PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-1-nakon-zaprimanja-zahtjeva-ehpw NN 127/2005

• (2) Ukoliko je zahtjev nepotpun, podnositelj zahtjeva se poziva da u roku od 30 dana ukloni uočene nedostatke.


Stranica 2005-10-127-2367 NN 127/2005

• (4) Ukoliko je zahtjev potpun, glavne točke zahtjeva objavljuju se u »Narodnim novinama«, te svaka fizička ili pravna osoba može u svezi određenog zahtjeva uložiti prigovor.


Internet NN 127/2005

• (5) Ministarstvo mora osigurati uvid u zahtjev svim osobama koje ulože prigovor.


Internet stranice NN 127/2005

• (1) Prigovor na objavljeni zahtjev podnosi se u roku od tri mjeseca računajući od dana objave glavnih točaka zahtjeva u »Narodnim novinama«.


Internet stranice NN 127/2005
• (3) Rok za podnošenje prigovora iz stavka 1. ovoga članka ne može se produžavati.

Internet stranice NN 127/2005
• (2) Ako Povjerenstvo utvrdi da prigovor ne ispunjava formalne uvjete propisane člankom 12. stavkom 1. i 2. ovoga Pravilnika, prigovor se zaključkom odbacuje o čemu se obavještava podnositelj zahtjeva i podnositelj prigovora, te se postupak za priznavanje posebnih svojstava i dodjelu oznake »tradicionalni ugled« nastavlja.

Internet stranice NN 127/2005 • (3) Ako prigovor ispunjava formalne uvjete iz članka 12. stavka 1. i 2. ovoga Pravilnika, Povjerenstvo dostavlja prigovor s priloženim dokazima podnositelju zahtjeva i poziva ga da u roku od 30 dana dostavi pisano očitovanje o prigovoru.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 127/2005 • (5) Ako podnositelj zahtjeva u propisanom roku ne dostavi očitovanje na prigovor, donosi se rješenje o odbijanju zahtjeva.
Poslovne stranice NN 127/2005 • (1) Ako se podnositelj zahtjeva očituje na podneseni prigovor, Povjerenstvo ispituje osnovanost prigovora u okviru razloga zbog kojih je podnesen.
Pregledi NN 127/2005 • (2) U svrhu razmatranja prigovora, Povjerenstvo može zatražiti sastanak sa svim zainteresiranim stranama radi postizanja dogovora.
Glasnik NN 127/2005 • (4) Ministar donosi rješenje o odbijanju prigovora ako utvrdi da je prigovor neosnovan i o tome obavještava podnositelja zahtjeva i podnositelja prigovora.
Novo NN 127/2005 • (1) Na temelju provedenog postupka za priznavanje posebnih svojstava i dodjelu oznake »tradicionalni ugled« i prijedloga Povjerenstva, ministar donosi rješenje o upisu u Upisnik (u daljnjem tekstu: rješenje).
Poslovi NN 127/2005 • (3) Upis u Upisnik na temelju pravomoćnog rješenja objavljuje se »Narodnim novinama«.
Poticaji NN 127/2005 • (4) Svaka zainteresirana osoba može zatražiti od Ministarstva uvid u specifikaciju prehrambenog proizvoda kojemu su priznata posebna svojstva i dodijeljena oznaka »tradicionalni ugled«.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 29/91, Broj 57/96, Broj 123/03, Broj 85/09, Broj 46/90, Broj 37/07


LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA Pregled