PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 183/2004 • računajući od dana sklapanja ugovora između operatora i podnositelja zahtjeva za pristup, odnosno međusobno povezivanje.
NN 183/2004 • (2) Na temelju prethodne suglasnosti Agencije operator može privremeno ograničiti ili prekinuti pružanje telekomunikacijskih usluga na bilo kojem dijelu telekomunikacijske mreže ili isključiti vodove za međusobno povezivanje s drugim operatorima, ako je to potrebno zbog očuvanja funkcionalne cjelovitosti telekomunikacijske mreže. U hitnim slučajevima operator može ograničiti ili prekinuti pružanje telekomunikacijskih usluga, uz obvezu naknadnog izvješćivanja i pribavljanja suglasnosti Agencije.
NN 183/2004 • (3) Operator mora ukloniti kvarove u svojoj telekomunikacijskoj mreži u što je moguće kraćem roku.
NN 183/2004 • Za potrebe postavljanja i/ili održavanja svoje telekomunikacijske infrastrukture i opreme koncesionari radiodifuzijskih usluga i operatori imaju pravo, uz pribavljenu suglasnost nadležnog tijela državne uprave koje upravlja javnim dobrima, koristiti se, u svrhu obavljanja svoje djelatnosti, javnim dobrima u općoj uporabi u vlasništvu Republike Hrvatske, te šumskim i drugim zemljištem u vlasništvu Republike Hrvatske, kao i zračnim prostorom iznad njih.
NN 183/2004 • (2) Vlasnik telekomunikacijske infrastrukture može raskinuti ugovor iz stavka 1. ovoga članka, uz otkazni rok koji ne može biti kraći od šest mjeseci, ako dokaže da mu je iznajmljena telekomunikacijska infrastruktura iz stavka 1. ovoga članka potrebna za vlastitu uporabu.
NN 183/2004 • (3) Ako vlasnik telekomunikacijske infrastrukture odbije sklopiti ugovor iz stavka 1. ovoga članka, Vijeće Agencije će, na zahtjev operatora ili koncesionara radiodifuzijskih usluga, u roku od 60 dana od dana podnošenja tog zahtjeva utvrditi postoje li odgovarajući tehnički uvjeti, te u slučaju postojanja odgovarajućih tehničkih uvjeta donijeti rješenje koje u cijelosti zamjenjuje taj ugovor. Pri ocjenjivanju odgovarajućih tehničkih uvjeta Vijeće Agencije će osobito voditi računa o opravdanim potrebama vlasnika telekomunikacijske infrastrukture za uporabom dijelova vlastite kabelske kanalizacije, odnosno slobodnih mjesta za postavljanje antena na vlastitom antenskom stupu u razdoblju od sljedeće dvije godine.
NN 183/2004 • (4) Ako vlasnik telekomunikacijske infrastrukture iz stavka 3. ovoga članka ne odgovori na zahtjev operatora ili koncesionara radiodifuzijskih usluga u roku od 30 dana od dana zaprimanja tog zahtjeva, smatra se da je odbio sklopiti ugovor u smislu odredbe iz stavka 3. ovoga članka.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 183/2004 • (1) Davatelj usluga može zatražiti od pretplatnika, uz podrobno tehničko obrazloženje, obavljanje neposrednog pregleda ispravnosti pretplatničke terminalne opreme ako postoji osnovana sumnja da pretplatnička terminalna oprema uzrokuje štetne smetnje u telekomunikacijskoj mreži.
NN 183/2004 • (2) Ako pretplatnik ne dopusti obavljanje neposrednog pregleda ispravnosti pretplatničke terminalne opreme u roku od petnaest dana od dana podnošenja zahtjeva davatelja usluga, a i dalje postoje razlozi za osnovanu sumnju iz stavka 1. ovoga članka, davatelj usluga može pretplatniku izdati pisano upozorenje iz stavka 5. ovoga članka.
NN 183/2004 • (3) Ako su smetnje, na koje se odnosi osnovana sumnja iz stavka 1. ovoga članka, osobito teške i štetne u smislu ugrožavanja funkcionalne cjelovitosti telekomunikacijske mreže i/ili osiguravanja primjerene kakvoće usluge drugim korisnicima usluga, davatelj usluga ima pravo zapisnički utvrditi takvo stanje i privremeno isključiti pretplatničku terminalnu opremu iz telekomunikacijske mreže, o čemu dostavlja obavijest pretplatniku.
NN 183/2004 • (5) Ako ovlašteni radnik davatelja usluga prigodom pregleda utvrdi neispravnost pretplatničke terminalne opreme, koja uzrokuje štetne smetnje u telekomunikacijskoj mreži, obvezan je sastaviti pisano izvješće koje dostavlja pretplatniku, zajedno s upozorenjem da se utvrđena neispravnost mora ukloniti bez odgode, a najkasnije u roku od 30 dana od dana zaprimanja tog upozorenja. Davatelj usluga ima pravo, na temelju pisanog izvješća ovlaštenog radnika davatelja usluga, privremeno isključiti pretplatničku terminalnu opremu iz telekomunikacijske mreže, dok se ne ukloni utvrđena neispravnost.
NN 183/2004 • (6) Ako pretplatnik ne ukloni utvrđenu neispravnost na pretplatničkoj terminalnoj opremi u roku iz stavka 5. ovoga članka, ili ne dopusti pregled ispravnosti pretplatničke terminalne opreme ni nakon isteka roka od 30 dana od dana privremenog isključenja pretplatničke terminalne opreme, davatelj usluga ima pravo trajno isključiti pretplatničku terminalnu opremu, odnosno raskinuti pretplatnički odnos.
NN 183/2004 • (1) Prava i obveze iz pretplatničkog odnosa između davatelja usluga i pretplatnika tih usluga uređuju se općim uvjetima poslovanja iz članka 62. stavka 1. Zakona.
NN 183/2004 • (2) Općim uvjetima poslovanja iz stavka 1. ovoga članka osobito se utvrđuju izgled i sadržaj obrasca zahtjeva za priključenje pretplatničke terminalne opreme, način i uvjeti zasnivanja, prijenosa i raskidanja pretplatničkog odnosa, odredbe o održavanju, pregledu, premještaju i privremenom isključenju pretplatničke terminalne opreme, odredbe o utvrđivanju cijena telekomunikacijskih usluga i uvjetima plaćanja, osnovne odredbe o kakvoći usluge, o nadležnoj službi davatelja usluga za rješavanje prigovora korisnika usluga, o dodatnim uslugama ako ih davatelj usluga pruža, te odredbe o postupanju s osobnim podacima korisnika usluga.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 139/05, Broj 5/09,
Broj 142/08, Broj 125/99,
Broj 52/93, Broj 81/08
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA