PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-1-drzavni-sluzbenici-odgovaraju-dnyw NN 92/2005

• (2) Kaznena odgovornost ne isključuje odgovornost za povredu službene dužnosti, ako djelo koje je predmet kaznenoga postupka ujedno predstavlja i povredu službene dužnosti.


Stranica 2005-07-92-1831 NN 92/2005

• (2) Teške povrede službene dužnosti propisuju se zakonom, a lake povrede zakonom, uredbom Vlade i pravilnikom o unutarnjem redu.


Internet NN 92/2005

• a) učestalo zakašnjavanje na posao ili raniji odlazak s posla,


Internet stranice NN 92/2005

• b) napuštanje radnih prostorija tijekom radnog vremena bez odobrenja ili iz neopravdanih razloga,


Internet stranice NN 92/2005
• e) neobavješćivanje nadređenog službenika o spriječenosti dolaska na posao u roku od 24 sata bez opravdanih razloga,

Internet stranice NN 92/2005
• f) druge lake povrede službene dužnosti koje su propisane zakonom, uredbom Vlade ili pravilnikom čelnika tijela.

Internet stranice NN 92/2005 • d) neizvršavanje, nesavjesno, nepravodobno ili nemarno izvršavanje službenih obveza,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 92/2005 • f) davanje netočnih podataka kojima se utječe na donošenje odluka nadležnih tijela ili time nastaju druge štetne posljedice,
Poslovne stranice NN 92/2005 • h) odbijanje izvršenja zadaće ako za to ne postoje opravdani razlozi,
Pregledi NN 92/2005 • i) neovlaštena posluga sredstvima povjerenima za izvršavanje poslova,
Glasnik NN 92/2005 • k) obavljanje djelatnosti koja je u suprotnosti s poslovima radnog mjesta ili bez prethodnog odobrenja čelnika tijela,
Novo NN 92/2005 • l) onemogućavanje građana ili pravnih osoba u ostvarivanju prava na podnošenje zahtjeva, žalbi, prigovora i predstavki ili drugih zakonskih prava,
Poslovi NN 92/2005 • n) ponašanje suprotno etičkom kodeksu koje nanosi štetu ugledu službe,
Poticaji NN 92/2005 • o) nedoličan odnos prema strankama i iskazivanje bilo kakvog oblika netrpeljivosti prema ljudima,
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 83/96, Broj 38/08, Broj 104/01, Broj 145/08, Broj 27/05, Broj 38/07


LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA Pregled