PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 104/2008 • 1.4.1.1. Radne kočnice svakog motocikla (sa ili bez bočne prikolice) i tricikla moraju biti ispitane nizom uzastopnih zaustavljanja, s vozilom u opterećenom stanju, u skladu s niže navedenim zahtjevima. Za vozila opremljena kombiniranim sustavom kočenja, dovoljno je dostaviti taj uređaj za radno kočenje na ispitivanje tipa I.
NN 104/2008 • 1.4.1.2.2. Niz od 10 ponovljenih obavljenih u skladu sa zahtjevima točke 1.4.2.
NN 104/2008 • 1.4.1.2.3. Jedno ispitivanje tipa 0, obavljeno što je moguće prije nakon završetka ispitivanja navedenoga u točki 1.4.1.2.2, u svakom slučaju unutar jedne minute, i provedeno pod istim uvjetima koji su uporabljeni za ispitivanje u je u točki 11, a posebno silom upravljanja konstantnom koliko je god moguće, čija srednja vrijednost ne prelazi srednju vrijednost stvarno uporabljene sile u tom ispitivanju.
NN 104/2008 • 1.4.2.1. Vozilo i kočnica (kočnice) koje se moraju ispitati moraju biti praktično suhi, a kočnica (kočnice) hladne. Smatra se da je kočnica hladna kad je temperatura izmjerena na disku ili na vanjskoj strani bubnja manja od 100°C.
NN 104/2008 • 1.4.2.2.2. za ispitivanje stražnje (stražnjih) kočnice (kočnica), je manja vrijednost od sljedećih dvaju brzina: 70 % najveće brzine vozila i 80 km/h;
NN 104/2008 • 1.4.2.2.3. za ispitivanje kombiniranog sustava kočenja, je manja vrijednost od sljedećih dvaju brzina: 70 % najveće brzine vozila i 100 km/h.
NN 104/2008 • 1.4.2.3. Razmak između početka jednoga zaustavljanja i početka sljedećega mora biti 1000 m.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 104/2008 • 1.4.2.4.1. U slučaju vozila s ručnim mjenjačem ili s automatskim mjenjačem s mogućnošću ručnog odvajanja mjenjača, najviši stupanj prijenosa, u kojem se postiže početna ispitna brzina, mora biti uključen pri zaustavljanjima.
NN 104/2008 • Kad se brzina vozila smanji na 50 % početne ispitne brzine, motor se mora odvojiti.
NN 104/2008 • 1.4.2.4.2. U slučaju vozila s potpuno automatskim mjenjačem, ispitivanje se mora obaviti pod uobičajenim uvjetima za takvu opremu.
NN 104/2008 • 1.4.2.5. Nakon svakog zaustavljanja, vozio se odmah mora najviše ubrzati kako bi se postigla početna ispitna brzina, i zadržati na toj brzini do početka sljedećeg zaustavljanja. Po potrebi, vozilo se može prije ubrzavanja provesti po ispitnoj stazi.
NN 104/2008 • 1.4.2.6. Sila kojom se djeluje na upravljačku napravu mora biti namještena tako da se pri prvom zaustavljanju postigne srednje usporenje od 3 m/s2 ili najvećeu usporenje koje se može postići s tom kočnicom, ovisno o tome koje je manje: ta se sila mora zadržati konstantnom tijekom sljedećih kočenja koja se zahtijevaju u točki 1.4.1.2.2.
NN 104/2008 • 1.4.3.2.1. ako je izražen kao usporenje, manji od 60 % vrijednosti usporenja postignutoga pri ispitivanja tipa 0;
NN 104/2008 • 1.4.3.2.1. ako je izražen kao zaustavni put, veći od vrijednosti zaustavnog puta izračunate prema sljedećoj formuli,:
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 65/01, Broj 38/09,
Broj 106/03, Broj 117/93,
Broj 71/06, Broj 44/09
LINK - POSLOVNI SAVJETNIK, POSLOVNI SUBJEKTI, POSLOVNI PLAN I DRUGO