PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 25/2004 • Subvencija se ne može ostvariti za autobusne transfere od zračnih luka odnosno željezničkih postaja do smještajnih objekata.
NN 25/2004 • Subvencija u pomorskom organiziranom turističkom prijevozu priznaje se samo za vožnje od mjesta polaska do mjesta u kojem turisti počinju koristiti hotelske usluge, te u povratku grupe na istoj relaciji i to za:
NN 25/2004 • dužobalne vožnje sa sjevernog Jadrana prema Dalmaciji koje mogu biti jedini ili dio kombiniranog prijevoza,
NN 25/2004 • vožnje kopno – otoci – kopno ili otok – otok kao dio kombiniranog prijevoza.
NN 25/2004 • Zahtjev za subvenciju za pomorski prijevoz koji je dio kombiniranog prijevoza (transfera) autobusom ili zrakoplovom podnosi se istovremeno sa zahtjevom za ostale vrste prijevoza.
NN 25/2004 • Subvenciju u pomorskom prometu mogu ostvariti organizatori za sve transfere ugovorene posebnim plovilima iz 1. stavka točke IV. prema općim i posebnim uvjetima navedenim u iz točkama I. i II. ovog Naputka u iznosu od:
NN 25/2004 • Zahtjev za subvenciju za transfer plovilom podnosi se na obrascu SU – 3 istovremeno sa zahtjevom za drugu vrstu prijevoza uz cjelokupnu propisanu dokumentaciju.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 25/2004 • Ako je prijevoz redovnim brodskim i trajektnim linijama dio kombiniranog prijevoza grupe, zahtjev za subvenciju podnosi se istovremeno sa zahtjevom za drugu vrstu prijevoza uz obrazac zahtjeva SU – 3 koji je sastavni dio ovog Naputka i kopiju plaćene karte ili kopiju računa za plaćene karte za putnike.
NN 25/2004 • Ako je prijevoz redovnim brodskim i trajektnim linijama jedini prijevoz Organizator podnosi zahtjev sa cjelokupno propisanom dokumentacijom i obrascima.
NN 25/2004 • Subvenciju u zračnom prometu Organizator može ostvariti za zakup zrakoplova na cijelo (charter), dijela zrakoplova na cijelo ili najmanje 10 ostvarenih putnika na redovnim linijama s povratnom kartom.
NN 25/2004 • Za charter lance se iznimno može odobriti da prijevoz prve grupe u dolasku odnosno zadnje grupe u odlasku agencija može organizirati drugim prijevoznim sredstvom, te se za tu grupu odobrava subvencija u iznosu od 100,00 kuna po realiziranom putniku.
NN 25/2004 • Iznimno subvencija u zračnom charter prometu se ostvaruje i za putnike koji imaju organiziran boravak u smještajnim objektima i bez usluge polupansiona.
NN 25/2004 • Iznimno, zahtjev za subvenciju može podnijeti svaki Organizator zasebno uz pismenu suglasnost Organizatora koji je zakupio zrakoplov na cijelo.
NN 25/2004 • Zahtjev za subvenciju podnosi se i označava rastućim brojem zasebno za svaku destinaciju/zračnu luku i svaki let. U slučaju nemogućnosti slijetanja u ugovorenu zračnu luku iz tehničkih ili drugih opravdanih razloga, priznavat će se slijetanje u najbližu zračnu luku uz dokaz o razlozima promjene zračne luke. Za zadnji prazan let ne može se ostvariti subvencija.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 93/04, Broj 117/99,
Broj 77/09, Broj 73/91,
Broj 147/09, Broj 54/02
LINK - POSLOVNI SAVJETI, PRAVNA POMOĆ, IDEJE ZA NOVI POSAO