PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 58/1997 • Nastavno se navodi da je Ministarstvo unutarnjih poslova, nakon podnositeljevog zahtjeva za primitak u hrvatsko državljanstvo, pokrenulo postupak u kojem mu je oduzeto trajno nastanjenje te da mu je na temelju toga odbijen zahtjev za primitak u hrvatsko državljanstvo. Navodi da je dostava rješenja, kojim mu je oduzeto trajno nastanjenje, izvršena stavljanjem na oglasnu ploču, a na taj način da je učinjena i dostava rješenja kojim mu je odbijen zahtjev za primitak u hrvatsko državljanstvo, mada je imao punomoćnika u tom postupku.
NN 58/1997 • U postupku koji je prethodio donošenju rješenja o prestanku trajnog nastanjenja, podnositelj ustavne tužbe nije sudjelovao. Dostava rješenja izvršena je za njega javnim priopćenjem, putem oglasne ploče Policijske uprave d.-n.
NN 58/1997 • Putem oglasne ploče, od 7. veljače 1995. godine do 15. veljače 1995. godine, učinjena je i dostava rješenja kojim se odbija zahtjev podnositelja za primitak u hrvatsko državljanstvo. U spisu se ne nalazi ni jedna dostavnica na temelju koje bi bila vidljiva barem pokušana dostava stranci ili punomoćniku.
NN 58/1997 • iz navedenog proizlazi da upravno tijelo nije postupalo po odredbama članka 55. stavka 1. Zakona o općem upravnom postupku ("Narodne novine", br. 53/91 - u nastavku: ZUP) jer nije podnositelju ustavne tužbe postavilo privremenog zastupnika u postupku u kojem je rješavalo o trajnom nastanjenju, a u kojem postupku je boravište podnositelja za upravno tijelo bilo nepoznato.
NN 58/1997 • Postupanje nadležnog tijela nije bilo sukladno načelu saslušanja stranke, propisanim odredbom članka 8. ZUP, po kojem se stranci u postupku mora pružiti mogućnost da se izjasni o činjenicama i okolnostima koje su od važnosti za donošenje rješenja. Prema daljnjim odredbama istog članka, bez prethodnog izjašnjenja stranke, rješenje se može donijeti samo u slučajevima kad je to zakonom dopušteno. Zakonom o kretanju i boravku stranaca ("Narodne novine", br. 53/91, 22/92, 26/93 i 29/94), koji je primijenjen u postupku, a na temelju kojeg je riješeno i o zahtjevu stranke za primitak u hrvatsko državljanstvo, nije propisana mogućnost odlučivanja bez izjašnjenja stranke.
NN 58/1997 • Slijedom navedenog, u postupku pred upravnim tijelom nije utvrđeno pravo stanje stvari, niti su utvrđene sve činjenice koje su od važnosti za donošenje zakonitog i pravilnog rješenja, kako to propisuje odredba članka 7. ZUP, te je time povrijeđeno načelo materijalne istine propisano navedenim člankom.
NN 58/1997 • Propusti u postupanju upravnog tijela protežu se i na navedenu presudu Upravnog suda Republike Hrvatske, kojom je unatoč tih propusta odbijena tužba u upravnom sporu protiv rješenja kojim je odbijen podnositeljev zahtjev za primitak u hrvatsko državljanstvo. Ovo stoga što Upravni sud Republike Hrvatske, temeljem odredbi članka 40. Zakona o upravnim sporovima ("Narodne novine", br. 53/91, 9/92 i 77/92), ispituje zakonitost osporenog upravnog akta u granicama zahtjeva, a da pri tome nije vezan razlozima tužbe.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 58/1997 • Svi navedeni propusti i nedostaci u postupcima vođenim glede prava i pravnih interesa podnositelja ustavne tužbe predstavljaju tako gruba kršenja postupovnih propisa da su dovela do narušavanja pojedinih najviših vrednota ustavnog poretka Republike Hrvatske iz članka 3. Ustava (jednakost i vladavina prava).
NN 58/1997 • Odredbom članka 18. Ustava Republike Hrvatske jamči se pravo na žalbu protiv pojedinačnih akata, donijetih u postupku prvog stupnja pred sudom ili drugim ovlaštenim tijelom, a odredba članka 19. određuje da pojedinačni akti državne uprave i tijela koja imaju javne ovlasti moraju biti utemeljeni na zakonu te se jamči sudska kontrola zakonitosti pojedinačnih akata upravnih vlasti i tijela koja imaju javne ovlasti.
NN 58/1997 • Navedenom pogreškom Upravnog suda Republike Hrvatske, podnositelju su povrijeđena navedena ustavna prava, kao i u članku 26. Ustava Republike Hrvatske zajamčeno pravo svih građana i stranaca na jednakost pred sudovima i drugim državnim i inim tijelima koja imaju javne ovlasti, budući da nepoznavanje razloga za donošenje rješenja dovodi te osobe u nepovoljniji položaj u odnosu na osobe koje znaju razloge za donošenje rješenja.
NN 58/1997 • Odluka o objavi ove odluke temelji se na odredbi članka 20. stavka 1. Ustavnog zakona.
NN 59/1997 • O UTVR?IVANJU LISTE LIJEKOVA HRVATSKOG ZAVODA ZA ZDRAVSTVENO OSIGURANJE
NN 59/1997 • Listom lijekova utvrđeni su lijekovi koji se primjenjuju u primarnoj, sekundarnoj i tercijarnoj razini zdravstvene zaštite.
NN 59/1997 • Lijekovi u Listi lijekova koji se mogu propisivati na recept u primarnoj zdravstvenoj zaštiti označeni su oznakom "R" u zadnjem stupcu Liste lijekova.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 173/03, Broj 9/06,
Broj 36/97, Broj 6/07,
Broj 2/07, Broj 139/08
LINK - POSLOVNI PROGRAMI, INVESTICIJE, POTICAJI, KREDITI, UGOVORI