PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 38/1991 • Pojačano održavanje cesta obuhvaća zamjenu istrošenih asfaltnih kolničkih zastora te veće popravke na dotrajalim i oštećenim dijelovima cesta. Obujam potreba za pojačanim održavanjem odredene ceste uzročno je vezan za adekvatno tekuće održavanje, tehničke
NN 38/1991 • Prema podacima za 1990. godinu, stanje kolnika na kategoriziranoj mreži magistralnih i regionalnih cesta s asfaltnim kolnikom bilo je slijedeće 1):
NN 38/1991 • Radi kvalitetnog valoriziranja troškova održavanja cesta sačinjeni su Kriteriji i mjerila za utvrđivanje troškova održavanja javnih cesta (standard održavanja). Ovi su Kriteriji i mjerila utvrđeni na temelju Zakona o javnim cestama, Pravilnika o održavanj
NN 38/1991 • Analitičkim pristupom procjenjivanju obima pojedinih vrsta radova, učestalosti zahvata i optimaliziranjem stanja kolnika i opreme, utvrđena su mjerila pomoću kojih je izračunata visina potrebnih sredstava za održavanje cesta.
NN 38/1991 • Planovi održavanja cesta temelje se na normativima utvrđenim standardom održavanja cesta.
NN 38/1991 • U razdoblju od 1991. do 1995. godine namijenjeno je za održavanje cesta 13.734,5 milijuna dinara, prosječno 2.746,9 milijuna dinara godišnje, što ne omogućuje realizaciju punog standarda održavanja cesta. "Hrvatske ceste" raspolagat će s 12.940,
NN 38/1991 • Prioritet u održavanju ceste imaju autoceste i objekti s naplatom, europski cestovni pravci i ostale magistralne ceste.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 38/1991 • Prilikom donošenja godišnjih planova. analizirat će se potrebe na području održavanja ceste te, ovisno o promjeni odnosa cijena, kretanju prihoda (rastu naknada za ceste) i drugim uvjetima, po mogućnosti, utvrđiti realno povećanje sredstava za održavanje
NN 38/1991 • Racionalizacijama u organizaciji i radu JP"Hrvatske ceste" i tehničko-tehnološkim unapredenjima ostvarit će se bolje korištenje sredstava za održavanje cesta.
NN 38/1991 • Tu su sadržani troškovi: Službe direktora, Službe razvoja, programiranja i planiranja, Službe investicija. Službe zajedničkih poslova (u okviru koje je naplata cestarine), Službe financija, Komercijalnog biroa i Biroa za ekologiju te troškovi nerasporeden
NN 38/1991 • Na dio dobiti koja će se uložiti u investicije u cestovnu mrežu i opremu poduzeća nije planiran porez. Za ovaj dio poreza 1) tražit će se, zbog specifičnosti djelatnosti JP "Hrvatske ceste" i velikih potreba za ulaganjima u razvoj cestovne mreže
NN 38/1991 • Za zakonske obveze, po Zakonu o javnim cestama i drugim propisima izdvojit će se u razdoblju od 1991. do 1995. godine sredstva u iznosu 3.713,0 dinara.
NN 38/1991 • Dio sredstava od naknade za ceste u cijeni goriva, koji se realiaira od potrošnje goriva za pogon čamaca i malih brodica. "Hratske ceste" su, prema odredbi članka 46. Zakona o javnim cestama, dužne uložiti u sufinanciranje održavanja malih morsk
NN 38/1991 • 5.4.3. Služba pomoći i informacija na cestama, hidrometeorološke usluge, hitna medicinska pomoć i vodoprivredna naknada
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 140/05, Broj 112/04,
Broj 112/04, Broj 51/07,
Broj 12/97, Broj 146/99
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE