PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-u-slucaju-boravka-do-fnor NN 16/1995

• u slučaju boravka dužeg od tri dana u glavnoj sezoni – u iznosu ugovorene cijene usluga za trodnevni boravak.


Stranica 1995-03-16-302 NN 16/1995

• Ne iskoristi li gost ostale naručene usluge koje nije otkazao na vrijeme, naručitelj je dužan ugostitelju naknaditi štetu.


Internet NN 16/1995

• Naručitelj je dužan ugostitelju platiti odštetu odnosno naknaditi štetu u roku od 15 dana od dana primitka njegova zahtjeva.


Internet stranice NN 16/1995

• 77.Skupina je najmanje 15 osoba koje putuju zajedno (dolaze i odlaze), a koju naručitelj i ugostitelj smatraju posebnom cjelinom i za koju ugostitelj odobrava posebne uvjete i tarife, kako je utvrđeno u ugovoru.


Internet stranice NN 16/1995
• 78.Usluge za skupinu rezerviraju se jednim dokkumentom i rezervacija se jednim dokumentom prihvaća i potvrđuje

Internet stranice NN 16/1995
• U tom su dokkumentu za sve članove skupine navedene istovjetne usluge i njihova jedinstvena cijena, što će biti obračunato jednim računom.

Internet stranice NN 16/1995 • 79. Ni naručitelj, niti ugostitelj ne obavještavaju goste o cijenama navedenim na ugovoru.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 16/1995 • Ugostitelj ne odgovara za poteškoće što mogu nastati pri udovoljavanju obvezama usluge smještaja ako naručitelj zakasni s dostavom liste gostiju.
Poslovne stranice NN 16/1995 • 81.Ugostitelj je dužan rasporediti goste prema listi gostiju koju je pravodobno primio, a prema naknadno primljenoj izmjeni liste dužan je postupiti u granicama raspoloživih kapaciteta.
Pregledi NN 16/1995 • Ako skupinu gostiju smjesti u drugi objekt iste ili više kategorije (uz. 22), ugostitelj je dužan sve članove skupine smjestiti u isti objekt. O smještaju u drugi objekt dužan je unaprijed obavijestiti naručitelja.
Glasnik NN 16/1995 • Ako se skupina sastoji od 30 osoba, ugostitelj može odobriti besplatan boravak još jednom predstavniku naručitelja.
Novo NN 16/1995 • 83. Ako ugovorom nije drukčije određeno, rokovi otkaza smještaja i pansiona jesu: ,
Poslovi NN 16/1995 • 3. Za otkaz do 25 posto ugovorene skupine - 14 dana prije dolaska.
Poticaji NN 16/1995 • Za objekte sa sezonskim poslovanjem rokovi iz stavka 1. ove uzance izvan sezone smanjuju se na polovicu.a rok iz točke 2 na 10 dana.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 129/00, Broj 81/07, Broj 149/99, Broj 21/99, Broj 121/03, Broj 36/06


LINK - POSLOVNI PROGRAMI, INVESTICIJE, POTICAJI, KREDITI, UGOVORI Pregled