PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 136/2003 • · Programska neprekidnost mora se poštivati radi kvalitetnijeg i trajnijeg usvajanja motoričkih priopćenja i utjecaja na transformacijske procese, osobito na funkcionalne sposobnosti.
NN 136/2003 • · U nastavnom procesu posebice voditi brigu o primjerenom doziranju, distribuciji i kontroli volumena opterećenja na satu.
NN 136/2003 • · Voditi brigu o optimalnom korištenju raznovrsnih nastavnih sredstava i pomagala.
NN 136/2003 • · Ocjenjivanje učenika provoditi prema naputku objavljenom u «Glasniku» Ministarstva prosvjete i športa br. 2/96. uz napomenu da bi se izbjegli nesporazumi pri ocjenjivanju i time psihičko opterećenje učenika, treba uvažavati osobne mogućnosti i sposobnosti učenika i u skladu s tim osobni mogući napredak.
NN 136/2003 • · Nastavu izvoditi u planiranom vremenu od 45 minuta, osim gdje su dvorane udaljene od škole više od 10 minuta hoda i ako nastavu nije moguće na drugi način organizirati.
NN 136/2003 • · Poticati stvaranje ugodne radne klime između nastavnika i učenika te između samih učenika.
NN 136/2003 • Okvirni programi praktičnog dijela osnova su za izradu izvedbenog i operativnog programa.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 136/2003 • Nastavni proces treba organizacijski i programski postaviti tako da daje optimalne obrazovne i odgojne učinke.
NN 136/2003 • Svaka škola izrađuje u suradnji s obrtnicima i poduzećima model prema zadanom cilju, a u izvedbenim i operativnim programima definira konkretne radne i proizvodne zadatke, te vježbe u kojima će se ostvariti sadržaj programa.
NN 136/2003 • Mora se definirati praćenje ostvarivanja sadržaja programa, kao i ocjenjivanje rada učenika prema propisanim uputama nadležnih ministarstava.
NN 136/2003 • obrazovnih pogonaUpoznati ustrojstvo, zadaće i osnovne funkcije pogona za obrazovanje:
NN 136/2003 • Zaštita na radu - Navesti bitne dijelove ugovora o obrazovanju - naukovanju.
NN 136/2003 • Opisati načine ponašanja pri nesreći na radu i uvoditi mjere prve pomoći.
NN 136/2003 • Navesti bitne propise za sprečavanje požara, te upoznati protupožarne aparate i sredstva.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 27/01, Broj 118/09,
Broj 47/08, Broj 49/90,
Broj 29/98, Broj 90/92
LINK - POSLOVNI SAVJETI, PRAVNA POMOĆ, IDEJE ZA NOVI POSAO