PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-1-ovaj-ugovor-se-asex NN 84/2005

• (2) Nakon isteka roka važenja ovog Ugovora produžuje se primjena pravnih pravila sadržanih u ovom Ugovoru sve do sklapanja novog Kolektivnog ugovora za djelatnost obrtništva.


Stranica 2005-07-84-1635 NN 84/2005

• (2) Postupak izmjene ili dopune Ugovora pokreće se u pisanom obliku. Druga strana ima obvezu očitovanja na predložene izmjene ili dopune u roku 15 dana.


Internet NN 84/2005

• (1) Ugovorne strane imaju zajedničku komisiju za tumačenje odredaba ovoga Ugovora i praćenje njegove primjene.


Internet stranice NN 84/2005

• (2) Zajednička komisija ima četiri člana, od kojih po dva imenuje svaka Ugovorna strana.


Internet stranice NN 84/2005
• Ovaj Ugovor stupa na snagu i primjenjuje se od dana potpisa, između stranaka potpisnica.

Internet stranice NN 84/2005
• Stupanjem na snagu ovog Ugovora prestaje važiti Kolektivni ugovor od 19. 11. 2003. godine.

Internet stranice NN 84/2005 • Ovlašteni predstavnici stranaka ovoga Ugovora izjavljuju da su pročitali navedene odredbe Ugovora te da su im one jasne i da su s njima suglasni, te ih u znak suglasnosti potpisuju. Ugovor je sastavljen u 8 istovjetnih primjeraka od kojih svaka strana zadržava po 4 primjerka za svoje potrebe.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 84/2005 • Poništava se rješenje Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja Republike Hrvatske, klasa: UP/1-030-02/2001-01-59, urbroj: 580-02-01-07-03 od 3. srpnja 2001.
Poslovne stranice NN 84/2005 • Osporenim rješenjem tuženog tijela utvrđuju se ništavom odredbe točke 1. alineje 1. i alineja 3. Natječaja za prikupljanje ponuda za davanje u zakup lokacija za postavljanje pokretnih radnji, uslužnih naprava, pokretnih naprava za izradu i prodaju umjetničkih predmeta i štandova, kojeg je S. travnja 2001. u »Novom listu« objavila Komisija za provedbu javnog natječaja Gradskog poglavarstva Grada Crikvenice (točka I. izreke rješenja). U daljnjim odredbama II. i III. izreke osporenog rješenja, nalaže se Komisiji za provedhu javnog natječaja Gradskog poglavarstva Grada Crikvenice da u »Novom listu« objavi navi Natječaj za prikupljanje ponuda za davanje u zakup lokacija za postavljanje pokretnih radnji, uslužnih naprava, pokretnih naprava za izradu i prodaju umjetničkih predmeta i štandova, bez odredaba koje onemogućuju pravo sudjelovanja u natječaju pravnim i fizičkim osobama koje nemaju prebivalište odnosno sjedište najmanje 10 godina na području Grada Crikvenice ili naselja koji danas čine područje Grada Crikvenice, te se ujedno nalaže Komisiji da preslik novog natječaja dostavi Agenciji za zaštitu tržišnog natjecanja i to bez odgode po objavi natječaja, te se u točki IV. izreke, utvrđuje da će rješenje biti objavljeno u »Narodnim novinama«.
Pregledi NN 84/2005 • U tužbi kojom prigovara zakonitosti osporenog rješenja, tužitelj u bitnom ističe da je cjelokupan postupak u svezi natječaja za korištenje javnih površina proveo sukladno ovlastima iz Zakona o lokalnoj i područnoj samoupravi i Zakona o financiranju jedinica lokalne samouprave i uprave, kao i vlastitim odlukama, zbog čega smatra osporeno rješenje na zakonu neutemeljenim. Ovo osobito iz razloga jer odredbe Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja nisu primjenjive na jedinice lokalne samouprave i uprave, pa se u konkretnom slučaju ne mogu primijeniti ni na Grad Crikvenicu, sukladno članku 4. citiranog Zakona, budući da Grad Crikvenica, kao jedinica lokalne samouprave, ne spada u krug osoba taksativno navedenih u stavku 2. ZZTN-a. Grad Crikvenica ne obavlja gospodarsku djelatnost, niti je poduzetnik, a u svemu se pridržava odredaba Zakona o lokalnoj i područnoj samoupravi, iz oblasti djelokruga poslova lokalnog značaja kojima se neposredno ostvaruju potrebe gradana. S tim u vezi se napominje da je Grad Crikvenica ovlašten propisivati načine i uvjete korištenja javnih površina, što je upravo i propisano Odlukom o davanju u zakup javnih površina za postavu privremenih objekata, iz čega slijedi da tužitelj nije niti mogao imati monopolistički položaj na mjerodavnom tržištu, iz razloga koje navodi tuženo tijelo u obrazloženju osporenog rješenja.
Glasnik NN 84/2005 • U odgovoru na tužbu tuženo tijelo ostaje kod razloga navedenih u obrazloženju osporenog rješenja, pa predlaže Sudu da tužbu odbije kao neosnovanu.
Novo NN 84/2005 • Zainteresirana osoba u ovom upravnom sporu »Fantasia« – obrt za izradu šećerne vune, pečenje plodina i zabavnih igara, u vlasništvu Željka Blaževića iz Zagreba. Sudu nije dostavio odgovor na tužbu.
Poslovi NN 84/2005 • Naime, odredbama Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja (»Narodne novine« broj 48/95, 52/97 i 89/98 – u daljnjem tekstu: ZZTN), temeljem kojeg je doneseno osporeno rješenje, Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja ovlaštena je poduzimati mjere propisane tim Zakonom, u slučaju narušavanja slobodno, tržišnog natjecanja od strane poduzetnika.
Poticaji NN 84/2005 • Poduzetnik u smislu citiranog Zakona je pravna i fizička osoba iz članka 2. ovoga Zakona.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 58/08, Broj 53/91, Broj 127/00, Broj 100/08, Broj 73/91, Broj 10/07


LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA Pregled