PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-zlatko-vranjes-opcinski-cwrw NN 52/1996

• Imenovani općinski državni odvjetnici u Općinskim državnim odvjetništvima stupit će na dužnost dana 13. lipnja 1996. godine.


Stranica 1996-06-52-985 NN 52/1996

• Ovim Pravilnikom propisuje se oblik, sadržaj i način vođenja knjige žalbe u objektima, prostorijama i prostorima u kojima se pružaju ugostiteljske i turističke usluge i postupak u svezi s prigovorima.


Internet NN 52/1996

• 1. trgovačka društva, zadruge, trgovci pojedinci, obrtnici, ugostiteljske obrazovne ustanove, te đački i studentski domovi, koji obavljaju ugostiteljsku djelatnost i


Internet stranice NN 52/1996

• 2. trgovačka društva, zadruge, trgovci pojedinci i obrtnici, koji obavljaju turističku djelatnost.


Internet stranice NN 52/1996
• (1) Knjiga žalbe ovjerava se na unutarnjoj naslovnoj stranici pečatom i potpisom odgovorne osobe županijskog ureda odnosno ureda Grada Zagreba nadležnog za poslove turizma prema mjestu sjedišta objekta u kojem se obavlja ugostiteljska ili turistička djelatnost (u daljnjem tekstu: nadležni ured).

Internet stranice NN 52/1996
• (2) Nadležni ured vodi evidenciju o ovjerenim knjigama žalbi.

Internet stranice NN 52/1996 • (1) Knjiga žalbe mora imati tvrde korice tamnoplave boje. Na vanjskoj strani prednje korice moraju biti zlatnom folijom otiskane riječi "KNJIGA ŽALBE" na hrvatskom jeziku, te na engleskom, njemačkom, talijanskom i francuskom jeziku.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 52/1996 • (3) Prva dva lista pod istim rednim brojem moraju biti perforirana, a treći čvrst (bez perforacije).
Poslovne stranice NN 52/1996 • (1) Stranice knjige žalbe, koje su označene rednim brojevima, moraju imati dvije vertikalne kolone. Prva kolona (širine 10 cm) nosi naziv "Prigovor", a druga (širine 5 cm) naziv "Primjedba". Nazivi kolona moraju biti otiskani na jezicima iz članka 4. stavka 1. ovoga Pravilnika.
Pregledi NN 52/1996 • (2) U gornjem lijevom uglu prve stranice (koja nije označena rednim brojem) mora biti istaknuta tvrtka odnosno naziv i adresa pružaoca ugostiteljskih odnosno turističkih usluga.
Glasnik NN 52/1996 • (2) Iza otiskane upute stavlja se pečat pravne odnosno fizičke osobe koja obavlja ugostiteljsku odnosno turističku djelatnost i potpis odgovorne osobe.
Novo NN 52/1996 • (3) U gornjem lijevom uglu trebaju stajati oznake: prvi list "za gosta", drugi list "za inspekciju" i treći list "ostaje u knjizi".
Poslovi NN 52/1996 • Knjiga žalbe mora se voditi u svim objektima, prostorijama i na prostorima u kojima i na kojima se obavlja ugostiteljska i turistička djelatnost.
Poticaji NN 52/1996 • (1) Knjiga žalbe se mora nalaziti na mjestu pristupačnom korisnicima ugostiteljskih odnosno turističkih usluga.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 15/03, Broj 2/01, Broj 69/05, Broj 147/08, Broj 81/05, Broj 77/08


LINK - POSLOVNI PROGRAMI, INVESTICIJE, POTICAJI, KREDITI, UGOVORI Pregled