PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 50/1999 • Povezivanje s europskim sustavom u sklopu čega će se verificirati europske pravce na našoj željezničkoj mreži, pospješiti uvjete tranzitnoga željezničkog prometa, primijeniti najviše tehnološko-ekonomsko-ekološke kriterije korištenja željezničkog prometa za potrebe posluživanja Europe.
NN 50/1999 • izvođenje generalnog remonta i rekonstrukcija pojedinih kritičnih dionica pruga (Lika, Dalmacija, spoj s Istarskim prugama, buduća Vukovarska luka),
NN 50/1999 • istraživanje, u suradnji s RBiH, mogućnosti korištenja Unskoga željezničkog koridora za povezivanje Zagreba i Splita,
NN 50/1999 • istraživanje prostornih uvjeta izgradnje novih teretnih željezničkih terminala, poglavito Vukovar, Karlovac, Krasica,
NN 50/1999 • U novim uvjetima u kojima se nalazi Hrvatska, razvoj pomorskog prometa treba se osloniti na prednosti koje Hrvatska ima, uz osobitu potrebu boljeg povezivanja otoka, a temeljeno na sustavnom pristupu u sljedećim segmentima:
NN 50/1999 • Uređenja luka treba planirati na razini potreba gospodarstva i prometa u cjelini, te utvrditi prostorne zahtjeve za potrebna proširenja, i modernizaciju. Planiranje razvoja ostalih luka na lokalnoj razini treba uskladiti s općim planovima razvoja priobalja/otoka te izvršiti optimalizaciju mreže luka na temelju koje će se utvrditi funkcija i značenje pojedinih luka.
NN 50/1999 • Uređenje prostora pomorskog prometa mora se vršiti primjenom odredaba relevantnih zakona, a osobito onih koji reguliraju luke kao dio pomorskog dobra. Kod izvođenja rekonstrukcija ili izgradnje novih objekata, zahvate izvoditi po najvišim tehnološkim, ekonomskim i ekološkim kriterijima, te istražiti međusoban utjecaj prometnih koridora cesta-željeznica-more na relativno uskom prostoru priobalja/otoka
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 50/1999 • opći razvojni plan za ostale veće luke Pula, Zadar, Šibenik, Split i Dubrovnik,
NN 50/1999 • opći razvojni plan trajektne mreže ( prostorni aspekti ).
NN 50/1999 • Treba poboljšati povezanost luka sa zaobalnom prometnom infrastrukturom.
NN 50/1999 • Projekcija mreže riječnih luka obuhvaća tri velike luke; Vukovar, Osijek i Sisak (ako razvoj gospodarstva/prometa bude zahtijevao, razmotriti i izgradnju riječne luke Zagreb ) i mrežu srednjih i malih luka na glavnim plovnim riječnim putovima. Mreža plovnih putova iznosit će oko 1120 km od čega oko 60 km kanal Dunav-Sava (Dunav VI klasa, ostalo IV i/ili Vb klasa).
NN 50/1999 • uređenje već izgrađenih/postojećih riječnih objekata ( luke, kanali, inundacije, ušća, itd. ),
NN 50/1999 • potrebna istraživanja o učincima ulaganja u infrastrukturu državnih i međunarodnih plovnih putova, kako bi se preusmjerile pojedine vrste tereta na riječni promet (prvenstveno masovni tereti na veće udaljenosti),
NN 50/1999 • razvijati turističke aktivnosti na rijekama kao što su riječni jahting, sport i druge,
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 124/07, Broj 43/06,
Broj 23/93, Broj 143/02,
Broj 121/00, Broj 61/09
LINK - TRGOVINA, ZAPOSLENJA, NATJEČAJI, JAVNI SERVISI, UPRAVA