PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-1-visina-prostorija-u-htcr NN 72/2008

• (2) Iznimno od odredbi stavka 1. ovog članka u lukama nautičkog turizma koje su izgrađene prije stupanja na snagu ovog Pravilnika priznaje se zatečeno stanje visina uz uvjet da je osigurano nesmetano i sigurno kretanje turista, osoblja i robe.


Stranica 2008-06-72-2402 NN 72/2008

• (2) Utvrđeni kapacitet iz stavka 1. ovog članka, a zbog zahtjeva tržišta (promjenljiva veličina plovnih objekata na vezu), može odstupati najviše 20%.


Internet NN 72/2008

• 5. Ugostiteljski sadržaji za usluživanje pića, napitaka i hrane i ostali sadržaji


Internet stranice NN 72/2008

• (1) Ukoliko se u luci nautičkog turizma pripremaju i uslužuju pića, napici i hrana tada ona mora imati odgovarajuće ugostiteljske sadržaje za pružanje tih usluga (točionik, prostorija ili prostor za usluživanje, kuhinja), sukladno odredbama ovog Pravilnika.


Internet stranice NN 72/2008 • (3) Kuhinja je funkcionalna cjelina u kojoj se tehnološki proces pripreme hrane mora odvijati unutar te funkcionalne cjeline odnosno na način da osoblje kod pripreme hrane ne prolazi prostorijama namijenjenim gostima.
Internet stranice NN 72/2008 • (1) Usluge: pića, napitaka, hrane, trgovačke, sportske, servis, opskrbu gorivom i slično, u luci nautičkog turizma može pružati pravna ili fizička osoba koja posluje lukom ili druga pravna ili fizička osoba sukladno posebnom propisu.
Internet stranice NN 72/2008 • (2) Ukoliko usluge iz stavka 1. ovog članka u luci nautičkog turizma pruža druga pravna ili fizička osoba tada objekti u kojima se pružaju usluge moraju kvalitetom usluge, uređenjem i održavanjem ispunjavati uvjete sukladno kategoriji luke.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 72/2008
• Osoblje u luci nautičkog turizma obvezno je odnositi se profesionalno i korektno prema korisnicima usluga te biti uredno i primjereno odjeveno.

Poslovne stranice NN 72/2008
• (1) Kategorija Marine utvrđuje se ovisno o ispunjavanju uvjeta propisanih ovim Pravilnikom za pojedinu kategoriju: kvaliteti opreme i uređenja, standardu usluga, raznovrsnosti dopunjujućih usluga koje se turistima pružaju u marini, kao i ostalih usluga i sadržaja na raspolaganju turistima u neposrednoj blizini marine, te kvaliteti održavanja marine u cjelini.

Servis NN 72/2008 • Uvjeti za kategorije koje treba ispuniti marina utvrđeni su u Prilogu I. ovog Pravilnika – Uvjeti za kategorije Marine.
Glasnik NN 72/2008 • 2. vrstu Odlagalište plovnih objekata: ODLAGALIŠTE PLOVNIH OBJEKATA,
Novo NN 72/2008 • (3) Pored naziva vrste MARINA na ploči iz stavka 1. ovog članka navodi se i odgovarajući broj sidara kao oznaka kategorije.
Poslovi NN 72/2008 • (5) Grafička rješenja standardiziranih ploča iz odredbe stavka 1. ovog članka sadržana su u Prilogu IV. koji je sastavni dio ovog Pravilnika.
Poticaji NN 72/2008 • (6) Propisane standardizirane ploče iz odredbe stavka 1. ovog članka o svom trošku pribavljaju pravne i fizičke osobe koje posluju u lukama nautičkog turizma od proizvođača po vlastitom izboru.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 85/09, Broj 75/00, Broj 141/04, Broj 5/91, Broj 54/01, Broj 124/03


LINK - POSLOVNI SAVJETNIK, POSLOVNI SUBJEKTI, POSLOVNI PLAN I DRUGO Pregled