PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 42/2006 • 1.11. U slučaju ozbiljnog ispada u bilo kojoj Mreži koje će izravno utjecati na pružanje Usluga, Strana će bez odgode obavijestiti drugu Stranu putem kontakta utvrđenog u stavku 1.2. ovoga Dodatka.
NN 42/2006 • 2.3. U slučaju kritične situacije (PRIO 1), NSOC Podrška Vipneta eskalirat će problem na predmetne odjele Vipneta i obavijestit će članove Grupa za eskalaciju.
NN 42/2006 • 2.4. Osoblje predmetnog odjela Vipneta radit će na prijavi kvara/smetnje prema prioritetu i složenosti kako je utvrđeno u ovome Dodatku.
NN 42/2006 • 3. UTVR?IVANJE PRIORITETA I SLOŽENOSTI TEHNIČKIH UPITA
NN 42/2006 • 3.2. Prioritet znači »značaj« tehničkih upita i određuje »vrijeme informiranja«, a njegova složenost održava »napor koji zahtijeva odgovor«.
NN 42/2006 • 3.3. »Vrijeme informiranja« je vrijeme u kojemu će se Stručno osoblje Strana povratno javiti drugoj Strani (telefonom, telefaksom ili e-mailom).
NN 42/2006 • 3.4. Stručno osoblje svake Strane dodjeljuje prioritet i određuje složenost tehničkog upita.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 42/2006 • 3.6. Vrijeme korišteno za rješavanje tehničkog upita ovisi o prioritetu i složenosti.
NN 42/2006 • 3.7. »Vrijeme rješavanja« je vrijeme između vremena informiranja i vremena kada je tehnički upit Strane riješen.
NN 42/2006 • Stručno osoblje Strana daje odgovor ili rješenje na tehnički upit druge Strane, primjerice:
NN 42/2006 • 4.1. Strane će imenovati sljedeće članove i funkcije u sastav Grupe za eskalaciju, sukladno utvrđenom u matrici eskaliranja:
NN 42/2006 • 5.1. Strane će obavijestiti i uložiti sve razumne napore kako bi razriješile kvarove sukladno vremenskim okvirima koji su utvrđeni u Tablici 5.1.
NN 42/2006 • 5.3. Pod »Danom« se smatra radni dan na lokaciji stručnog osoblja Strana.
NN 42/2006 • PRIO 1 Odmah ili najkasnije za 2 sata 5 sati 2 dana (2) 4 dana (2)
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 153/09, Broj 79/07,
Broj 107/95, Broj 32/92,
Broj 97/08, Broj 70/08
LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE