PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-vrednovanje-posebnih-znanja-sposobnosti-fpbo NN 41/1998

• Pod posebnim zanimanjima, sposobnostima i uvjetima koje treba posebno vrednovati, podrazumijevaju se oni koji nisu obuhvaćeni i vrednovani utvrđenim stupnjem stručne spreme konkretnog zanimanja. To su znanja i sposobnosti koja nisu utvrđena nekim propisom niti su uobičajena u konkretnom zanimanju, ali ih neka društva mogu zbog svojih specifičnih potreba utvrditi općim aktom, odnosno kolektivnim ugovorom kao uvjet za obavljanje poslova na određenim radnim mjestima (poseban stručni ispit, znanje određenog stranog jezika, posjedovanje određenih specijalnih znanja i vještina iz domene drugih zanimanja i dr.). Kada se za neko radno mjesto pored utvrđene vrste i stupnja stručne spreme traži i posebno znanje ili sposobnosti, potrebito je ovo posebno znanje ili sposobnost dodatno vrednovati odgovarajućim postotkom i posebno ih iskazati, polazeći od značaja tog elementa za obavljanje poslova radnog mjesta i u procesu rada općenito.


Stranica 1998-03-41-504 NN 41/1998

• - presuda Upravnog suda Republike Hrvatske od 22. prosinca 1994. godine, broj: US-4341/94-5 i


Internet NN 41/1998

• - rješenje Ministarstva unutarnjih poslova Republike Hrvatske od 14. travnja 1994. godine, broj: 511-01-57-UP/I-3536/2-1993.


Internet stranice NN 41/1998

• II. Predmet se vraća na ponovni postupak Ministarstvu unutarnjih poslova Republike Hrvatske.


Internet stranice NN 41/1998
• U postupku koji je prethodio spomenutoj presudi, rješenjem Ministarstva unutarnjih poslova, koje je u izreci navedeno, da je odbijen njezin zahtjev za trajno nastanjenje kao strancu u Republici Hrvatskoj, uz obrazloženje da ne ispunjava uvjete iz članka 29. stavak 1. i 2. Zakona o kretanju i boravku stranaca ("Narodne novine", broj 53/91, 22/92 i 26/93), uz ostalo, jer da ne postoje ni osobni razlozi zbog kojih bi joj se dozvolilo trajno nastanjenje u Republici Hrvatskoj.

Internet stranice NN 41/1998
• Upravni sud Republike Hrvatske navedenom presudom u izreci, da je odbio njenu tužbu protiv navedenog rješenja, iako je u istoj ukazivala u čemu se sastoje njeni osobni razlozi za trajno nastanjenje u Republici Hrvatskoj kao i povrede Zakona o općem upravnom postupku ("Narodne novine", broj 53/91), a koje povrede su u tom postupku učinjene.

Internet stranice NN 41/1998 • Uvidom u predmete Ministarstva unutarnjih poslova i Upravnog suda Republike Hrvatske, u kojima su donesene odluke iz izreke, utvrđeno je da je podnositeljica ustavne tužbe zahtjev za trajno nastanjenje kao stranca u Republici Hrvatskoj podnijela na obrascu. U istom popunila je rubriku "razlozi", koji se prema popunjavanju sastoje u tome da ona radi i živi u Republici Hrvatskoj kao samostalni zanatlija. Iz ostalog dijela ovog zahtjeva razabire se da podnositeljica ustavne tužbe živi sa svojom obitelji s kojom radi u samostalnoj zanatskoj radnji u P. - Č.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 41/1998 • Preko ovog posljednjeg navoda Upravni sud Republike Hrvatske prešao je zadovoljivši se ponavljanjem navoda da podnositeljica ustavne tužbe ne ispunjava uvjete iz članka 29. stavak 1. i 2. Zakona o kretanju i boravku stranaca uz navođenje istih uvjeta.
Poslovne stranice NN 41/1998 • Prema odredbama članka 5. stavak 2. Zakona o općem upravnom postupku, koja odredba predstavlja načelnu odredbu, službena osoba upozorava stranku ako ima osnova za ostvarenje nekog njenog prava.
Pregledi NN 41/1998 • Iz predmeta Ministarstva unutarnjih poslova proizlazi da se je u upravnom postupku utvrđivalo samo da li je podnositeljica ustavne tužbe u radnom odnosu. Tijekom ovog utvrđivanja ona je izjavila da samo pomaže majci u radnji. Nisu se utvrđivali drugi razlozi za eventualnu dozvolu trajnog nastanjenja niti joj je u smislu navedene odredbe članka 5. stavak 2. Zakona o općem upravnom postupku dano upozorenje i glede drugih osnova za udovoljavanje njenom zahtjevu.
Glasnik NN 41/1998 • Nastojanja podnositeljice ustavne tužbe da živi i dalje sa svojom obitelji, čiji su članovi u međuvremenu primljeni u hrvatsko državljanstvo, a za koje nastojanje je uvjet odobrenja joj trajnog nastanjenja, mogu predstavljati njene posebne osobne razloge, temeljem kojih joj se može odobriti trajno nastanjenje.
Novo NN 41/1998 • O ovim posebnim razlozima, niti o primjeni rečene odredbe članka 5. stavak 2. Zakona o općem upravnom postupku, Upravni sud Republike Hrvatske nije vodio računa, pa je time ostvarena i povreda ustavnog prava iz članka 35. Ustava u odnosu na obiteljski život podnositeljice ustavne tužbe, ali i povrede ustavnih prava iz članka 19. stavak 1. u svezi s člankom 115. stavak 3. Ustava jer navedena presuda, zbog rečenog nije utemeljena na zakonu.
Poslovi NN 41/1998 • Dio odluke o objavi ove odluke zasniva se na odredbi članka 20. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 13/91).
Poticaji NN 41/1998 • Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu Jadranko Crnić, predsjednik Suda te suci Zdravko Bartovčak, dr. Velimir Belajec, dr. Nikola Filipović, Ante Jelavić Mitrović, mr. Vojislav Kučeković, Jurica Malčić, mr. Hrvoje Momčinović, Ivan Marijan Severinac i Mladen Žuvela, odlučujući o ustavnoj tužbi D. N. M. iz Z., zastupanog od odvjetnika u Z., V. G., na sjednici održanoj dana 11. ožujka 1998. godine, donio je
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 156/09, Broj 17/07, Broj 85/02, Broj 30/09, Broj 1/05, Broj 107/09


LINK - TRGOVINA, ZAPOSLENJA, NATJEČAJI, JAVNI SERVISI, UPRAVA Pregled