PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-za-stetu-koja-nastane-oxth NN 36/1998

• Za štetu koja nastane zbog smrti, oštećenja zdravlja ili ozljede putnika, prijevoznik odgovara do iznosa stvarne štete ali ne više od 700.000,00 kuna po putniku.


Stranica 1998-03-36-447 NN 36/1998

• Odredbe iz stavka 1. i 2. ovoga članka ne primjenjuju se ako prijevoznik dokaže da štetu nije prouzročio namjerno ili grubom nepažnjom.


Internet NN 36/1998

• Zahtjev za naknadu štete zbog zakašnjenja, odnosno prekida putovanja, mora se podnijeti u roku od 30 dana od kada je putovanje završeno ili kada je trebalo biti završeno.


Internet stranice NN 36/1998

• Ako se zahtjev ne podnese u roku iz stavka 1. ovoga članka, putnik gubi pravo na podnošenje zahtjeva za naknadu štete.


Internet stranice NN 36/1998
• Za primljenu prtljagu prijevoznik mora putniku ispostaviti pisanu potvrdu.

Internet stranice NN 36/1998
• Putnik ima pravo unijeti ručnu prtljagu u vozilo, koja se može smjestiti na za to predviđeno mjesto i koju čuva sam.

Internet stranice NN 36/1998 • Za prijevoz ručne prtljage ne naplaćuje se posebna naknada i ne ispostavlja se potvrda.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 36/1998 • Prijevoznik je dužan predati putniku prtljagu odmah po završetku putovanja.
Poslovne stranice NN 36/1998 • Prtljaga se izdaje donositelju potvrde o primljenoj prtljagi ili osobi koja ima dokaz o pravu raspolaganja prtljagom.
Pregledi NN 36/1998 • Ako putnik po završetku putovanja ne preuzme prtljagu ili ručnu prtljagu, prijevoznik je dužan predati prtljagu autobusnom kolodvoru na čuvanje, a ako nema kolodvora, čuvati prtljagu sam na sigurnom mjestu ili je povjeriti na čuvanje trećoj osobi i to na račun putnika.
Glasnik NN 36/1998 • Prijevoznik odgovara za štetu koja nastane gubitkom ili oštećenjem prtljage i ručne prtljage ako putnik dokaže da je do štete došlo krivnjom prijevoznika.
Novo NN 36/1998 • Nastane li gubitak, odnosno oštećenje prtljage ili ručne prtljage, uz uvjete u kojima dođe do smrti, oštećenja zdravlja ili ozljede putnika, prijevoznik odgovora za prtljagu i ručnu prtljagu, osim ako dokaže da je šteta prouzročena višom silom ili radnjom putnika.
Poslovi NN 36/1998 • Visina naknade za gubitak ili oštećenje prtljage za koju odgovara prijevoznik ne može biti veća od 5.600,00 kuna za prtljagu po putniku, ako prijevoznik dokaže da gubitak, odnosno oštećenje nije nastalo namjerno ili grubom nepažnjom.
Poticaji NN 36/1998 • Putnik može zahtijevati od prijevoznika da se u potvrdi o primanju prtljage naznači i veći iznos naknade štete od iznosa utvrđenog u stavku 1. ovoga članka.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 39/09, Broj 34/93, Broj 90/07, Broj 138/04, Broj 43/01, Broj 37/07


LINK - TRGOVINA, ZAPOSLENJA, NATJEČAJI, JAVNI SERVISI, UPRAVA Pregled