi, prijenosne poluge i rukavci kao i metalna užad mehaničke kočnice ne smiju biti vezani, vareni ni sastavljeni na neki drugi način, napuknuti, savijeni ili oštećeni.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 46/94, Broj 79/95, Broj 63/00, Broj 124/07, Broj 120/05, Broj 93/03


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled