PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 112/2004 • (slušanje, čitanje, govorenje, pisanje). Usvajati posebnosti sustava francuskog jezika i razvijati lingvističko mišljenje. Razvijati sposobnosti i navike samostalnog korištenja rječnikom, gramatikom i drugim priručnicima..
NN 112/2004 • Škola- upoznavati kulturu i civilizaciju francuskog govornog područja
NN 112/2004 • - usvojiti vokabular vezan uz neke sportove, hobije, glazbene instrumente, godišnji odmor, kino, kazalište, književnost, kompjutere...
NN 112/2004 • - usvojiti izraze vezane uz izražavanje topline/ hladnoće, gladi/ žeđi, vremenskih prilika
NN 112/2004 • - postavljanje pitanja pomoću intonacije Glavni i redni brojevi od 1 do 20.
NN 112/2004 • - usvojiti nazive dnevnih obroka, nazive jela i pića i osnovnih živežnih namirnica
NN 112/2004 • Cilj: Uvesti elemente stručnog jezika i razvijati određene stručne vještine. Nadograditi jezične zakonitosti na gradivo iz prethodne godine i uvježbavati ih u okviru stručnih sadržaja.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 112/2004 • Nastavna cjelina - Očekivani rezultati (znanje, vještine i umijeća)Nastavni sadržaji
NN 112/2004 • Ekologija u turizmu- upoznati zanimanja u ugostiteljskoj i hotelijerskoj struci
NN 112/2004 • Cilj: Interdisciplinarno povezati sadržaje s drugim stručnim predmetima , te ih komunikacijski i funkcionalno usmjeriti na strukovna znanja i vještine.
NN 112/2004 • Nastavna cjelina - Očekivani rezultati (znanje, vještine i umijeća)Nastavni sadržaji
NN 112/2004 • Obrada pojedinih dijelova jelovnika-od predjela do glavnog jela i deserta.
NN 112/2004 • Jezične funkcije koje se ostvaruju u nastavi stranih jezika proizlaze iz konkretnih komunikacijskih situacija i svih oblika rada u učionici i ne mogu se oštro izdvajati. One se ostvaruju u dobro definiranom razlikovanju formalnog i neformalnog jezičnog registra u svakodnevnim situacijama i u poslovnom komuniciranju.
NN 112/2004 • - receptivno, kada su učenici u svojoj djelatnoj ulozi slušatelji i čitatelji, i
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 67/01, Broj 132/05,
Broj 87/08, Broj 72/07,
Broj 47/02, Broj 1/95
LINK - POSLOVNI SAVJETI, PRAVNA POMOĆ, IDEJE ZA NOVI POSAO