PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 66/2008 • 1.3. Sjedala i njihovi dijelovi moraju biti namješteni i učvršćeni kako je propisano u točki 1.1, i u jednom od položaja opisanih u točkama 3.3. ili 3.4. dodatka 1. ovoga priloga.
NN 66/2008 • 1.5. Usporenje ispitnih kolica mjeri se s kanalima podataka frekvencijskoga razreda (CFC) 60 koji odgovara značajkama međunarodne norme ISO 6487 (1980).
NN 66/2008 • 2.1. Zapreka se mora sastojati od bloka armiranoga betona dimenzija najmanje 3 m širine, najmanje 1,5 m visine i najmanje 0,6 m debljine. Prednja strana mora biti okomita na završni dio ispitne staze (po kojoj se gibaju ispitna kolica) i mora biti pokrivena šperpločama debljine 19 ± 1 mm. Najmanje 90 tona zemlje mora biti nabijeno iza bloka od armiranog betona. Zapreka od armiranog betona i zemlje može biti zamijenjena zaprekama koje imaju jednaku prednju površinu, osiguravajući da one daju istovrijedne rezultate.
NN 66/2008 • 2.2. U trenutku sudara vozilo se mora gibati slobodno. Ono mora prići zapreci u smjeru okomitom na sudarni zid; najveće dopušteno bočno odstupanje između uspravne središnje crte prednje strane vozila i uspravne središnje crte sudarnog zida smije biti ± 30 cm; u trenutku sudara vozilo više ne smije biti izloženo djelovanju bilo kakve dodatne naprave za upravljanje ili pogon. Brzina sudara mora biti između 48,3 km/h i 53,1 km/h.
NN 66/2008 • 2.3.1. Svi ostali sustavi (kočenja, hlađenja, itd.) mogu biti prazni; u tom slučaju mase tekućina moraju biti nadoknađene.
NN 66/2008 • Napomena: Presjek A-A treba biti načinjen u točki područja otvora koja dopušta najveće ulaženje kugle bez primjene bilo kakva opterećenja.
NN 66/2008 • Napomena: Presjek A-A treba biti načinjen u točki područja otvora koja dopušta najveće ulaženje kugle bez primjene bilo kakva opterećenja.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 66/2008 • 1.1. Ovaj se prilog primjenjuje na sjedala vozila kategorija M2 i M3, izuzevši vozila tih kategorija koja su konstruirana za gradsku uporabu i stajaće putnike, s obzirom na:
NN 66/2008 • 1.1.1. svako putničko sjedalo namijenjeno za ugradnju okrenuto prema naprijed;
NN 66/2008 • 1.1.2. sidrišta sjedala predviđena u vozilu i namijenjena za opremanje sa sjedalima naznačenim u točki 1.1. ili s drugim tipom sjedala koji bi mogao biti postavljen na ta sidrišta.
NN 66/2008 • 1.3. Vozila kod kojih su za neka sjedala primijenjena odstupanja predviđena u točki 5.5.4. priloga I. Pravilnika TPV 119 moraju biti homologirana prema ovom prilogu.
NN 66/2008 • 1.4. Ispitivanja opisana u ovom prilogu mogu se primijeniti i na druge dijelove vozila (uključujući sjedala okrenuta prema natrag), kako je navedeno u točki 3.1.10. priloga I. Pravilnika TPV 131 i točki 4.3.7. priloga I. Pravilnika TPV 119.
NN 66/2008 • 2.2. »Homologacija vozila« znači homologaciju tipa vozila s obzirom na čvrstoću dijelova strukture vozila za koja se sjedala pričvršćuju te s obzirom na ugradnju sjedala;
NN 66/2008 • 2.3. »Tip sjedala« znači sjedala koja se međusobno bitno ne razlikuju u odnosu na sljedeće značajke koje bi mogle utjecati na njihovu čvrstoću i njihovu agresivnost:
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 14/06, Broj 88/07,
Broj 119/09, Broj 63/92,
Broj 22/92, Broj 13/90
LINK - POSLOVNI SAVJETNIK, POSLOVNI SUBJEKTI, POSLOVNI PLAN I DRUGO