PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-u-clancima-10-i-hxzi NN 141/2004

• Izvješće o stanju u prostoru, kao i Program mjera za unaprjeđenje stanja u prostoru moraju biti objavljeni u »Narodnim novinama«, odnosno u službenom glasilu jedinice lokalne ili područne (regionalne) samouprave (članak 11. stavak 6. Zakona o prostornom uređenju).


Stranica 2004-10-141-2499 NN 141/2004

• Institut odluke predstavničkog tijela o pristupanju izradi prostornog plana Zakonom o prostornom uređenju zamijenjen je aktom donošenja dokumenata praćenja stanja u prostoru (Izvješća i Programa mjera), koji također moraju biti objavljeni i imaju isti smisao i svrhu.


Internet NN 141/2004

• Okolnost da su u konkretnom slučaju odluka o obvezi donošenja Detaljnog plana i sam Detaljni plan doneseni praktički istodobno nije izravno protivna odredbama Zakona o prostornom uređenju, jer takva odredba ne postoji, međutim, takvo je postupanje protivno naprijed izloženom smislu, svrsi i cilju Zakona o prostornom uređenju, izraženima u odredbama članaka 1., 2., 3., te 10., 11. i 28. Zakona.


Internet stranice NN 141/2004

• Zbog svega izloženog, Ustavni sud ocjenjuje da osporena Odluka nije suglasna odredbama članka 10. stavka 2, članka 11. stavka 1. i stavka 6., te članka 28. stavka 1. Zakona o prostornom uređenju.


Internet stranice NN 141/2004
• Ustavni sud može ocjenjivati samo zakonitost osporene Odluke, budući da ona jest propis podložan ustavnosudskoj ocjeni, pa se u tom smislu, a u svezi s Programom mjera, može ocjenjivati jedino s gledišta jesu li njezinom donošenju prethodili dokumenti koji prema zakonu moraju biti prethodno doneseni, jer ti dokumenti, prema odredbama Zakona o prostornom uređenju, imaju značaj postupovne pretpostavke, bez čijeg ispunjenja nije mogla biti donesena niti osporena Odluka.

Internet stranice NN 141/2004
• 7.4. Daljnju nezakonitost osporene Odluke podnositelj nalazi u okolnosti da između osporene Odluke (prostornog plana užeg područja) i Generalnog urbanističkog plana Grada Splita (prostornog plana šireg područja, u daljnjem tekstu: GUP) postoji nesuglasje u pogledu određenih pokazatelja koji se odnose na detaljne uvjete korištenja, uređenja i gradnje građevnih čestica i građevina, što je u izravnoj suprotnosti s odredbom članka 30. Zakona o prostornom uređenju.

Internet stranice NN 141/2004 • Iz očitovanja Upravnog odjela za prostorno planiranje i zaštitu okoliša Grada Splita proizlazi da je nacrt prijedloga spornog dokumenta izradila tvrtka »Lavčević – projektiranje« d.o.o. iz Splita, kao pravna osoba registrirana za takvu djelatnost, a ovjerila ga je ovlaštena osoba – stručni izrađivač plana, te ovlašteni arhitekt tvrtke. Budući da je za usklađenost dokumenta prostornog uređenja s dokumentom prostornog uređenja šireg područja odgovorna pravna osoba odnosno fizička osoba koja izradi nacrt prijedloga plana, te su osobe, za potrebe ustavnosudskog postupka, kao i u prethodno vođenom postupku inspekcijskog nadzora, dale svoja očitovanja u kojima matematičkim pokazateljima argumentiraju usklađenost konkretnog Detaljnog plana uređenja s Generalnim urbanističkim planom Grada Splita.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 141/2004 • Na temelju analize cjelokupnog predmeta i iznesenih činjenica, Ustavni sud je ocijenio da postoje elementi koji ukazuju na neusklađenost osporene Odluke s GUP-om Grada Splita, odnosno, slijedom toga, na protivnost osporene Odluke s odredbom članka 30. Zakona o prostornom uređenju.
Poslovne stranice NN 141/2004 • 7.5 U odnosu na navode podnesenog zahtjeva o tome da je konkretna osporena Odluka nezakonita i stoga što ne sadrži određene elemente koje bi, prema mjerodavnom Zakonu (članak 27. Zakona o prostornom uređenju), morala sadržavati, konkretno – da njome nije detaljno utvrđena namjena objekata čija se izgradnja planira, Ustavni sud je, analizirajući sadržaj osporene Odluke u tom pravcu, utvrdio sljedeće:
Pregledi NN 141/2004 • Člankom 4. osporene Odluke određena je stambena namjena kao opća namjena područja obuhvata plana, sukladno GUP-u Grada Splita.
Glasnik NN 141/2004 • -turistička (izgradnja hotela) izrijekom je predviđena kao moguća alternativa razmjernom dijelu stambeno-poslovnih sadržaja, zatim je planirana izgradnja trafostanice i javne garaže (članak 6. osporene Odluke).
Novo NN 141/2004 • Više odredaba Detaljnih uvjeta korištenja, uređenja i gradnje građevnih čestica i građevina (članak 7. osporene Odluke) formulirano je na alternativan način. Primjera radi, Ustavni sud citira neke od njih:
Poslovi NN 141/2004 • Za česticu oznake C1 određeno je i sljedeće: »Kao alternativna namjena moguće je proširenje javne garaže na prostor ove čestice«.
Poticaji NN 141/2004 • Za česticu oznake D2 navodi se sljedeće: »Planirani javni (poslovni) sadržaji podrazumijevaju uslužnu djelatnost, trgovačku djelatnost, te komunalno-servisnu djelatnost, a moguća je i izgradnja hotela kapaciteta do 60 ležaja.«
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 8/91, Broj 60/93, Broj 47/98, Broj 40/04, Broj 85/07, Broj 61/07


LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA Pregled