PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 138/2009 • (2) Zrakoplov se ne smije ukloniti prije nego što se osigura očuvanje tragova i dobije suglasnost Agencije za istraživanje, a u slučaju postojanja opravdane sumnje o postojanju kaznenog djela, uz suglasnost nadležnoga istražnog tijela.
NN 138/2009 • (4) Ako država registracije, država operatora, država u kojoj je zrakoplov projektiran ili država proizvodnje zrakoplova zatraži da zrakoplov, sve što se nalazi u zrakoplovu i drugi dokazi ostanu netaknuti do njihovog pregleda od strane ovlaštenog predstavnika te države, nastojat će s udovoljiti tom zahtjevu u mjeri u kojoj je to moguće da se ne naruši provođenje istrage ili nepotrebno odugovlačenje u vraćanju zrakoplova u upotrebu.
NN 138/2009 • (5) Operator zrakoplova obvezan je nakon završenog istraživanja poduzeti sve mjere za uklanjanje oštećenog ili uništenog zrakoplova.
NN 138/2009 • U istrazi nesreće ili ozbiljne nezgode zrakoplova mogu sudjelovati zainteresirane osobe u skladu s poglavljem 5. članak 5. točka 5.18. – 5.27. Aneksa 13 Konvenciji o međunarodnom civilnom zrakoplovstvu.
NN 138/2009 • (2) Agencija za istraživanje dužna je tijelu iz stavka 1. ovoga članka osigurati potrebnu stručnu pomoć u radu.
NN 138/2009 • (3) Agencija za istraživanje može zatražiti pomoć drugih država u smislu:
NN 138/2009 • – tehničku istragu olupine i opreme zrakoplova i drugih predmeta bitnih za istragu,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 138/2009 • (4) Ako se tijekom istraživanja posumnja da je počinjeno i djelo nezakonitog ometanja, glavni istražitelj će odmah poduzeti radnje da o tome budu obaviještene u svim zainteresiranim državama zrakoplovne vlasti nadležne za zaštitu zračnog prometa.
NN 138/2009 • (1) Ako istraživanje ne bi bilo dovršeno unutar 30 dana od dana nesreće ili ozbiljne nezgode, Agencija za istraživanje će u tom roku dostaviti preliminarno izvješće ministarstvu nadležnom za civilni zračni promet, Agenciji za civilno zrakoplovstvo, tijelima države registracije zrakoplova, države operatora zrakoplova, države proizvođača zrakoplova i države čiji su putnici nastradali u nesreći ili ozbiljnoj nezgodi, ako one to zahtijevaju.
NN 138/2009 • (2) Ako je u nesreći ili ozbiljnoj nezgodi sudjelovao i civilni zrakoplov najveće dopuštene uzletne mase iznad 2,250 kilograma, preliminarno izvješće dostavlja se i Organizaciji međunarodnoga civilnog zrakoplovstva – ICAO.
NN 138/2009 • (1) Nakon svakog istraživanja nesreće ili ozbiljne nezgode mora biti izrađeno završno izvješće o nesreći ili ozbiljnoj nezgodi zrakoplova (u daljnjem tekstu: završno izvješće), u obliku koji odgovara vrsti i ozbiljnosti nesreće ili ozbiljne nezgode. Završno izvješće mora navesti isključiv cilj istrage u smislu članka 3. ovoga Pravilnika, a ako je moguće sadržavati i prijedlog sigurnosnih preporuka.
NN 138/2009 • (2) Završno izvješće potpisuju glavni istražitelj za odnosnu nesreću ili ozbiljnu nezgodu zrakoplova te članovi stručnog tima.
NN 138/2009 • Dostavljanje nacrta završnog izvješća i završnog izvješća obavlja se sukladno standardima utvrđenima u poglavlju 6. Aneksa 13 Konvenciji o međunarodnom civilnom zrakoplovstvu.
NN 138/2009 • (1) Agencija za istraživanje dužna je objaviti završno izvješće o nesreći ili nezgodi u najkraćem mogućem roku, po mogućnosti u roku od 12 mjeseci od dana nesreće ili nezgode.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 6/01, Broj 6/09,
Broj 14/99, Broj 150/08,
Broj 20/06, Broj 91/09
LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE