PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 14/2008 • Odjel za pripremu financijskih planova izvanproračunskih korisnika i konsolidaciju proračuna izrađuje i daje potrebne upute glede planiranja rashoda i izdataka izvanproračunskih korisnika; u suradnji s odgovornim osobama kod izvanproračunskih korisnika priprema, prati i procjenjuje elemente za izradu njihovih financijskih planova; obavlja usklađenja s dopuštenom razinom javne potrošnje; izrađuje konsolidirani plan prihoda i rashoda te primitaka i izdataka proračuna države, koji uključuje konsolidirani državni proračun i financijske planove izvanproračunskih korisnika; daje mišljenja na nacrte prijedloga zakona i podzakonskih propisa koji uređuju sustav financiranja izvanproračunskih korisnika iz područja mirovinskog i zdravstvenog osiguranja, zapošljavanja, sustava vodoprivrede, cestogradnje; prati izvršenje financijskih planova izvanproračunskih korisnika; izrađuje izmjene i dopune financijskih planova izvanproračunskih korisnika tijekom godine; sudjeluje u pripremi i izradi nacrta prijedloga zakona koji uređuje sustav javne potrošnje; surađuje s tijelima državne uprave te s upravnim organizacijama i ustrojstvenim jedinicama Ministarstva u svezi s pripremom i izradom proračuna države.
NN 14/2008 • Odjel za proračunske analize i ocjenu kapitalnih projekata prati i analizira prihode i primitke te rashode i izdatke proračunskih korisnika (državnih tijela) po područjima javne potrošnje koji se financiraju iz državnog proračuna: školstvo, kultura, znanost, mirovinsko i zdravstveno osiguranje, socijalna skrb i zapošljavanje, pravosuđe i uprava, obrana i javna sigurnost, gospodarstvo, zaštita okoliša, graditeljstvo, obnova i razvitak i druga područja; prati i analizira provedbu programa po područjima javne potrošnje; u suradnji s Odjelom za pripremu i izradu državnog proračuna izrađuje okvirni prijedlog opsega financijskog plana po proračunskim korisnicima za tekuću proračunsku godinu, sljedeću proračunsku godinu i za sljedeće dvije godine; daje ocjenu programa koristeći indikatore uspješnosti i procjenjuje posljedice provođenja programa u odnosu na utvrđenu vladinu politiku i prioritete; izrađuje analize novih programa; daje stručna mišljenja na zakonske i podzakonske propise te na međunarodne ugovore i sporazume u dijelu procjene fiskalnog učinka istih na proračune; surađuje s proračunskim korisnicima u utvrđivanju njihovih programskih prioriteta te zakonskih i drugih propisa kojima se propisuju prava i utvrđuju obveze koje se financiraju iz državnog proračuna; obavlja poslove koji se odnose na postupak pripreme i registriranja kapitalnih projekata po nadležnim ministarstvima i njihovo objedinjavanje na razini Ministarstva; analizira i ocjenjuje troškove predloženih kapitalnih projekata, kao i buduće koristi nastale provedbom projekata; vodi registar planiranih i odobrenih investicija te prati njihovo izvršenje; sudjeluje u izradi uputa za izradu državnog proračuna i daje preporuke vezane za kapitalni dio proračuna države; daje stručna mišljenja na zakonske i podzakonske propise te na međunarodne ugovore i sporazume koji u svojoj provedbi pretpostavljaju kapitalne projekte; sudjeluje na unapređenju postojećih aplikativnih rješenja i njihovoj integraciji u sustav Državne riznice; sudjeluje u izradi publikacija Ministarstva.
NN 14/2008 • 1.3.1. Odsjek za procjenu fiskalnog učinka i proračunske analize
NN 14/2008 • Odsjek za procjenu fiskalnog učinka i proračunske analize radi na razvoju instrumenata anticipiranja i kontrole buduće javne potrošnje te unapređenja procesa pripreme proračuna; prati i analizira poslovanje proračunskih korisnika (državnih tijela) koristeći financijske izvještaje, polugodišnje izvještaje o izvršenju državnog proračuna, godišnje obračune proračuna, interne izvještaje i ostale raspoložive izvore, daje stručna mišljenja na zakonske i podzakonske propise te na međunarodne ugovore i sporazume u dijelu procjene fiskalnog učinka istih na proračune; prati i analizira provedbu programa, daje ocjenu programa koristeći indikatore uspješnosti i procjenjuje posljedice provođenja programa u odnosu na utvrđenu vladinu politiku i prioritete; izrađuje analize novih programa; surađuje s proračunskim korisnicima u utvrđivanju njihovih programskih prioriteta te zakonskih i drugih propisa kojima se propisuju prava i utvrđuju obveze koje se financiraju iz državnog proračuna; u suradnji sa Odjelom za pripremu i izradu državnog proračuna i Odsjekom za ocjenu kapitalnih projekata izrađuje okvirni prijedlog opsega financijskog plana po proračunskim korisnicima za prethodnu proračunsku godinu, tekuću proračunsku godinu, sljedeću proračunsku godinu i za sljedeće dvije godine; sudjeluje u izradi uputa za izradu državnog proračuna; sudjeluje u izradi publikacija Ministarstva.
NN 14/2008 • 2. Sektor za financiranje jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave
NN 14/2008 • Sektor za financiranje jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave ustrojava i vodi registre jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave; obrađuje zahtjeve te izrađuje prijedlog mišljenja i odluke za davanje suglasnosti Vlade Republike Hrvatske za zaduženje; izrađuje kriterije, mjerila i pokazatelje za fiskalno izravnanje proračuna i decentralizirane funkcije; izrađuje smjernice, propise i metodologiju za pripremu proračuna jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave; izrađuje propise koji uređuju sustav financiranja decentraliziranih funkcija i sustav fiskalnog izravnanja; surađuje s nadležnim tijelima u svrhu unapređenja sustava decentralizacije i upravljanja javnim financijama.
NN 14/2008 • Odjel za sustav evidencija i fiskalno izravnanje ustrojava i vodi registre jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave: proračuna, izdanih suglasnosti za zaduženje i jamstava te druge registre u skladu sa zakonom i podzakonskim propisima; obrađuje zahtjeve jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave za davanje suglasnosti za zaduženje te izrađuje prijedlog mišljenja i odluke za davanje suglasnosti Vlade Republike Hrvatske za zaduženje; izrađuje kriterije, mjerila i pokazatelje za fiskalno izravnanje (horizontalno i vertikalno) proračuna jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave kroz pomoći iz državnog proračuna; analizira i obračunava visinu tekuće pomoći proračunima iz državnog proračuna (fiskalno izravnanje) prema propisanim kriterijima; analizira proračune po vrstama prihoda i rashoda te po proračunskim klasifikacijama; analizira planove proračuna po dijelovima javne potrošnje koja se financiraju iz proračuna jedinica kao izravne funkcije i decentralizirane funkcije; surađuje s odgovornim osobama u državnim tijelima i tijelima jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, upravnim organizacijama i ustrojstvenim jedinicama Ministarstva u svezi s pripremom i izradom proračuna.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 14/2008 • Odjel za analize fiskalnog kapaciteta jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave sudjeluje u izradi smjernica, naputaka i podzakonskih propisa za pripremu proračuna jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave u skladu sa zakonom i projekcijom fiskalne politike; sudjeluje u izradi pravnih akata koji uređuju sustav financiranja decentraliziranih funkcija i sustav fiskalnog izravnanja za realizaciju minimalnih standarda; izrađuje kriterije i pravne akte za usklađivanje akata lokalne i područne (regionalne) samouprave iz područja planiranja proračuna financija; analizira zakonske i podzakonske propise i odluke jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave te međunarodne standarde o financiranju proračuna u dijelu koji se odnosi na plan proračuna; surađuje s tijelima jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave