PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-1-polazak-s-mjesta-txsy NN 6/2005

• 2. Vožnja: položaj vozila u prometnoj traci, održavanje razmaka u nizu (koloni), kontrola vozila, rukovanje upravljačem i mjenjačem, mijenjanje stupnjeva prijenosa, ubrzavanje i usporavanje, kočenje i zaustavljanje, prilagođavanje brzine prometnim uvjetima bez ometanja drugih vozača, pravilno mimoilaženje, održavanje bočnog razmaka, propuštanje vozila pri mimoilaženju, vožnja zavojima, vožnja po uzbrdici i nizbrdici, praćenje odvijanja prometa, korištenje vozačkog ogledala.


Stranica 2005-01-6-83 NN 6/2005

• 4. Polukružno okretanje vozila: iz jednog postupka i iz više postupaka, provjera prometnih uvjeta, uporaba pokazivača smjera.


Internet NN 6/2005

• 5. Vožnja raskrižjem: prilagođavanje brzine vožnje, uočavanje prometne situacije, odnos prema drugim sudionicima, odnos prema pješacima, propuštanje vozila.


Internet stranice NN 6/2005

• 6. Postupanje prema znakovima u prometu: koje daje ovlaštena osoba, prometnim svjetlima-semaforima, prometnim znakovima, oznakama na kolniku.


Internet stranice NN 6/2005
• 8. Pretjecanje i obilaženje: pravilnost postupka pretjecanja i obilaženja, provjera prometnih uvjeta, uporaba pokazivača smjera, prilagođavanje brzine vožnje, postupak kada drugo vozilo pretječe;

Internet stranice NN 6/2005
• 9. Vožnja u posebnim uvjetima: dan, noć, kiša, magla ako to vremenski i uvjeti vidljivosti omogućuju.

Internet stranice NN 6/2005 • 10. Odnos prema drugim sudionicima u prometu: prema djeci, nemoćnim osobama, invalidima, pješacima, biciklistima i drugim sudionicima, prema vozilima javnog prijevoza putnika, nepravilno, nekorektno i nepredvidivo reagiranje, reagiranje na pogreške drugih sudionika, praćenje postupaka drugih sudionika u prometu, ugrožavanje ili ometanje drugih sudionika.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 6/2005 • 1. Uvod: načela prve pomoći, opći postupak na mjestu nesreće, osiguravanje mjesta nesreće, izvlačenje ozlijeđenog iz vozila (hitno premještanje ozlijeđenog), važnost psihološke potpore: psihološka reakcija u kriznim situacijama, psihološka potpora, oprema za pružanje prve pomoći (kutija prve pomoći i priručni materijal za pružanje prve pomoći), samozaštita, priprema za transport.
Poslovne stranice NN 6/2005 • 2. Postupak s ozlijeđenom osobom: orijentacijski pregled i procjena stanja ozlijeđenog, skidanje odjeće i obuće, određivanje prioriteta kod pružanja prve pomoći, znakovi smrti, određivanje stanja svijesti, postupak s osobom bez svijesti koja diše (stabilan bočni položaj).
Pregledi NN 6/2005 • 3. Postupak prve pomoći kod prestanka disanja: znakovi prestanka disanja, gušenje stranim predmetom u dišnom putu, umjetno disanje upuhivanjem zraka metodom usta na usta i usta na nos (postupak).
Glasnik NN 6/2005 • 5. Postupak osnovnog održavanje života: postupak oživljavanja.
Novo NN 6/2005 • 6. Krvarenje: vrste krvarenja (vanjsko i unutarnje krvarenje), prepoznavanje, metode zaustavljanja krvarenja, postupak s ozlijeđenim, postupak s amputiranim dijelom tijela, šok, šok, avanje, postupak s ozlijeđenim.
Poslovi NN 6/2005 • 8. Ozljede kostiju i zglobova: lomovi, uganuća i iščašenja, ozljede glave i kralježnice, imobilizacija udova, kralježnice, zdjelice, postupak skidanja kacige.
Poticaji NN 6/2005 • 9. Akcidentalna stanja: strujni udar, udar groma, utapanje, toplinski udar, pothlađivanje, gnječne ozljede, ozljede udarnim valom, trovanja (alkoholi: etilni, metilni, antifriz, ugljični monoksid).
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 52/91, Broj 139/03, Broj 147/05, Broj 7/02, Broj 34/08, Broj 54/03


LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA Pregled