PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-u-prijavi-namjere-koncentracije-pmmv NN 53/2002

• * Po zahtjevu podnositelja prijave podatak izuzet od objavljivanja


Stranica 2002-05-53-1001 NN 53/2002

• c) Tržište na kojem djeluje tržišna snaga sudionika koncentracije, u smislu odredbe članka 19. ZZTN (dalje: mjerodavno tržište), u konkretnom je slučaju utvrđeno kao trgovina na veliko farmaceutskim proizvodima (šifra 51.46 sukladno Nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti, »Narodne novine«, broj 3/97 i 7/97) na području Republike Hrvatske.


Internet NN 53/2002

• Na mjerodavnom je tržištu u godini koja prethodi godini nastanka predmetne koncentracije (2000. godina), ukupno bilo 113 poduzetnika, od čega 104 mala, 4 srednje velika i 5 velikih poduzetnika (klasificirani sukladno članku 16. Zakona o računovodstvu »Narodne novine«, broj 80/92).


Internet stranice NN 53/2002

• Poduzetnik Unipharm d.o.o., iako registriran u djelatnosti Ostala trgovina na veliko (NKD 51700), najveći je dio ukupnog prihoda ostvario na mjerodavnom tržištu trgovine na veliko farmaceutskim proizvodima na području Republike Hrvatske.


Internet stranice NN 53/2002
• Poduzetnici koji su na mjerodavnom tržištu, u godini koja prethodi nastanku koncentracije (2000. godina) ostvarili najveće ukupne prihode, odnosno, koji imaju najveće udjele na mjerodavnom tržištu:

Internet stranice NN 53/2002
• * Po zahtjevu podnositelja prijave podaci izuzeti od objavljivanja

Internet stranice NN 53/2002 • d) Uprava poduzetnika Kemofarmacija d.d. pravno i gospodarski obrazlaže predmetnu koncentraciju na sljedeći način:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 53/2002 • – Strateške sinergije: poboljšanje tržišnog položaja radi poboljšanja asortimana proizvoda, sudjelovanje na području znanja i razvoja, brži povratak strateških investicija, dugoročno stabilniji rast prihoda, dobiti, učinkovitiji razvoj znanja i vrhunskih managerskih i stručnih kadrova, konkurentniji zajednički nastup na stranim tržištima, smanjenje tržišnih rizika pri stupanju u nove poslove i tržišta, brža internacionalizacija poslovanja, povećanje zastupljenosti na postojećem tržištu i povećanje broja poslovnih partnera.
Poslovne stranice NN 53/2002 • – Financijske sinergije: koncentracija kapitala i veća financijska moć trgovačkih društava, veća financijska stabilnost i dugoročna platežna moć, što je vrlo važno za dobavljače i druge poslovne partnere, veća investicijska sposobnost, lakše dobivanje kratkoročnih i dugoročnih sredstava po boljim uvjetima.
Pregledi NN 53/2002 • – Operativne sinergije: ekonomija opsega izvedena putem specijalizacije, optimalizacija poslovnih procesa, pojednostavljenje i učinkovitije korištenje informacijskog sistema i ostalih izvora, pojednostavljenje logističkih standarda, smanjenje troškova logistike i distribucije.
Glasnik NN 53/2002 • Unipharm d.o.o., koristeći dodatne izvore poduzetnika Kemofarmacija d.d. može nastaviti izgrađivati svoju poziciju na mjerodavnom tržištu, te biti primjer modernog financiranja hrvatskog gospodarstva.
Novo NN 53/2002 • Posljedica prisustva strateškog partnera i raspoloživosti širokog spektra proizvoda i usluga karakterizirani većim financijskim sadržajem daljnji je doprinos Unipharma u njegovoj ukupnoj ponudi proizvoda.
Poslovi NN 53/2002 • Podrška strateškog partnera potrebna je u cilju zadovoljavanja potražnje za novim i prihvatljivijim proizvodima i financijskim uslugama. Sudionici koncentracije smatraju da će njihova suradnja biti prednost za njih te za hrvatsko gospodarstvo. Kao prednosti navode smanjenje broja reklamacija konačnih potrošača, povećanje kvalitete usluge, skraćivanje tijekova distribucije, ponude novih proizvoda s kvalitetnijom uslugom i alternativnim distributivnim kanalima, povoljnim platnim uvjetima na tenderima za kupce (bolnice, ljekarne, domovi umirovljenika), razmjene na ekonomskom području na način da se zalihe prenose s ljekarni na veletrgovce (zbog kratkog roka isporuke), veća prisutnost informacija o novostima na tržištu (novim lijekovima, tržištu na kojem se mogu dobiti, traženje po svjetskim bankama podataka o informacijama koje mogu biti interesantne potrošačima).
Poticaji NN 53/2002 • III. Razmatrajući navedene činjenice, Savjet za zaštitu tržišnog natjecanja (dalje: Savjet) je na 54. sjednici, održanoj 18. prosinca 2001., sukladno odredbi članka 30. stavka 2. točke 3. ZZTN, ocijenio:
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 153/05, Broj 63/92, Broj 152/08, Broj 141/99, Broj 28/06, Broj 100/04


LINK - INFORMACIJE ZA PODUZETNIKE, POSLOVNE INFORMACIJE, PONUDA Pregled