radi unaprjeđenja postupka i metodologije planiranja i upravljanja javnim financijama; surađuje s državnim tijelima i tijelima jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, upravnim organizacijama i ustrojstvenim jedinicama Ministarstva u pripremi i izradi proračuna te izradi prijedloga propisa kojima se uređuju prava i utvrđuju obveze koje se financiraju iz njihova proračuna; daje stručna mišljenja na zakonske i podzakonske propise kojima se uređuju prava i utvrđuju obveze za proračune jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave; sudjeluje u izradi propisa i podzakonskih akata u dijelu financiranja jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave; daje potrebna objašnjenja propisa koji uređuju sustav planiranja decentraliziranih funkcija; sudjeluje u radu radnih skupina, sastavljenih od stručnjaka Ministarstva i međunarodnih institucija, u svrhu unaprjeđenja sustava upravljanja javnim financijama; surađuje s međunarodnim i domaćim institucijama, organizacijama i državnim tijelima te tijelima jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave na raznim programima u svrhu unaprjeđenja sustava decentralizacije i upravljanja javnim financijama u dijelu koji se odnosi na njihove proračune.
NN 14/2008 • Uprava za izvršavanje državnog proračuna obavlja plaćanja u domaćoj i inozemnoj valuti na temelju zahtjeva za plaćanje proračunskih korisnika, a u skladu s državnim proračunom; izrađuje projekciju veličine i dinamike novčanih tijekova na računu državnog proračuna kao i svih računa korisnika državnog proračuna, te utvrđuje iznos mjesečno raspoloživih sredstava za svakoga proračunskog korisnika državnog proračuna; izrađuje upute iz djelokruga Uprave unutar Središnje državne riznice i upute za rad područnim riznicama; sudjeluje u izradi nacrta prijedloga zakona o izvršavanju državnog proračuna i drugih zakona te u izradi prijedloga podzakonskih propisa u skladu sa Zakonom o proračunu; daje mišljenja i prijedloge vezano za avansna plaćanja; obavlja poslove normativnog uređenja i razvoja računovodstva; razvija i prati knjigovodstvene i pomoćne evidencije Glavne knjige Državne riznice; konsolidira i analizira financijske izvještaje; priprema izvještaje za interne i eksterne korisnike, izrađuje plan i izvještaje o radu iz djelokruga Uprave; obavlja proračunski nadzor središnjih tijela državne uprave, izvanproračunskih korisnika, jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave i primatelja sredstava iz državnog proračuna te poduzima mjere radi otklanjanja nepravilnosti i nezakonitosti i nalaže mjere za poboljšanje stanja; obavlja aktivnosti s ciljem zaštite financijskih interesa Europske unije; obavlja i druge poslove koje odredi ministar i glavni državni rizničar.
NN 14/2008 • 1. SEKTOR ZA UPRAVLJANJE FINANCIJSKIM TIJEKOVIMA, PLATNI PROMET I FINANCIJSKE ANALIZE IZVRŠENJA PRORAČUNA
NN 14/2008 • Odjel za upravljanje financijskim tijekovima izrađuje projekciju veličine i dinamike novčanih tijekova državnog proračuna; izrađuje projekcije dnevno raspoloživih novčanih sredstava na računu državnog proračuna; prati kretanje novčanih sredstava na računima i podračunima proračunskih korisnika; izrađuje projekcije proračunskih prihoda i primitaka u suradnji sa Zavodom za makroekonomske analize i planiranje i Upravom za upravljanje javnim dugom, te proračunskih odljeva, tj. rashoda i izdataka državnog proračuna na dnevnoj, tjednoj, mjesečnoj, kvartalnoj i godišnjoj razini; utvrđuje strukturu, veličinu i dinamiku proračunskih rashoda i izdataka putem analize planiranih stavki, aktivnosti, programa i korisnika državnog proračuna; prati saldo na računima proračuna i na računima proračunskih korisnika; na temelju utvrđene mjesečne dodjele sredstava i revidiranih mjesečnih planova obavlja poslove otpuštanja sredstava korisnicima državnog proračuna; obavlja analizu planiranih veličina (salda, priljeva i odljeva) državnog proračuna s ostvarenim veličinama te utvrđuje odstupanja; poduzima sve aktivnosti potrebne za minimiziranje troška zaduživanja i maksimiziranje povrata na državne depozite i ostala ulaganja uz osiguravanje pravovremenog i nesmetanog izvršavanja proračuna; surađuje s ostalim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva; izrađuje upute iz djelokruga rada Odjela unutar Središnje državne riznice i upute za rad područnim riznicama, definira poslovne procese i procedure, kolanje dokumentacije, nadležnost, ovlasti i odgovornost službenika.
