PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-znati-pripremiti-nokat-za-dhco NN 136/2003

• Korekcija oblika nokta tehnikom špica i tehnikom forme nokta.


Stranica 2003-08-136-2003 NN 136/2003

• 1.. Nesreća na radu i pružanje prve pomoćiZnati propise za nositelje osiguranja u slučaju nesreće na radu. Naučiti uzroke i vrste najučestalijih ozljeda u pedikerskom


Internet NN 136/2003

• u slučaju ozljeda na radnom mjestu. Propisi za nositelje osiguranja u slučaju nesreće.


Internet stranice NN 136/2003

• 3.Komunikacija u salonu Spoznati važnost i svrhu komuniciranja u salonu . Uvježbati neverbalnu i verbalnu komunikaciju postavljanjem otvorenih i zatvorenih pitanja.


Internet stranice NN 136/2003
• 4.Red i čistoća na radnom mjestuNaučiti higijenske odredbe u pedikerskom obrtu. Spoznati higijensku važnost i steći navike održavanja osobne higijene i

Internet stranice NN 136/2003
• higijene radnog mjesta i radnog prostora .Higijenske odredbe u pedikerskom obrtu. Samostalno održavanje čistoće i reda radnog prostora.

Internet stranice NN 136/2003 • materijalno i estetsko uređenje pedikerskog salona (radionice).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 136/2003 • Snalaženje u radnom prostoru i njegovo optimalno korištenje.
Poslovne stranice NN 136/2003 • Praktično primijeniti stečena znanja o čišćenju, oblikovanju,
Pregledi NN 136/2003 • njezi i uljepšavanju noktiju na rukama.Stjeći vještinu rukovanja
Glasnik NN 136/2003 • prije pedikiranja.Spoznati važnost pedikerove zaštite pri pedikiranju posebice kod obrade mikotičnih noktiju. Primjena zakonskih propisa i zaštitnih mjera.
Novo NN 136/2003 • Znati uzroke nezgoda tipičnih za pedikersko zanimanje . Znati pružiti prvu pomoć korisnicima koji
Poslovi NN 136/2003 • 3. Komunikacija u salonu Naučiti da je dobra komunikacija i dobro ophođenje prema korisnicima
Poticaji NN 136/2003 • bitan elemenat uspješnosti rada pedikera.Verbalna i neverbalna komunikacija.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 99/07, Broj 2/92, Broj 17/09, Broj 138/06, Broj 63/08, Broj 136/03


LINK - POSLOVNI SAVJETI, PRAVNA POMOĆ, IDEJE ZA NOVI POSAO Pregled