PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 133/2002 • »(1) Ukoliko je po objavljenom natječaju te pristiglim i obrađenim zahtjevima utvrđen nedostatak proizvodnih kvota za pojedine voćne vrste, uz istovremeno neiskorištenje svih proizvodnih kvota po voćnim vrstama utvrđenih člankom 2. Operativnog programa, Ured državne uprave u županiji može izvršiti preraspodjelu neiskorištenih proizvodnih kvota u korist povećanja nedostatnih proizvodnih kvota pojedinih voćnih vrsta, ne prelazeći ukupan iznos financijskih sredstava predviđenih za županiju, koji u ovom slučaju predstavlja zbir financijskih sredstava za sve voćne vrste pojedinačno, dobiven umnoškom proizvodne kvote pojedine voćne vrste i predviđenog poticaja na ostalom području za tu voćnu vrstu.
NN 133/2002 • Ovaj Operativni program stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.
NN 133/2002 • Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu Smiljko Sokol, predsjednik Suda, te suci Marijan Hranjski, Petar Klarić, Mario Kos, Ivan Matija, Ivan Mrkonjić, Jasna Omejec, Željko Potočnjak, Agata Račan, Emilija Rajić, Nevenka Šernhorst, Vice Vukojević i Milan Vuković, temeljem ovlasti za praćenje ostvarivanja ustavnosti i izvješćivanja predsjednika Hrvatskoga sabora, a sukladno članku 128. alineji 5. Ustava Republike Hrvatske i članku 104. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 49/02 - pročišćeni tekst), na sjednici održanoj dana 12. studenoga 2002. godine, utvrdio je
NN 133/2002 • – Vlada Republike Hrvatske uputila je Inicijativu Ustavnom sudu Republike Hrvatske, klasa: 004-01/02-02/12, urbroj: 5030109-02-2 od 10. listopada 2002. godine, za davanje mišljenja o pojedinim ustavnopravnim aspektima oslobodilačkih akcija Domovinskog rata i s njima povezanim ovlastima i dužnostima oružanih snaga Republike Hrvatske (u daljnjem tekstu: Inicijativa), a vezano uz Optužnicu i naloge za uhićenje i predaju Janka Bobetka, br. IT-02-62-I od 20. rujna 2002. godine, Međunarodnog kaznenog suda za teška kršenja međunarodnog humanitarnog prava počinjena na teritoriju bivše Jugoslavije od 1991. godine (u daljnjem tekstu: Međunarodni kazneni sud).
NN 133/2002 • Vlada Republike Hrvatske u svom podnesku posebno ističe da, upućujući Inicijativu Ustavnom sudu Republike Hrvatske, ne odriče Međunarodnom kaznenom sudu nadležnost za procesuiranje ratnih zločina počinjenih na području bivše SFRJ, niti osporava pravo Međunarodnoga kaznenog suda da optužuje i presuđuje o krivnji pojedinaca za počinjene ratne zločine na području bivše SFRJ, u skladu sa Statutom i Pravilima o postupku i dokazima Međunarodnoga kaznenog suda.
NN 133/2002 • – Nakon iznošenja pravnih i činjeničnih osnova na kojima temelji svoju Inicijativu, a vezanim uz oslobodilačku akciju oružanih snaga Republike Hrvatske znanu pod nazivom »Medački džep«, te navođenja odredaba Ustava Republike Hrvatske koje predstavljaju osnovu djelovanja oružanih snaga Republike Hrvatske, u Inicijativi je zatraženo mišljenje Ustavnog suda o dva pitanja, čiji se sadržaj u cijelosti navodi u točki I. ovoga Izvješća.
NN 133/2002 • – Razmatrajući sadržaj Inicijative, utemeljene na Zaključcima Hrvatskoga sabora, donesenima na sjednici održanoj 27. rujna 2002. godine (»Narodne novine«, broj 114/2002) i na članku 3. stavku 2. Ustavnog zakona, Ustavni sud Republike Hrvatske utvrdio je sljedeće:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 133/2002 • Temeljna nadležnost Ustavnog suda Republike Hrvatske određena je u članku 128. Ustava Republike Hrvatske. U odnosu na opće akte, Ustavni sud Republike Hrvatske, prema članku 128. alinejama 1. i 2. Ustava, odlučuje o suglasnosti zakona s Ustavom i o suglasnosti drugih propisa s Ustavom i zakonom. U odnosu na konkretne (pojedinačne) akte, Ustavni sud Republike Hrvatske, prema članku 128. alineji 4. Ustava, odlučuje povodom ustavnih tužbi protiv pojedinačnih odluka državnih tijela, tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave te pravnih osoba s javnim ovlastima kad su tim odlukama povrijeđena ljudska prava i temeljne slobode, kao i pravo na lokalnu i područnu (regionalnu) samoupravu zajamčeni Ustavom Republike Hrvatske.
NN 133/2002 • Sukladno navedenom, Ustavni sud Republike Hrvatske nije nadležan ocjenjivati ni suglasnost ni suprotnost općih akata Ujedinjenih naroda i njegovih tijela s Ustavom Republike Hrvatske, niti je u postupku zaštite ljudskih prava i temeljnih sloboda nadležan odlučivati protiv pojedinačnih odluka bilo kojeg tijela Ujedinjenih naroda.
NN 133/2002 • – U Inicijativi nije sadržan zahtjev za ocjenom ustavnosti pravnih akata Međunarodnoga kaznenog suda koji su bili povod za upućivanje Inicijative (Optužnica i nalozi za uhićenje i predaju Međunarodnoga kaznenog suda, broj IT-02-62-I od 20. rujna 2002.). U Inicijativi su sadržana dva pitanja koja se odnose na pojave u povodu kojih je Ustavni sud ovlašten postupati u okviru svoje nadležnosti praćenja ostvarivanja ustavnosti određene u članku 128. alineji 5. Ustava. Ta pitanja glase:
NN 133/2002 • – U odnosu na prvo pitanje, Ustavni sud Republike Hrvatske utvrđuje:
NN 133/2002 • i) odgovor na to pitanje ovisi o prethodnom razmatranju pravnih akata mjerodavnih za konkretan predmet, koji trebaju obuhvatiti:
NN 133/2002 • – pravne akte koje je donijela Republika Hrvatska, prvo kao federalna jedinica u sastavu SFRJ, a nakon toga kao samostalna i suverena država, tijekom 1990. i 1991. godine,
NN 133/2002 • – mišljenja Arbitražne komisije Konferencije o miru u Jugoslaviji (tzv. Badinterove komisije) iz 1991. i 1992. godine o raspadu SFRJ i stvaranju novih država na njezinom području,
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 28/09, Broj 13/09,
Broj 77/07, Broj 7/95,
Broj 54/07, Broj 1/05
LINK - INFORMACIJE ZA PODUZETNIKE, POSLOVNE INFORMACIJE, PONUDA