NN 14/2008 • Odsjek za planiranje likvidnosti državnog proračuna obavlja poslove izrade projekcije veličine i dinamike novčanih prihoda i primitaka državnog proračuna, te proračunskih odljeva (rashoda i izdataka) na dnevnoj, tjednoj, mjesečnoj, kvartalnoj i godišnjoj razini; utvrđuje strukturu, veličinu i dinamiku proračunskih rashoda i izdataka putem analize planiranih stavki, aktivnosti, programa i korisnika državnog proračuna; prati saldo na računima proračuna i na računima proračunskih korisnika; izračunava veličinu i dinamiku pozitivnih novčanih tokova (suficit) i negativnih novčanih tokova (deficit) državnog proračuna; vrši analizu planiranih s ostvarenim veličinama (salda, priljeva i odljeva) te utvrđuje odstupanja; na temelju utvrđene mjesečne dodjele sredstava i revidiranih mjesečnih planova obavlja poslove otpuštanja sredstava korisnicima državnog proračuna; surađuje s Odsjekom za financijske analize izvršavanja državnog proračuna; u suradnji sa Sektorom za državno računovodstvo i financijsko izvještavanje prati kretanja obveza proračunskih korisnika; izrađuje upute iz djelokruga rada Odjela i upute za rad područnim riznicama, definira poslovne procese i procedure, kolanje dokumentacije, nadležnost, ovlasti i odgovornost službenika.
NN 14/2008 • 1.2. Odjel za kunski platni promet i financijske analize izvršavanja državnog proračuna
NN 14/2008 • Odjel za kunski platni promet i financijske analize izvršavanja državnog proračuna obavlja plaćanja u domaćoj valuti na temelju zahtjeva za plaćanje proračunskih korisnika; kontrolira revidirane mjesečne planove i odobrava zahtjeve za plaćanje; vodi dnevnu evidenciju o stanju sredstava na žiroračunu državnog proračuna i ostale evidencije za potrebe rada Odjela; sudjeluje u izradi nacrta prijedloga zakona o izvršavanju državnog proračuna i njegovih izmjena i dopuna te u izradi drugih zakona i prijedloga podzakonskih propisa u skladu sa Zakonom o proračunu; izrađuje upute iz djelokruga rada Odjela unutar Središnje državne riznice i upute za rad područnim riznicama; analizira dinamiku izvršenja rashoda državnog proračuna po korisnicima, programima-aktivnostima/projektima i ekonomskim kategorijama rashoda; izrađuje mjesečna izvješća o stanju izvršavanja državnog proračuna te u suradnji s ostalim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva izrađuje polugodišnja i godišnja izvješća o izvršenju državnog proračuna; definira poslovne procese; izrađuje rješenja o povratu pogrešno ili više uplaćenih prihoda u korist državnog proračuna.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 29/07, Broj 92/01,
Broj 66/97, Broj 71/08,
Broj 173/03, Broj 123/00
LINK - SERVIS SA POSLOVNIM INFORMACIJAMA, PROGRAMIMA I USLUGAMA